Dat dus. Althans, laten we hopen dat we niet elke week zo'n topic als dit moeten hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee joh, hij bedoelt dat volgende backpackers wijzer zijn geworden door deze casus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Maar de Nederlandse dames spreken blijkbaar geen, erg slecht Spaans en die dame geen Engels. Hoe hebben onze Nederlandse dames ooit aan die vrouw kunnen uitleggen wat zij wilden doen en hoe kan die dame dat wel begrepen hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:53 schreef sommeltje het volgende:
[..]
Nee, die mevrouw Oliva de Kam gaf ze een soort ongevraagd advies... zo van: "meisjes toch, jullie moeten niet nu nog naar boven gaan..."
Huh? Zit jij nu gewoon een vrouw die je niet kent volledig af te branden? Waarom dat wantrouwen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef Jezus9 het volgende:
Tuurlijk zegt die vrouw dat. Zo van 'Ik heb ze nog goed advies gegeven, kijk mij niet aan dat ik ze niet gewaarschuwd heb, ik heb het nog proberen te verkomen' getuigen zeggen dat altijd achteraf.
Zij legden niks uit volgens de getuigenis, zij vroegen niets. De vrouw riep naar ze; zo van "ga NIET naar boven, het is te laat en jullie zijn er niet op gekleed". Daarop liepen de dames door, overduidelijk niet begrijpend waar de vrouw op doelde. En zij zegt zelf dat ze geen Engels sprak.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de Nederlandse dames spreken blijkbaar geen, erg slecht Spaans en die dame geen Engels. Hoe hebben onze Nederlandse dames ooit aan die vrouw kunnen uitleggen wat zij wilden doen en hoe kan die dame dat wel begrepen hebben?
Dan heb je een ander interview gezien dan ik?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Loekie1 het volgende:
Uit de interviews met de ouders begreep ik dat Lisanne heel rustig was
Dat interview bedoel ik. Er werd meteen bevestigd dat Lisanne rustig was, kijk maar terug.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je een ander interview gezien dan ik?
Humberto Tan vroeg dat expliciet: "Lisanne is een rustige meid", die ouders, gelijk: "nouuuu, rustig,... spontaan... etc."
Dus niet rustig, zou ik zeggen. Als haar ouders dat direct zo zeggen...quote:
Dat lijkt me niet zo moeilijk: er is daar 1 weg naar boven en die mevrouw De Kam, als moederlijk ouder lokaal mevrouwtje, kwam met haar ongevraagde advies. Ze legde het nogal omstandig uit... als je nog niet zo goed Spaans kent, zitten er veel lastige woorden in...quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar de Nederlandse dames spreken blijkbaar geen, erg slecht Spaans en die dame geen Engels. Hoe hebben onze Nederlandse dames ooit aan die vrouw kunnen uitleggen wat zij wilden doen en hoe kan die dame dat wel begrepen hebben?
Gewoon een misdrijf hoor, twee meisjes, relatief druk gebied, geen slecht weer, getuigenverklaringen. Kan echt alleen maar een misdrijf zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Opdat dit het laatste topic is ooit over 2 Nederlanders die verdwalen in een betrekkelijk klein gebied en omkomen.
eindelijk een normale post van die danosquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef danos het volgende:
[..]
Gewoon een misdrijf hoor, twee meisjes, relatief druk gebied, geen slecht weer, getuigenverklaringen. Kan echt alleen maar een misdrijf zijn.
Aan de andere kant van de Cordillera Tatacama niet, dat is het probleem juist. Ten zuiden van de kam is genoeg gezocht en is het relatief druk idd.quote:
Dat brak op vrijdag los, na 3 dagen dus.quote:geen slecht weer,
Die lijken me redelijk coherent; ze zijn 's avonds de berg opgegaan. Waarom? Ja, goeie vraag.quote:getuigenverklaringen.
Ja, dat moet wel. Iedereen die iets anders zegt is gek.quote:Kan echt alleen maar een misdrijf zijn.
Dat zou natuurlijk echt superstom zijn, zeker 's avonds. Maar goed, het is op zich een mogelijkheid.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Loekie1 het volgende:
Misschien zijn ze de berg opgegaan omdat het daar koeler was.Wandelen in 36 graden is haast niet te doen. En wilden ze terug als het wat afgekoeld was in de avond.
Nou ja, ze hadden daarvoor ook al twee weken Bocas del Toro overleefd. Misschien waren ze wat overmoedig geworden of zorgeloos.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dus niet rustig, zou ik zeggen. Als haar ouders dat direct zo zeggen...
Spontaan, sociaal, beetje naief, vriendelijk. Dat is het beeld dat ik uit de filmpjes heb gehaald.
Maar zo extreem naief en dom zoals ze zich gedroegen, dat moet voor die ouders ook een shock zijn, lijkt me.
Ja, na wat meer over die meiden en hun verblijven gelezen en gezien te hebben, vallen ze meer richting domme doosjes dan in de categorie "lokaal bij familie wonende meisjes die geen hosteltypes zijn en hun zaakjes goed voorbereiden".quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nou ja, ze hadden daarvoor ook al twee weken Bocas del Toro overleefd. Misschien waren ze wat overmoedig geworden of zorgeloos.
Een combinatie van enkele minder verstandige beslissingen en veel pech.
Dat waren toch die ouders van Kris?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan heb je een ander interview gezien dan ik?
Humberto Tan vroeg dat expliciet: "Lisanne is een rustige meid", die ouders, gelijk: "nouuuu, rustig,... spontaan... etc."
Toen ware ze al dood, net als jij denk ik dat ze al binnen korte tijd zijn gedood, alleen jij denkt door een spin, ik denk door een misdrijf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aan de andere kant van de Cordillera Tatacama niet, dat is het probleem juist. Ten zuiden van de kam is genoeg gezocht en is het relatief druk idd.
[..]
Toen waren ze al dood, net zoals jij denkt dus.quote:Dat brak op vrijdag los, na 3 dagen dus.
[..]
Kort daarna zijn ze vermoord.quote:Die lijken me redelijk coherent; ze zijn 's avonds de berg opgegaan. Waarom? Ja, goeie vraag.
[..]
Nee hoor, maar verdwalen in relatie tot de afgelegde afstanden lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Ja, dat moet wel. Iedereen die iets anders zegt is gek.
Het lijkt me een vrij omslachtige manier als je een misdrijf wilt plegen: dan ga je zitten wachten in een zeer rustig gebied en dan sla je toe of zo???quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat moet wel. Iedereen die iets anders zegt is gek.
ook geen flesjes anti-muggen sprayquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, na wat meer over die meiden en hun verblijven gelezen en gezien te hebben, vallen ze meer richting domme doosjes dan in de categorie "lokaal bij familie wonende meisjes die geen hosteltypes zijn en hun zaakjes goed voorbereiden".
Het hostel heeft dus gewoon huisjes en in 1 van die huisjes zaten de dames. Met een eigen sleutel. Is die niet in de rugzak gevonden trouwens? Dat zou vreemd zijn.
Exact, daar dacht ik ook aan. Dat is echt cruciaal. Al wordt vast niet iedereen zo lekgeprikt als ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:13 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ook geen flesjes anti-muggen spray
Juist daders doen dat, in een natuurgebied hebben ze immers amper getuigen. Denk niet dat ze het midden in een stad doen. En zowiezo: dat er geen logisch (nu nog geen overduidelijk verklaarbaar) bewijs kan zijn van een motief, wil niks zeggen, je hebt seriemoordenaars die gewoon ziek zijn in hun hoofd en er een bepaalde macht uithalen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:13 schreef sommeltje het volgende: Het lijkt me een vrij omslachtige manier als je een misdrijf wilt plegen: dan ga je zitten wachten in een zeer rustig gebied en dan sla je toe of zo???
ze hadden daar bij een apotheek veel spray gekocht las ik ergensquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Exact, daar dacht ik ook aan. Dat is echt cruciaal. Al wordt vast niet iedereen zo lekgeprikt als ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |