SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
oei ja sorryquote:
Vast wel iemand op FOK!. Ik zou zelf niet zo heel snel weten wie.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo goed met fragmenten enzo
Dan komt het op youtube en verdienen ze goud geld over mijn rug!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:13 schreef Flippiee het volgende:
Goede TT
[..]
oei ja sorry
[..]
Vast wel iemand op FOK!. Ik zou zelf niet zo heel snel weten wie.
Je bent potverdorie moderator, alsof ze dat zouden durven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dan komt het op youtube en verdienen ze goud geld over mijn rug!
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:15 schreef Mortaxx het volgende:
Ja voor je het weet ben ik een meme. Daar bedank ik voor.
BlauweTijger is trouwens dronken.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme gaat er nu al een haan lopen roepen hier
Nee hij appt mequote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat snap ik.
Heb je een meet?
[..]Het is/wordt al licht ook dacht ik
Ik ben er toch verdomme kutquote:
Ja mjaquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij appt me
[..]
Ik ben er toch verdomme kut
FOK!kers op de app hebbenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee hij appt me
[..]
Ik ben er toch verdomme kut
Ik had al zo een vermoeden. Vervelend wel voor je. Hoe ga je dit oplossen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zeg ik niet. M'n relatie met Snowie is al ernstig bekoeld
Normaal zou ik zeggen goedmaakseks, maar Rodawa gaat me te nauw aan het hartquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had al zo een vermoeden. Vervelend wel voor je. Hoe ga je dit oplossen?
Dat begrijp ik. Wat een opofferingsgezindheidquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:31 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Normaal zou ik zeggen goedmaakseks, maar Rodawa gaat me te nauw aan het hart
Zo ben ikquote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Wat een opofferingsgezindheid
Haan33quote:Op vrijdag 27 juni 2014 04:16 schreef Snowbells het volgende:
Godverdomme gaat er nu al een haan lopen roepen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |