https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
haha mijn titel was ook fout de 1e keer. Wat een trendsetter ben ik toch weerquote:
Ik fix het wel weer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
haha mijn titel was ook fout de 1e keer. Wat een trendsetter ben ik toch weer![]()
Ik ben voor het vermaak op het forum, en ik lift mee op de wijsheid van anderen.
Hele mooie samenwerking
Ja, morgen weer goedkoper in te kopen waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:32 schreef roislecxe het volgende:
Ik blijf nu ff van super af. Het is zo enorm van hot naar het springend...
Daarom... ik wacht vannacht wel af en zie wel waar ik dan in ga stappen met mijn winst. Neig toch echt naar mineral. Op 1500 kun je weer 100% pakken als ie bij introductie op Bittrex toch al de 3333 kon aantikkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, morgen weer goedkoper in te kopen waarschijnlijk.
Ik zit er voor gemiddeld 2200 in. Probeer dat gemiddelde nog wat naar beneden te halenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom... ik wacht vannacht wel af en zie wel waar ik dan in ga stappen met mijn winst. Neig toch echt naar mineral. Op 1500 kun je weer 100% pakken als ie bij introductie op Bittrex toch al de 3333 kon aantikken
Ha, jij ook alquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit er voor gemiddeld 2200 in. Probeer dat gemiddelde nog wat naar beneden te halen.
Daarom ben ik nu niet echt happig om nu bij te kopen. Voor hetzelfde geld is het een langzame afdaling naar de 1000quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef curantis het volgende:
Ik heb MIN veel te hoog gekocht (2800), beetje huiverig om mijn gemiddelde omlaag te halen, gezien ie al gestaag naar beneden zakt sinds toevoeging op bittrex........
Over VOOT lees ik veel positieve berichten op Twitter, dus die zal een dezer dagen wel een sprongetje maken, gok ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Daarom ben ik nu niet echt happig om nu bij te kopen. Voor hetzelfde geld is het een langzame afdaling naar de 1000![]()
VOOT op 650 kopen nu en hem zien spiken naar 1300 is dan eerder een 100% in de maak
Grappig, ik volg nu 19 crypto twitter accounts, maar VOOT wordt vrijwel nergens genoemd daar..quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Over VOOT lees ik veel positieve berichten op Twitter, dus die zal een dezer dagen wel een sprongetje maken, gok ik.
Voordat ik in een coin stap, zoek ik even op de hashtag en dan de afkorting of naamquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef curantis het volgende:
[..]
Grappig, ik volg nu 19 crypto twitter accounts, maar VOOT wordt vrijwel nergens genoemd daar..
Ik moet ook op de hashtag zoeken om dit te vindenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef curantis het volgende:
[..]
Grappig, ik volg nu 19 crypto twitter accounts, maar VOOT wordt vrijwel nergens genoemd daar..
En dan staat VOOT nu op 700 satoshi?twitter:BlackHandGroup twitterde op zondag 22-06-2014 om 14:00:35While buying #VRC as the main investment coin, we're also slowly accumulating #voot. Cheap prices right now, Dev is Sr. Member on Btctalk reageer retweet
Klinkt goed om nu goedkoop in te kunnen stappentwitter:BlackHandGroup twitterde op zondag 22-06-2014 om 14:02:42@WolfofCrypto 1 thing at a time, right now, i think #voot is primed to go moon later this week. Will check out #GUE forum and see whats up reageer retweet
Dat doe ik ook inderdaad. Maar wel een stuk voorzichtiger met zulke coins als ze niet echt worden opgepikt door mijn follow-lijstquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voordat ik in een coin stap, zoek ik even op de hashtag en dan de afkorting of naam.
Dus wat Silk nu deze week had, had VOOT twee weken terug. Hmmm.. maar als het een goede doorstart kan vormen waarom niet? Kan het leuk rebouncen naar 1300 = leuke winst indien je instapt op 700.twitter:jyap twitterde op woensdag 04-06-2014 om 13:46:41Look at this #VOOT order book. People are going to wake up and learn they have been scammed. @BittrexExchange http://t.co/cDrawDw18T reageer retweet
Drie weken geleden..quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef curantis het volgende:
Ik vind het teveel risico. Te veel ervaring met coins die (bedoeld of onbedoeld) in de problemen kwamen en niet meer op wisten te krabbelen.
Klinkt nou niet bepaald laaiend enthousiasttwitter:BittrexExchange twitterde op woensdag 04-06-2014 om 07:13:44#VOOT? Whatever it is, we have it. https://t.co/hPZ5RIrLPR reageer retweet
De sells zijn opgeschoven dus.. tja, dat kan gebeuren. Aaaaaaaaaand it's gone up.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef curantis het volgende:
En SUPER nu wel weer door de 9k grens op bittrex
Dat valt nog te bezien....morgen POS én release van Supersendquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, morgen weer goedkoper in te kopen waarschijnlijk.
In dat geval heb ik een leuk ritje met SUPER gemaakt en is het op naar de volgende coinquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat valt nog te bezien....morgen POS én release van Supersend
Er staat er eentje op mijn Followlijst die het weer noemde:quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:43 schreef curantis het volgende:
[..]
Dat doe ik ook inderdaad. Maar wel een stuk voorzichtiger met zulke coins als ze niet echt worden opgepikt door mijn follow-lijst
twitter:CrypTokens twitterde op donderdag 26-06-2014 om 22:35:47If you have some spare BTC you might set some buy orders in #VOOT @ bottom 600 satoshi. At least I did
reageer retweet
Die volg ik nog niet, dus het klopt nogquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er staat er eentje op mijn Followlijst die het weer noemde:twitter:CrypTokens twitterde op donderdag 26-06-2014 om 22:35:47If you have some spare BTC you might set some buy orders in #VOOT @ bottom 600 satoshi. At least I did
reageer retweet
Mja, ik ben ook nog niet helemaal overtuigd hoor. Ik kijk morgen wel weer in welke coins ik stapquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef curantis het volgende:
[..]
Die volg ik nog niet, dus het klopt nog.
VOOT mag sowieso beter zijn best doen om me te verleiden
Idem... Maarja. bang hequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef Joosie200 het volgende:
Dit zal wel weer zo'n moment zijn dat ik te vroeg mijn winst genomen heb en morgenochtend Super op 15k zie staan o.i.d.
Precies dat laatste ja.. als ik nu terug instap is dat eerder een panic buy en die pakken nooit goed uit. Kan ook zijn dat een walvisje dit ziet en denkt: ha, ik kan mooi de prijs drukken om goedkoper in te stappen > dumptiedumptie naar 7k wat je dan ziet als je wakker word.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Idem... Maarja. bang heVoor hetzelfde geld dondertie naar 7k.
Mint gaat echt door de 10...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies dat laatste ja.. als ik nu terug instap is dat eerder een panic buy en die pakken nooit goed uit. Kan ook zijn dat een walvisje dit ziet en denkt: ha, ik kan mooi de prijs drukken om goedkoper in te stappen > dumptiedumptie naar 7k wat je dan ziet als je wakker word.
48BTC buywall op 8 lol, Bittrex volgt Mint altijd op de voet hé? Laatste kans nu?quote:
Ik ben te laat. 1 seconde. Wilde kopen op 95, stond 8000 stuks. Toen mn order erdoor wsa wassie al gevuld..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:11 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
48BTC buywall op 8 lol, Bittrex volgt Mint altijd op de voet hé? Laatste kans nu?
twitter:CryptoVault twitterde op donderdag 26-06-2014 om 22:50:38thou shalt not buy higher than what you sold for reageer retweet
ja godver moet ik wachten op 8600...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef curantis het volgende:
Ik ga hier naar luisteren:twitter:CryptoVault twitterde op donderdag 26-06-2014 om 22:50:38thou shalt not buy higher than what you sold for reageer retweet
Precies.. that ship has sailed ben ik bang nu de aandacht er isquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
ja godver moet ik wachten op 8600...
Ik durf echt niet te kopen boven de 10k... dan zit ik er morgen mee zul je zien.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Precies.. that ship has sailed ben ik bang nu de aandacht er is
Joh, je hebt leuke winst gedraaidquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef roislecxe het volgende:
Wel zonde dat ik niet naar mezelf heb geluisterd afgelopen paar dagen. De planning was een enorme klapper maken hiermee.
Eerst had ik er 5000 gekocht op 4028. Dan verkocht op 5700 al, veel te vroeg. Toen met maar 2000 nieuwe ingestapt.
Dan verkoop ik vanmiddag 2k van de 2900 Super omdat ik het te lang vind duren voor ie moon gaat. Dan gaat ie uiteraard anderhalf uur later moon en ga ik weer lopen panicsellen halverwege de 8000... man man man.... ik moet nog veel lerenmaar das niet erg. Het waren allemaal winsten met super, maar optimaal is anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |