nee, maar cake bakken kan welquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:03 schreef BlueEyes het volgende:
Maar dus de enveloppen schrijven tijdens de weeën zit er niet in?
Daar gaat mijn afleidingsplan
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:02 schreef geppie het volgende:
Mijn boosheid heb ik deels al op mijn man afgereageerdomdat ie opperde dat ik misschien zelf kon bellen... Ja lullo, wat denk je dat ik al vier keer gedaan heb?!!
Voor de rest is het hier wel gezellig hoor
Koekjes?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
moge! vanmorgen vroeg babydisco in mijn buik![]()
nou moet ik voor een feest vanmiddag iets verzinnen om te koken/bakken, wat je ook nog een beetje leuk mee kan nemen in de trein..inspiratieloos.
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!!quote:
Zinkolie en naaktlopenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef geppie het volgende:
Hoe is het met de gordelroos Blue? Helpt het trouwens niet als je wat zemelen in een nat washandje doet en daarmee over die bultjes gaat? Zeg maar net als bij een kind met waterpokken.
Volgens mijn schoonouders niet hoorquote:
Ah joh dat kan de vk toch ook? Of ze nou een baby uit een doosch haalt of een cake uit de ovenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:07 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Die vergeet vriend uit de oven te halen, trust me on that one!
Hahaha, ik zie me al puffend half NL doorrijden, op een lekmatje in de auto.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Eerste kleinkind?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef Moppert het volgende:
[..]
Volgens mijn schoonouders niet hoor![]()
Dan ga je gewoon op visite om iedere vorm van actie te melden
Dan heb je krokante cakequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:10 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Zinkolie en naaktlopen![]()
De jeuk is an sich te doen, de pijn is minder. Maar hey, het leidt goed af van evt zoeken naar voortekenen van een bevalling
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga een afleidingslijstje opstellen bij deze
* cake bakken
* enveloppen schrijven
* iedereen persoonlijk vertellen (face to face) dat de bevalling begonnen is
Nog meer goeie opties?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je vergeet de keuken en badkamer uitsoppen!
geen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:18 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb geen vieze rubberen randjes, weet niet wat voor huishouden jij voert?
Nohhh, die enveloppen gingen hier niet lukken hoor. Het ging allemaal vrij gemiddeld (bevalling duurde van wee 1 tot hallo baby, 12 uur precies) maar ik had geen afleiding nodig tijdens de weeën. Het begon om 1 uur 's nachts, om 5/half 6 uur zaten we in het ziekenhuis. Zo midden in de nacht met weeën had ik echt geen behoefte aan enveloppen schrijven, schoonmaken, mensen bellen, koekjes bakken of whateverquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:16 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga een afleidingslijstje opstellen bij deze
* cake bakken
* enveloppen schrijven
* iedereen persoonlijk vertellen (face to face) dat de bevalling begonnen is
Nog meer goeie opties?
Oh enneuh, die enveloppen was wel serieus het plan!
Ik werd wakker van krampen om 1 uur dus, toen probeerde ik nog even te slapen. Om 3 uur werden de krampen wat heftiger, toen ben ik in bad gaan liggen. De weeën kwamen toen om de 5/7 minuten en duurde 1 minuut. In die 5 minuten rust had ik geen behoefte aan 'dingen doen' maar lag ik een beetje bij te komenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
De vraag is: wat doe je dan wèl?
Of is het gewoon een beetje creperen in een hoekje?
Dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man kan geen 30 seconden zonder entertainment, dus die zit wss het hele proces te internetten op zijn telefoonquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:24 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ik werd wakker van krampen om 1 uur dus, toen probeerde ik nog even te slapen. Om 3 uur werden de krampen wat heftiger, toen ben ik in bad gaan liggen. De weeën kwamen toen om de 5/7 minuten en duurde 1 minuut. In die 5 minuten rust had ik geen behoefte aan 'dingen doen' maar lag ik een beetje bij te komen. Om half 5 mocht mijn man pas naar het zhs bellen van mij, toen we daar rond half 6 ofzo aankwamen zat ik op 3-4 cm.
Wat je dan wel doet? Weeën opvangen, blij zijn dat je kindje er aan komt, checken of alles in de tas zit terwijl je pijn hebt, in bad gaan, kletsen etc. Tenminste, in mijn situatie dan he! Hoe dat bij jullie straks gaat, geen idee
Nee, ik gok zomaar dat ik dat tzt ook niet erg ga vinden, als ie maar braaf naar mij luistert, maar daar wordt ie nu al in gedrild door andere vadersquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:33 schreef Tante_Soesa het volgende:
Haha, mijn man lag de eerste 2 uur gewoon nog in bed en vervolgens is 'ie bij mij in de badkamer komen zitten om de weeën te timen. Tijdens de rest van de bevalling, in het ziekenhuis dus, heeft 'ie wel veel zitten internetten en de Olympische Spelen zitten kijken
. Dat vond ik echt helemaal niet erg, ik zat zo erg in m'n eigen cocon dat het mij niet boeide wat hij deed. Als hij me maar niet aanraakte
![]()
Deze!!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:05 schreef Crumpette het volgende:
moge! vanmorgen vroeg babydisco in mijn buik![]()
nou moet ik voor een feest vanmiddag iets verzinnen om te koken/bakken, wat je ook nog een beetje leuk mee kan nemen in de trein..inspiratieloos.
Ja, precies. Dat luisteren vond ik wel heel belangrijkquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, ik gok zomaar dat ik dat tzt ook niet erg ga vinden, als ie maar braaf naar mij luistert, maar daar wordt ie nu al in gedrild door andere vaders
Dat was idd wel fijnquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef BlueEyes het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat er straks Tour de France op tv is en er nog wat voetbal her en der.
Voor mezelf en voor vriend!
Oooh dat!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, precies. Dat luisteren vond ik wel heel belangrijk. Hij heeft verder trouwens geweldig goed geholpen hoor. En deed gelukkig niet van die stomme vind ik dan dingen als: meepuffen, natte washandjes op m'n voorhoofd kwakken, zeggen dat we er vast bijna zijn etc. etc.
.
Ligt denk ik ook wel aan de snelheid. Mijn eerste was er in 6,5 uur.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:51 schreef geppie het volgende:
Anderhalf uur later... maar ik ben gebeld én ik ben redelijk beschaafd gebleven. Totdat ze vroeg of er ook een ruimte aanwezig was waar de poes eventueel in opgesloten kon worden toen heb ik geloof ik, niet zo aardig gezegd dat hier niemand opgesloten word en zeker de poes niet! Wat nou mijn poes opsluiten
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:46 schreef BlueEyes het volgende:
Kheb nog wel een leuke voor jouw afleidingslijstje Sq...
Gedurende een goeie wee proberen je nagels goed te lakken
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"
tehehequote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
"ik dacht dat mijn poes gehecht werd na de bevalling, waarom zou ik die willen opsluiten? Luchten is toch goed voor de genezing?"
+1. mijn katten zullen zich zo ver mogelijk verwijderen van alle drukte en bezoekquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
tehehe
En idd, mijn katten worden ook niet opgesloten. Mijn katten hebben soberso een hekel aan mensen, dus die komen echt niet vrijwillig in de buurt van de kraamhulp. Laat staan van een baby.
Je weet maar nooit of er iets eetbaars uit valt!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:59 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn haarballen gaan de kraam echt wel achtervolgen... AANDACHT!!!
Alsof ze dat tekort komen ooit
stel kwijleballen
Dat niet eens, zijn geen schooiers gelukkig wat eten betreft, boeit ze niks.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of er iets eetbaars uit valt!
Hahaha idd zo knip ik ze, maar ze zo lakken was niet in me op gekomen omdat het wel erg inspannend is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:04 schreef geppie het volgende:
Ik had jouw idee gepikt van de kleermaker zit (zo knipte je je nagels toch?!) en dan heel hard aan mijn teen trekkenen snel lakken
Onze poes is ook niet zo sociaal en zal zeker niet vervelend aanwezig zijn. Die hele vraag viel verkeerd bij me. Misschien ook omdat de vorige kraam ook allergisch was en dat de hele tijd zei en de poes een soort van wegjagen was. Ja hallo, ze weten toch op voorhand dat er een huisdier is?!
nee hoor, er zijn zelden papa's die meer dan 1 post doen hier, die willen gewoon ergens het nieuws kwijtquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:10 schreef BlueEyes het volgende:
Trouwens, hebben we nu met al onze hormonen de nieuwe papa to be weggejaagd
Snap ik ook geen moer van!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn GM! Waarom nog meer suikertesten als ze nu al drie keer hebben gemeten en je kind niet uitzonderlijk groot is?
Omdat.... Geen idee... Zoals zij t uitlegt kan er ook nog suiker ontstaan in de laatste weken, doordat er dan iets met de placenta gebeurt... ( k heb opgelet, dat merk je) zal wel weer met mn grote buik en grote hoeveelheid vruchtwater te maken hebben. Zit ruim 2 liter in...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:31 schreef Stormqueen het volgende:
Fijn GM! Waarom nog meer suikertesten als ze nu al drie keer hebben gemeten en je kind niet uitzonderlijk groot is?
Razz, Halleluja! Klaar met de mondelingen!En nu de laatste loodjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
nee hoor, ik ben het volledig met je eensquote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:38 schreef geppie het volgende:
[..]
Snap ik ook geen moer van!
Ben ik nou een bitch als ik zeg dat ik het soms niet gek vind dat de kosten van de gezondheidszorg de pan uit rijzen?
Ik bedoel; tuurlijk altijd het zekere voor het onzekere maar als ze keer op keer 'fouten' maken of niet secuur meten en iemand moet tig keer heen in dit geval.
Ik krijg het niet helemaal goed uitgedrukt maar ook in mijn eigen, persoonlijke situatie hoor... guo te vroeg ingepland, konden niet alles goed zien. Kom over 2 weken maar terug mevrouw. Hoppa weer een nieuwe afspraak. Als ze dat zo bij elke patiënt/zwangere aanpakken...
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Omdat.... Geen idee... Zoals zij t uitlegt kan er ook nog suiker ontstaan in de laatste weken, doordat er dan iets met de placenta gebeurt... ( k heb opgelet, dat merk je) zal wel weer met mn grote buik en grote hoeveelheid vruchtwater te maken hebben. Zit ruim 2 liter in...
Maar weet je... Ik lig dr niet wakker van, bloed is geprikt, kind groeit goed gemiddeld en over 2 weken mag ik weer spieken want krijg dan nog weer een echo.
Ik hoor kind doet t prima, vruchtwater prima, bloeddruk prima. Meer hoef ik dan niet te weten op dit moment.
Onderzoek bij de gyn zal misschien ook
wel eerder gebeuren dan bij de vk?
Nog even een plaatje dan maar... Verrassend duidelijk nog voor deze termijn.Hoeveel weken ben je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |