nee, maar cake bakken kan welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
Maar dus de enveloppen schrijven tijdens de weeën zit er niet in?
Daar gaat mijn afleidingsplan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef geppie het volgende:
Mijn boosheid heb ik deels al op mijn man afgereageerdomdat ie opperde dat ik misschien zelf kon bellen... Ja lullo, wat denk je dat ik al vier keer gedaan heb?!!
Voor de rest is het hier wel gezellig hoor
Koekjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
moge! vanmorgen vroeg babydisco in mijn buik![]()
nou moet ik voor een feest vanmiddag iets verzinnen om te koken/bakken, wat je ook nog een beetje leuk mee kan nemen in de trein..inspiratieloos.
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!!quote:
Zinkolie en naaktlopenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef geppie het volgende:
Hoe is het met de gordelroos Blue? Helpt het trouwens niet als je wat zemelen in een nat washandje doet en daarmee over die bultjes gaat? Zeg maar net als bij een kind met waterpokken.
Volgens mijn schoonouders niet hoorquote:
Ah joh dat kan de vk toch ook? Of ze nou een baby uit een doosch haalt of een cake uit de ovenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!
Hahaha, ik zie me al puffend half NL doorrijden, op een lekmatje in de auto.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Eerste kleinkind?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Dan heb je krokante cakequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zinkolie en naaktlopen![]()
De jeuk is an sich te doen, de pijn is minder. Maar hey, het leidt goed af van evt zoeken naar voortekenen van een bevalling
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga een afleidingslijstje opstellen bij deze
* cake bakken
* enveloppen schrijven
* iedereen persoonlijk vertellen (face to face) dat de bevalling begonnen is
Nog meer goeie opties?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!
geen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb geen vieze rubberen randjes, weet niet wat voor huishouden jij voert?
Nohhh, die enveloppen gingen hier niet lukken hoor. Het ging allemaal vrij gemiddeld (bevalling duurde van wee 1 tot hallo baby, 12 uur precies) maar ik had geen afleiding nodig tijdens de weeën. Het begon om 1 uur 's nachts, om 5/half 6 uur zaten we in het ziekenhuis. Zo midden in de nacht met weeën had ik echt geen behoefte aan enveloppen schrijven, schoonmaken, mensen bellen, koekjes bakken of whateverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga een afleidingslijstje opstellen bij deze
* cake bakken
* enveloppen schrijven
* iedereen persoonlijk vertellen (face to face) dat de bevalling begonnen is
Nog meer goeie opties?
Oh enneuh, die enveloppen was wel serieus het plan!
Ik werd wakker van krampen om 1 uur dus, toen probeerde ik nog even te slapen. Om 3 uur werden de krampen wat heftiger, toen ben ik in bad gaan liggen. De weeën kwamen toen om de 5/7 minuten en duurde 1 minuut. In die 5 minuten rust had ik geen behoefte aan 'dingen doen' maar lag ik een beetje bij te komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
De vraag is: wat doe je dan wèl?
Of is het gewoon een beetje creperen in een hoekje?
Dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man kan geen 30 seconden zonder entertainment, dus die zit wss het hele proces te internetten op zijn telefoonquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik werd wakker van krampen om 1 uur dus, toen probeerde ik nog even te slapen. Om 3 uur werden de krampen wat heftiger, toen ben ik in bad gaan liggen. De weeën kwamen toen om de 5/7 minuten en duurde 1 minuut. In die 5 minuten rust had ik geen behoefte aan 'dingen doen' maar lag ik een beetje bij te komen. Om half 5 mocht mijn man pas naar het zhs bellen van mij, toen we daar rond half 6 ofzo aankwamen zat ik op 3-4 cm.
Wat je dan wel doet? Weeën opvangen, blij zijn dat je kindje er aan komt, checken of alles in de tas zit terwijl je pijn hebt, in bad gaan, kletsen etc. Tenminste, in mijn situatie dan he! Hoe dat bij jullie straks gaat, geen idee
Nee, ik gok zomaar dat ik dat tzt ook niet erg ga vinden, als ie maar braaf naar mij luistert, maar daar wordt ie nu al in gedrild door andere vadersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, mijn man lag de eerste 2 uur gewoon nog in bed en vervolgens is 'ie bij mij in de badkamer komen zitten om de weeën te timen. Tijdens de rest van de bevalling, in het ziekenhuis dus, heeft 'ie wel veel zitten internetten en de Olympische Spelen zitten kijken
. Dat vond ik echt helemaal niet erg, ik zat zo erg in m'n eigen cocon dat het mij niet boeide wat hij deed. Als hij me maar niet aanraakte
![]()
Deze!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
moge! vanmorgen vroeg babydisco in mijn buik![]()
nou moet ik voor een feest vanmiddag iets verzinnen om te koken/bakken, wat je ook nog een beetje leuk mee kan nemen in de trein..inspiratieloos.
Ja, precies. Dat luisteren vond ik wel heel belangrijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik gok zomaar dat ik dat tzt ook niet erg ga vinden, als ie maar braaf naar mij luistert, maar daar wordt ie nu al in gedrild door andere vaders
Dat was idd wel fijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef BlueEyes het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat er straks Tour de France op tv is en er nog wat voetbal her en der.
Voor mezelf en voor vriend!
Oooh dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat luisteren vond ik wel heel belangrijk. Hij heeft verder trouwens geweldig goed geholpen hoor. En deed gelukkig niet van die stomme vind ik dan dingen als: meepuffen, natte washandjes op m'n voorhoofd kwakken, zeggen dat we er vast bijna zijn etc. etc.
.
Ligt denk ik ook wel aan de snelheid. Mijn eerste was er in 6,5 uur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:51 schreef geppie het volgende:
Anderhalf uur later... maar ik ben gebeld én ik ben redelijk beschaafd gebleven. Totdat ze vroeg of er ook een ruimte aanwezig was waar de poes eventueel in opgesloten kon worden toen heb ik geloof ik, niet zo aardig gezegd dat hier niemand opgesloten word en zeker de poes niet! Wat nou mijn poes opsluiten
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Kheb nog wel een leuke voor jouw afleidingslijstje Sq...
Gedurende een goeie wee proberen je nagels goed te lakken
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"
tehehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"
+1. mijn katten zullen zich zo ver mogelijk verwijderen van alle drukte en bezoekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tehehe
En idd, mijn katten worden ook niet opgesloten. Mijn katten hebben soberso een hekel aan mensen, dus die komen echt niet vrijwillig in de buurt van de kraamhulp. Laat staan van een baby.
Je weet maar nooit of er iets eetbaars uit valt!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn haarballen gaan de kraam echt wel achtervolgen... AANDACHT!!!
Alsof ze dat tekort komen ooit
stel kwijleballen
Dat niet eens, zijn geen schooiers gelukkig wat eten betreft, boeit ze niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of er iets eetbaars uit valt!
Hahaha idd zo knip ik ze, maar ze zo lakken was niet in me op gekomen omdat het wel erg inspannend is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:04 schreef geppie het volgende:
Ik had jouw idee gepikt van de kleermaker zit (zo knipte je je nagels toch?!) en dan heel hard aan mijn teen trekkenen snel lakken
Onze poes is ook niet zo sociaal en zal zeker niet vervelend aanwezig zijn. Die hele vraag viel verkeerd bij me. Misschien ook omdat de vorige kraam ook allergisch was en dat de hele tijd zei en de poes een soort van wegjagen was. Ja hallo, ze weten toch op voorhand dat er een huisdier is?!
nee hoor, er zijn zelden papa's die meer dan 1 post doen hier, die willen gewoon ergens het nieuws kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens, hebben we nu met al onze hormonen de nieuwe papa to be weggejaagd
Snap ik ook geen moer van!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn GM! Waarom nog meer suikertesten als ze nu al drie keer hebben gemeten en je kind niet uitzonderlijk groot is?
Omdat.... Geen idee... Zoals zij t uitlegt kan er ook nog suiker ontstaan in de laatste weken, doordat er dan iets met de placenta gebeurt... ( k heb opgelet, dat merk je) zal wel weer met mn grote buik en grote hoeveelheid vruchtwater te maken hebben. Zit ruim 2 liter in...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn GM! Waarom nog meer suikertesten als ze nu al drie keer hebben gemeten en je kind niet uitzonderlijk groot is?
Razz, Halleluja! Klaar met de mondelingen!En nu de laatste loodjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
nee hoor, ik ben het volledig met je eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:38 schreef geppie het volgende:
[..]
Snap ik ook geen moer van!
Ben ik nou een bitch als ik zeg dat ik het soms niet gek vind dat de kosten van de gezondheidszorg de pan uit rijzen?
Ik bedoel; tuurlijk altijd het zekere voor het onzekere maar als ze keer op keer 'fouten' maken of niet secuur meten en iemand moet tig keer heen in dit geval.
Ik krijg het niet helemaal goed uitgedrukt maar ook in mijn eigen, persoonlijke situatie hoor... guo te vroeg ingepland, konden niet alles goed zien. Kom over 2 weken maar terug mevrouw. Hoppa weer een nieuwe afspraak. Als ze dat zo bij elke patiënt/zwangere aanpakken...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Omdat.... Geen idee... Zoals zij t uitlegt kan er ook nog suiker ontstaan in de laatste weken, doordat er dan iets met de placenta gebeurt... ( k heb opgelet, dat merk je) zal wel weer met mn grote buik en grote hoeveelheid vruchtwater te maken hebben. Zit ruim 2 liter in...
Maar weet je... Ik lig dr niet wakker van, bloed is geprikt, kind groeit goed gemiddeld en over 2 weken mag ik weer spieken want krijg dan nog weer een echo.
Ik hoor kind doet t prima, vruchtwater prima, bloeddruk prima. Meer hoef ik dan niet te weten op dit moment.
Onderzoek bij de gyn zal misschien ook
wel eerder gebeuren dan bij de vk?
Nog even een plaatje dan maar... Verrassend duidelijk nog voor deze termijn.Hoeveel weken ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Ja, met vlagen is het echt heel beschamendquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:32 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Goed nieuws GM, top!
Zijn er hier meer mensen die bovengemiddeld veel last heeft van gasvorming.. mijn vriend heeft blijkbaar vannacht de slappe lach gehad omdat ik continu aan het knallen was
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met vlagen is het echt heel beschamend
+1quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, met vlagen is het echt heel beschamend
stinkende humeurige dikkerdsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:37 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ben ik iig niet de enige die langzaam verandert in een hangbuikzwijntje
Op zich toch nog best een termijn waarop zwangerschapsdiabetes kan ontstaan? Heel vreemd is het toch niet dat ze dat nog een keer testen?quote:
Ik doe gewoon wat de gyn nodig acht, ik vertrouw op haar kunde en zij zal echt wel weten wat ze doet, Ben blij dat alles goed in de gaten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich toch nog best een termijn waarop zwangerschapsdiabetes kan ontstaan? Heel vreemd is het toch niet dat ze dat nog een keer testen?
Mooie echo
Ja, tuurlijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:46 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon wat de gyn nodig acht, ik vertrouw op haar kunde en zij zal echt wel weten wat ze doet, Ben blij dat alles goed in de gaten gehouden wordt.
En tja de extra kosten kunnen mij dan weinig boeien als t om mn kind gaat...
Oke dan.. Had je ook een grote hoeveelheid vruchtwater?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:47 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk!
Bij mij werd ook zo laat met een extra test nav grote buik alsnog zwangerschapsdiabetes geconstateerd. Goed onder controle te houden met een dieet en met 38+3 ben ik bevallen, dus heb er maar kort last van gehad
Ja dat zeg ik dus ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:53 schreef miss_sly het volgende:
Maar bij gewoonmezelf is er toch een reden? Grote buik en veel vruchtwater? Of lees ik zo verkeerd?
Bij mij was het de dikke buik en het vermoeden van een grote baby. En het was al eerder getest, en toen was er niks aan de hand. Dus ik ben blij dat ze me nog een keer getest hebben.
Ja, dat snap ik, maar de opmerking kwam naar aanleiding van de glucosetest voor GM, toch? En die test vind ik dan gewoon niet heel erg gek, dus vind ik de opmerking een beetje raarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:59 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik dus ookdat er dus een reden is en dat ik het om die reden ook gedaan zou hebben. Ik heb zelf gewoon meer tegen het zonder verdere aanleiding testen van allerlei dingen die sowieso lastig te beoordelen zijn zoals groei en daarbij ook nog eens zinloos zijn als je wéét dat die placenta goed ligt of als je weet dat het een hoofdligging is of een kind wat normaal groeit.
En dat zelfde vind ik dus ook van allerlei extra labtesten aan het begin van de zwangerschap bijvoorbeeld, En in die zin ben ik het volledig met geppie eens dat het niet raar is dat het volledig de pan uit rijst die zorgkosten, en dat dat helemaal niet nodig is.
elke drie jaar dan?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind het bijna overkomen als "iedereen elk jaar onder de MRI, want misschien heb je wel kanker"
Maar goed, ik ben natuurlijk ook maar een leek
Ik ben dan ook geen vk/gynquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:02 schreef mignonne het volgende:
denk dat dat hem er meer in zit dat gm in eerste instantie zelf aangaf ook niet helemaal te weten hoe het nou zat. Dan wekt het de indruk dat er zomaar random nogmaals getest werd. Maar goed, ik ben het voornamelijk eens met de stelling die geppie plaatst en of de gtt van gm wel of niet terecht is staat daar verder los van voor mij.
quote:
hoe combineer je dat verloskundigenvak eigenlijk met een gezin? Met nachtdiensten enzulks?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:33 schreef mignonne het volgende:
snap ik hoor gm!![]()
maar ik snap dan de eerste gedachte van geppie ook wel, dat het dan net lijkt of er zomaar random allerlei testen tegenaan gegooid werden. En in jouw geval is dat dus niet zo, maar in meer algemene zin ben ik het er wel mee eens.
Heerlijk lekker ff bijtukken joh! ik zou ook wel willen maar er stuiteren twee kabouters door de tuin
Kinderen slapen 's nachts gewoon?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe combineer je dat verloskundigenvak eigenlijk met een gezin? Met nachtdiensten enzulks?
Nee, maar ik zou er wel een iPad naast leggen, gewoon voor het geval dat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:46 schreef Keshet het volgende:
Maar als ze niet slapen kunnen ze toch gewoon tv kijken?
Of doe ik iets fout?
In de meeste gevallen is er ook een papaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe combineer je dat verloskundigenvak eigenlijk met een gezin? Met nachtdiensten enzulks?
papa slaapt wel de hele nachtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef klaprooss het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is er ook een papa?
Johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef klaprooss het volgende:
[..]
In de meeste gevallen is er ook een papa?
haha nee johquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh
Maar goed, kennelijk stel ik een Hele Domme Vraag, sorry
nietquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is in principe niet anders dan een normale baan met een gezin combineren natuurlijk. Maar dan wel fulltime, want parttime stage lopen is er niet bij. Dus het is heus te doen, maar t is wel echt kiezen op elkaar. Ik loop nu af en aan vanaf mei vorig jaar stage en maak regelmatig weken van 50-60 uur. Nu is het gelukkig weer even rustig en daar was ik wel echt even aan toe.
Het knurftige is, zodra ik thuis kom is het nog niet klaardan moet er nog een verslag over gemaakt en over geëvalueerd worden met de begeleider enz enz. Die schooltoestanden steeds
:)
hehe ja dat is best een beetje naarquote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:54 schreef Stormqueen het volgende:
ah ok, toch niet heel raar dat ik het me afvroeg dus
Vooral dat met wakkere kinderen en zelf teringgaar zijn lijkt me slopend
Jawel, hoezo?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:01 schreef Crumpette het volgende:
ja dat vraag ik me ineens ook af, mignonne, met twee kabouters ben jij vast niet 22 en direct na de middelbare doorgestoomd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Ik koop vooral uniseksquote:
Had ik in het begin ook veel gekocht voor E. Maar, toen ze er eenmaal was, vond ik het niet leuk dat ze af en toe wel een jongetje leekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik koop vooral uniseks![]()
Ik vind dat meisjesspul vaak echt veel te truttig en roze enzoIk heb nu 1 bloemige romper en een roze flamingopakje en een roze broekje en de rest is allemaal heel erg niet-roze
hormonen blijven een fascinerend ietsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Had ik in het begin ook veel gekocht voor E. Maar, toen ze er eenmaal was, vond ik het niet leuk dat ze af en toe wel een jongetje leek. Dus toen kwam het roze snel
. Nu ze haar heeft kan het weer wat stoerder
Oh dat online shoppen ja... Ons kind moet wel een beetje hip voor de dag komen natuurlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zit allemaal online geld uit te geven dankzij het kinderkleertjestopic
Nope, heel eerlijk gezegd niet, ik kreeg mn eerste neefje toen ik 17 was en verder geen zwangeren bewust om me heen meegemaakt. Mn eigen zwangerschap was mn eerste kennismaking met de verloskundige ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:04 schreef Crumpette het volgende:
Ja zie, toch een switch dus. Was het altijd al iets wat je interesseerde, of kwam dat ook met het moederschap?
Dat heb ik af en toe met "jongetjes speelgoed" in winkelsquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als ik in de winkels al die mooie meisjeskleertjes zie, ben ik nog wel eens verdrietig dat ik die niet kan kopen.. Ik probeer het maar wat te vermijden en alleen naar de blauwe dingen te kijken.
.
Mijn man heeft dat met brandweerautos en lego. Maar daar speelde ik als kind ook mee, dus why not?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:29 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Dat heb ik af en toe met "jongetjes speelgoed" in winkelsdan zie ik vriend er zo enthousiast naar kijken, en dan wordt ik een beetje verdrietig omdat m'n vriend niet met z'n zoon zal spelen
![]()
wellicht natuurlijk bij een eventuele tweede! derde of zelfs vierde![]()
Maar 99 procent van de tijd ben ik er wel heel gelukkig mee
We hebben hier wel 'jongensspeelgoed'. Zoals een graafmachine, trein etc.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:29 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Dat heb ik af en toe met "jongetjes speelgoed" in winkelsdan zie ik vriend er zo enthousiast naar kijken, en dan wordt ik een beetje verdrietig omdat m'n vriend niet met z'n zoon zal spelen
![]()
wellicht natuurlijk bij een eventuele tweede! derde of zelfs vierde![]()
Maar 99 procent van de tijd ben ik er wel heel gelukkig mee
Grappig, alleen op basis van de foto van jouw man vind ik hem ook een meisjespapa (voor zover dat bestaatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:48 schreef Cygne het volgende:
Ik vind mijn man echt helemaal geen jongetjespapa.En mezelf dan juist weer geen meisjesmama.
Mooi dat je dat hebtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:50 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben nieuwsgieriger naar uiterlijke kenmerken qua haar, oogkleur, neusje, op wie lijkt het dan naar het geslacht
Dat is het ook echt ja. Zo'n moment dat je nooit meer vergeet. En zo'n moment waarop het je niet uitmaakt dat je daar ligt met je bezwete hoofd, je benen nog in baarstandquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
Dat lijkt me zo'n overweldigend gevoel, dat het zo klopt en zo bij je past.
Het doosje liefde dat dan ineens opengaat voor iemand die gewoon van jullie 2 is.
Ooh weekdier dat ik ben
niemand vond mij een meisjesmama. Maar ja, dat zegt niks. Henka wordt gewoon een stoer wijfquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:48 schreef Cygne het volgende:
Ik vind mijn man echt helemaal geen jongetjespapa.En mezelf dan juist weer geen meisjesmama.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:54 schreef BlueEyes het volgende:
Dat lijkt me zo'n overweldigend gevoel, dat het zo klopt en zo bij je past.
Het doosje liefde dat dan ineens opengaat voor iemand die gewoon van jullie 2 is.
Ooh weekdier dat ik ben
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt voor de kusjes, maar ze zijn niet per se nodig hoor! Laatste stuiptrekkingen van het los moeten laten van een lang bestaand idee.. We hebben ook al heel wat leuke jongetjeskleertjes in huis.
.
Ik smolt gister nog zo ontzettend toen ik mijn vriend met een stapel kleine broekjes en shirtjes en mutsjes in z'n handen combinaties zag maken in de winkel. Of dat dat blauwe of roze kleertjes zijn, doet er natuurlijk eigenlijk voor geen meter toe. We krijgen een kindje!.
.
Ik zeg altijd gekscherend dat ik in huis het mannetje ben en hij het vrouwtje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niemand vond mij een meisjesmama. Maar ja, dat zegt niks. Henka wordt gewoon een stoer wijf
(en dan heb ik nog een toekomstig doel voor al die nagellak...)
Overigens ben ik thuis de enige die elektra kan aansluiten, een band kan plakken, kan autorijden en kan behangen, ondanks dat ik twee broertjes heb, dus het hoeft allemaal niet zoveel te zeggen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:00 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Dat is het ook echt ja. Zo'n moment dat je nooit meer vergeet. En zo'n moment waarop het je niet uitmaakt dat je daar ligt met je bezwete hoofd, je benen nog in baarstand, je doos nog in een euh bepaalde toestand en wie er allemaal om je heen staat. Gewoon jij, je man en jullie
kind
.
Oooohhh, ik ga dat gewoon nóg een keer meemaken!
Ja oh, ondanks dat ik best veel kan red ik het niet bij mijn echtgenootquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:16 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik zeg altijd gekscherend dat ik in huis het mannetje ben en hij het vrouwtje.
Ik ben master Kluskonijntje hier en ben ook degene die aan het electra zit en die het inzicht heeft hoe en wat met iets dat gemaakt moet worden
Ben dan ook vervolgens degene die vastgeplakt zit aan het stroom doordat die druif vergeet dat dat ene stopcontact in het washok op een andere groep zit en dus de verkeerde stop omzet![]()
Ik ben zelf geen meisje-meisje dus als we een meisje krijgen gaat dat een stoer wijf worden op de motor
Ooh DaD dat zijn echt enorme smeltmomentenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik smolt gister nog zo ontzettend toen ik mijn vriend met een stapel kleine broekjes en shirtjes en mutsjes in z'n handen combinaties zag maken in de winkel. Of dat dat blauwe of roze kleertjes zijn, doet er natuurlijk eigenlijk voor geen meter toe. We krijgen een kindje!.
.
Sterker nog, dat is de enige manier voor mij als ik een ander help.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:19 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb mannelijk inzicht![]()
Kan ook heel mannelijk probleemoplossend denken ipv vanuit emotie
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is de enige manier voor mij als ik een ander help.
Als het over mezelf gaat is het soms iets lastiger
Waarschijnlijk om te voorkomen dat mensen hard gaan lopen zuchten en mopperen en te zorgen dat ze een beetje empathisch reageren als die mensen de behandelkamer uit lopen... Maar het blijft vreselijk sneu.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bah. net terug van VK. Voor me een vrouw die haar babietje verloren had. Door de assistente werd al verteld dat het allemaal wat langer duurde doordat de VK met een slechtnieuws-gesprek bezig was. Waarom daar zo open over gedaan wordt weet ik niet, vond het een beetje vreemd. Maar later werd ons toch alles duidelijk toen we gehuil hoorde![]()
Je gaat er toch altijd vanuit dat alles goed is (misschien wat naief), maar dit zet je wel aan het denken...
*knuf*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bah. net terug van VK. Voor me een vrouw die haar babietje verloren had. Door de assistente werd al verteld dat het allemaal wat langer duurde doordat de VK met een slechtnieuws-gesprek bezig was. Waarom daar zo open over gedaan wordt weet ik niet, vond het een beetje vreemd. Maar later werd ons toch alles duidelijk toen we gehuil hoorde![]()
Je gaat er toch altijd vanuit dat alles goed is (misschien wat naief), maar dit zet je wel aan het denken...
Auw nu doet mn buik pijn van het lachenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Stormqueen het volgende:
snijbonen
Ik heb het wel eens gehad met HAK spinazie, bleek toch niet zo lekker te smaken...
[ afbeelding ]
want het was:
[ afbeelding ]
als je het etiket niet ziet kun je het echt niet van elkaar onderscheidenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:30 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Auw nu doet mn buik pijn van het lachen
yep bij mij ookquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:48 schreef BlueEyes het volgende:
Hema naadloze boxershorts!
Zit geen gekke band aan of in en blijft prima zitten.
Alleen ik fruts nu zelf alles onder mijn buik omdat het me irriteert sinds een week of wat.
hahah ja die ook! En de positiebroek ook onder mijn buikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:51 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb jij ook de tic het liefste de buik bloot te gooien met alle shirtjes en hemdjes omhoog?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:52 schreef LaLouchi het volgende:
[..]
hahah ja die ook! En de positiebroek ook onder mijn buik
Muricansquote:Take this time to baby proof your home. Cover all electrical outlets, remove choking hazards and install smoke alarms and C02 detectors throughout your home. Remember, of course, that safety precautions will never be a substitute for careful parental supervision.
Wat een luxequote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik ging even liggen..... Dat was mijn middag..
Haha, vandaar ook de "", want ik speelde ook met auto's en onze Lego duplo treinquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn man heeft dat met brandweerautos en lego. Maar daar speelde ik als kind ook mee, dus why not?het is niet zo dat meisjes alleen met poppen en roze glitters mogen spelen
ja ook die! Zou dat een zwangerschapskwaaltje zijn? Hahhaquote:
Is er dan ook gezegd dat ze haar baby verloren was?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 16:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:10 schreef Amsel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar even ego-vraagje tussendoor:
Vandaag 34 weken, opeens alleen maar langzaam kunnen waggelen ipv normaal lopen, een beurs gevoel achter m'n schaambot, m'n benen niet meer kunnen kruisen omdat ik het gevoel heb dat er een kokosnoot tussen zit... Dan zal ze wel aan het inhalen zijn hè? Of verbeeld ik me dingen?
kloptquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef geppie het volgende:
Fijn LT! Was jij degene van vrijwilligerswerk in ...(een Zuid-Amerikaans land)?
Brownies zijn altijd oke, Crumpette! En anders eet je ze lekker zelf op, jij kunt het hebben!
Denk dat SQ in een wee beter nagellakt dan ik mijn teennagels op het moment
Denk het wel, zo voelt het bij mij ook sinds hij is ingedaald.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:10 schreef Amsel het volgende:
Moet dit hele topic nog bijlezen, maar even ego-vraagje tussendoor:
Vandaag 34 weken, opeens alleen maar langzaam kunnen waggelen ipv normaal lopen, een beurs gevoel achter m'n schaambot, m'n benen niet meer kunnen kruisen omdat ik het gevoel heb dat er een kokosnoot tussen zit... Dan zal ze wel aan het inhalen zijn hè? Of verbeeld ik me dingen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:22 schreef Stormqueen het volgende:
Weet je wat mij niet meer lukt? In chillhouding poepen( voorovergebogen met mijn hoofd tegen het muurtje )
jup, ik had het ook heel sterk. Ik heb er ook een topic over geopend toen, moet ik die opzoeken voor je? Heb daar toen veel steun gevondenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:33 schreef StarDust_ het volgende:
Blugh...even een emo post...
Ben momenteel een beetje aan het doordraaien heb ik het gevoel. Heb momenteel alleen maar zwarte gedachten over mijn zwangerschap. Ben heel blij als ik weer kan luisteren met mijn angelsounds, maar een minuut naderhand kan ik weer helemaal in paniek raken. Ik ben zo bang dat het fout gaat, hoewel ik daar helemaal geen reden toe heb.
Herkenbaar? Is dit misschien ook iets hormonaals? Normaal ben ik altijd zo'n koele kikker, dus dit is totaal nieuw voor mij!
Heb je dit al bespreekbaar gemaakt met je partner of je vk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:43 schreef StarDust_ het volgende:
Ik kan er echt niet van genieten...mag ik eigenlijk niet zeggen... Het is dat ik het iedereen moest vertellen ivm groeiende buik, maar liever had ik dat niet gedaan. Babydingen en spullen interesseren me ook helemaal niet. En dingen regelen zoals kraamzorg ben ik ook alleen maar aan het vooruit schuiven.
Mijn man praat eigenlijk niet over de zwangerschap. Als ik buikpijn krijg, begint manlief te mopperen dat het vast weer niet goed zit. Dus dat helpt ook niet echt mee. VK, gyn en internist weten dat ik niet onbezorgd ben, heb daar al vaak huilend gezeten dus eigenlijk doet het me wel iets.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:47 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb je dit al bespreekbaar gemaakt met je partner of je vk?
Ben je bang dat het misgaat en durf je daarom niet te genieten of doet het je gewoon echt niets?
(oprechte interesse)
Je hebt een voorgeschiedenis omtrent miskramen en alleen daarom ben je het onbezorgde al kwijt, en daar voel je je ws ook weer schuldig over, jammer ook dat je man het zo zwart ziet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:03 schreef StarDust_ het volgende:
[..]
Mijn man praat eigenlijk niet over de zwangerschap. Als ik buikpijn krijg, begint manlief te mopperen dat het vast weer niet goed zit. Dus dat helpt ook niet echt mee. VK, gyn en internist weten dat ik niet onbezorgd ben, heb daar al vaak huilend gezeten dus eigenlijk doet het me wel iets.
Ik denk dat ik mezelf probeer te beschermen, dat ik daarom alle babyperikelen aan het negeren ben. Ik vind het heel mooi hoe jullie kunnen genieten van een babykamer of een nieuw rompertje, maar ik heb dat gewoon niet!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan merk ik dat mijn misselijkheid weg is en mijn tepels helemaal niet meer gevoelig zijn maar wel erge buikkramp. Dan durf ik niet eens meer te hopen. Kon ik de tijd maar vooruit spoelen..
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Cygne het volgende:
Haar Engels is niet zo best maar dit is zo lief.
Ik snap heel goed hoe je je voelt. Ik heb eigenlijk hetzelfde. Ik heb dan een vlaag van misselijkheid, maar even later is het weer helemaal weg. Dat is normaal denk ik, want wij maken ons nog druk enzo, dus die misselijkheid hoeft niet perse door hormonen te komen. Vanmorgen deden mijn borsten ook ineens nauwelijks pijn nog, dus inderdaad meteen weer een beetje prikken en hopen dat het weer terug komt. Nou is het bij mij ondertussen weer in drievoud terug, maar dat kan ook morgen pas zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan merk ik dat mijn misselijkheid weg is en mijn tepels helemaal niet meer gevoelig zijn maar wel erge buikkramp. Dan durf ik niet eens meer te hopen. Kon ik de tijd maar vooruit spoelen..
En daarnet hevig buikpijn, maar was gewoon een diaree aanval, die heb ik normaal ook regelmatig, dus toch weer niks.
Ondertussen maak je je wel steeds druk. Enige wat ik kan doen is afleiding zoeken. Heel veel ondernemen. En ik heb een doel ingesteld om per dag minstens drie van die halve liters water te drinken. (Moet eigenlijk 4 he) Want ik drink sowieso te weinig, maar nu doe ik het niet meer voor mezelf. En dan ben ik daar dus ook veel mee bezig. Tot nu toe helpt dat redelijk. Maar ik kan de tijd ook wel vooruit kijken. Heel vervelend deze weken.
herkenningquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:55 schreef Hilmo het volgende:
Oeh die poephouding, checkNormaal zit ik vaak platgevouwen op de wc, dat gaat niet meer. En ik moet ineens voorzichtig opstaan, met afvegen, voor ik het weet heb ik gelekt op iets of niet goed afgeveegd
En het wordt nog ergerquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:18 schreef Hilmo het volgende:
Welkom Risu!
Kom trouwens ook steeds moeilijker uit bad. Zit vaak met man erin en moet nu een constructie doen van eerst op zijn benen zitten en dan hupt hij me uit bad, want gewoon dubbelvouwen gaat niet. Schoenen aandoen wordt ook steeds meer een uitdaging. En veters strikken...![]()
Met mij gaat het best goed, al steekt het met vlagen nog wel de kop op, ik kan het nu beter afwenden. Maar soms nog steeds een heel erg "het is allemaal niet echt, het zal wel fout gaan, alleen andere mensen krijgen kindjes" gevoel.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:18 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je hebt een voorgeschiedenis omtrent miskramen en alleen daarom ben je het onbezorgde al kwijt, en daar voel je je ws ook weer schuldig over, jammer ook dat je man het zo zwart ziet.
Het topic van SQ is denk ik een goede om te lezen, al is het alleen maar de herkenning.
Sq hoe is het met jou inmiddels?
Zolang jij geen drie uur in een ongeventileerde kamer aan alkydlak gaat zitten snuiven is er niks aan de handquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:32 schreef Risu het volgende:
Ik bedenk me net ineens wat.
Ik ga morgen eigenlijk met een smoes naar mijn ouders, mijn zusje heeft net een nieuwe woning toegewezen gekregen en is daar druk mee bezig. Daar wilde ik ook gaan kijken, maar nu zag ik net op facebook een foto waarin ze dus met verf aan de gang is. Kan dat kwaad voor mij? Of moet het dan wel goed geventileerd worden, of sowieso toch maar niet doen?
Google zegt natuurlijk allemaal enge dingen.
Ah, dus je leeft nog welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:53 schreef Mangostine het volgende:
Hoi! Eh, ik dacht, ik meld me nog eens
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:02 schreef Mangostine het volgende:
Ja, ik was al begonnen aan een monstersamenvatting van de afgelopen 4 maanden hier, maar toen kreeg ik helaas ineens carpaaltunnelsyndroom![]()
Nee gaat goed hier, 31 weken morgen, drukke dochter in de buik die vooralsnog goedom ligt, middenin grote en kleinere bezigheden om alles in gereedheid te brengen en de sense of urgency neemt toe.![]()
Valt er verder nog wat te rellen?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik heb wel eindelijk een echte zwangerschapskwaal te pakken
ik heb %$#$%% een partij brandend maagzuur te pakken al de hele dag! Zelfs een hele zak bugles met danish chef hielp niet
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:06 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik heb wel eindelijk een echte zwangerschapskwaal te pakken
ik heb %$#$%% een partij brandend maagzuur te pakken al de hele dag! Zelfs een hele zak bugles met danish chef hielp niet
Nee het was een verzonnen kwaal, sorryquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]snap ik niks van dat dat niet helpt
Mango, heb je ook zo'n mooie spalk?
Fijn dat t goed gaat
Ja, het moet ook wel leuk blijven voor de baby, anders ziet die niksquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb laatst een Babybjörn gekocht. Lijkt me zo leuk, zo'n faceforward babygezicht op je buik
Oh maagzuur galoremaar ik hou gewoon zo van chocola. Yolo.
Anders van die chocola met gepofte rijst proberen. Rijst is goed voor je maag!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het moet ook wel leuk blijven voor de baby, anders ziet die niks
Ik ga kijken of ben & jerry's beter werkt
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:09 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Nee het was een verzonnen kwaal, sorry![]()
Ik heb zo weinig bijzonderheden te melden anders. Maar bedankt voor je support
Foto van jouwe though!
Vooral dat poepgezicht wat ze erbij trekken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb laatst een Babybjörn gekocht. Lijkt me zo leuk, zo'n faceforward babygezicht op je buik
ja, dat moet je natuurlijk niet zeggen als de jumbo al dicht isquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:12 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Anders van die chocola met gepofte rijst proberen. Rijst is goed voor je maag!!
Heb je al matching kinderhuisjuichpak eigenlijk?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat moet je natuurlijk niet zeggen als de jumbo al dicht is
Deze krijg je bij de Jumbo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, dat moet je natuurlijk niet zeggen als de jumbo al dicht is
nee, ik kom nooit aan 50 euro in 1 koopquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:15 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Heb je al matching kinderhuisjuichpak eigenlijk?
Meer B&J inslaan! Die tikt wel aanquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, ik kom nooit aan 50 euro in 1 koop
*popcorn*quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:08 schreef Mangostine het volgende:
Cookie dough niet. Die heb ik vanavond geprobeerd om t zuur van de spareribs weg te werkenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, het moet ook wel leuk blijven voor de baby, anders ziet die niks
Ik ga kijken of ben & jerry's beter werkt
Oh en wat ook kei handig is: we hebben een wipstoeltje van iemand kunnen overnemen. Kan ze daar straks fijn in slapen overdagquote:
en 't werkte niet? Ik heb Half Baked, dat lijkt er op.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:35 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Cookie dough niet. Die heb ik vanavond geprobeerd om t zuur van de spareribs weg te werken
dat kan toch gewoon in de maxicosiquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Oh en wat ook kei handig is: we hebben een wipstoeltje van iemand kunnen overnemen. Kan ze daar straks fijn in slapen overdagHoeven we geen box of niks op te zetten!!
Relaxed. Kun je dan ook ipv een wieg niet de maxi cosi gebruiken?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:36 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Oh en wat ook kei handig is: we hebben een wipstoeltje van iemand kunnen overnemen. Kan ze daar straks fijn in slapen overdagHoeven we geen box of niks op te zetten!!
OMG!! GTMA!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan toch gewoon in de maxicosi
Toch eens wat dieper graven bij de Jumbo dan, hier heb ik ze nog nooit gezien, alleen Sunrice met rijst en granenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:16 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Deze krijg je bij de Jumbo.
[ afbeelding ]
Dit ter info.
Mine
gewoon in de kofferbak naast de hondquote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef Mangostine het volgende:
Jonge ik kan toch ook best even met de Babybjorn in de auto gaan zitten voor dat korte stukje.
Vroeger deden ze dat allemaal zo hoor en wij zijn ook zonder kleerscheuren groot geworden.
Vet handig, ken je zelf een zakkie op maken om je bier of koffie in te zetten tijdens t rijden, en als je je peuk effe kwijt moet kan hij er ook tussen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:39 schreef Mangostine het volgende:
Jonge ik kan toch ook best even met de Babybjorn in de auto gaan zitten voor dat korte stukje.
Vroeger deden ze dat allemaal zo hoor en wij zijn ook zonder kleerscheuren groot geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
maar kan de maxicosi ook in de auto dan?
Ik dacht dat dat gewoon was om je baby in te dragen en om te slapenEn toen zei jij zo, joh je kan er alles mee! Mobile eraan en je hebt er geen omkijken meer naar de hele dag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
handig, kun je gwoon blijven candycrushen als Djazzlynn in de maxicosi zit!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Kyara het volgende:
Tip: deze is ook heel handig!
[ afbeelding ]
En niet te vergeten:quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:54 schreef Kyara het volgende:
Tip: deze is ook heel handig!
[ afbeelding ]
Heb jij je nou al laten bezwangeren ondertussen? Duurt lang.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Gulara het volgende:
Ik zag mangodus ik dacht ik kom even meespieken. Not disappointed.
O M G!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:56 schreef Mangostine het volgende:
[..]
En niet te vergeten:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |