Oi. Ik zou dat ook prima kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
Waarom nodigen ze wijven uit om commentaar op voetbal te geven
Ik twijfelde wel tussen Belgium en Belgique.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had precies die TT in mijn hoofd.
Ik had Belgie gedaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel tussen Belgium en Belgique.
Jij wel, jij bent een uitzondering en een uitzonderlijk talent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi. Ik zou dat ook prima kunnen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij wel, jij bent een uitzondering en een uitzonderlijk talent.
Zweefteef 2quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
die nieuwe doet ook mee (ik weet haar naam niet meer)
en lotte heeft haar grote waffel ook open, de grootste jatters hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
Het gaat over jatten en Vanflessa vind het raar![]()
![]()
En die Lauraquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
en lotte heeft haar grote waffel ook open, de grootste jatters hahaha
Ja ik denk dat de streams dadelijk wel even leuk worden want sommige willen weten wie Ivan en Zweefteef 2 bedoelen.quote:
Suarez mag best een paar wedstrijden aan de kant gehouden worden hiervoor, maar als dat van hem enorm zwaar bestraft wordt en de rest niet, dan is dat toch totaal inconsequent? Dat was meer mijn punt, dan of wat Suarez deed nou wel of niet erger was dan een beenbreker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, nogmaals: als bewuste benenbrekerij mild bestraft wordt dan vind ik dát fout, niet het hard aanpakken van de meervoudig recidvist Suarez.
En alleen maar vergelijken met de ernst van de verwonding van andere overtredingen, dat vind ik ook te kort door de bocht.
Ethiek telt ook mee.
Als je bijvoorbeeld ineens je lul uit je broek haalt en een speler die op de grond ligt onderplast, zal die daar geen blessure aan overhouden. Toch zou ik het heel raar vinden als de dader er met een wedstrijdje vanaf komt. Laat staan als-ie dat drie keer flikt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
Mmm, te laat, niks meer .... streams weer uit
jah het laatste woord is hier nog niet over gezegd, kan nog wel eens rellen worden. ik vind het super dat die zweefteef bijvielquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de streams dadelijk wel even leuk worden want sommige willen weten wie Ivan en Zweefteef 2 bedoelen.![]()
het word ze heet onder de voetenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
Oke..ik geef toe..de stream is nu wel ff smullenDie verongelijkte verontwaardiging
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
voetbal kan in het voetbalforum mensen
het gaat hier alleen maar over voetbal bij jullie, laat ons dan over utopia praten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.
Zeg het ze hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.
Over Utopia praten is wat anders dan zuiver commentaar op de stream leveren, daar is een specifieke COS voor. Voor als je het nog niet begreep.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het gaat hier alleen maar over voetbal bij jullie, laat ons dan over utopia praten.
ga lekker naar het voetbalforum, daar kleppen over voetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Over Utopia praten is wat anders dan zuiver commentaar op de stream leveren, daar is een specifieke COS voor. Voor als je het nog niet begreep.
Beetje lullig ja want ik vond het een boeiende vraag en zou het niet eens zo'n gek idee vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand die me kan helpen met mijn voetbalschoenvraagstuk?
Hij praat poep en jij hebt gelijk, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Je snapt het dus niet, hoe verwonderlijk .....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ga lekker naar het voetbalforum, daar kleppen over voetbal.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dus een jongetje op de groep wat kan voetballen. Traint ook eens in de zoveel tijd mee met Sparta enzo. Dus we hadden het over die voetbalschoenen, die roze en die blauwe. Volgens hem, zijn dat spelers die over gaan naar een andere club?
Ik vond het een vreemde theorie maar ik denk dat het alleen met marketing te maken heeft. Heeft hij gelijk?
Oh ok, hij leek vrij stellig en overtuigend, En hij zal er meer verstand van hebben dan ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij praat poep en jij hebt gelijk, zoals gewoonlijk
Dacht dat je er zelf wel uit kwam. Onzin pur sang.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Flikker op, domme, irritante doos!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo leuk om te zien hoe de ratten door de mand vallen![]()
![]()
![]()
wat een domme smoesjes allemaal zeg![]()
![]()
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, hij leek vrij stellig en overtuigend, En hij zal er meer verstand van hebben dan ik.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo leuk om te zien hoe de ratten door de mand vallen![]()
![]()
![]()
wat een domme smoesjes allemaal zeg![]()
![]()
Dat heb ik ook gehoord .....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.
Ik onthou je naam en ziek je naar als je er weer postquote:
Blijf je nu gezellig hier. Ik ben ook weer net terug.quote:
Ja maar blijft grappig en crea.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onthou je naam en ziek je naar als je er weer post
tsja ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
En toch denk ik dat Rusland alsnog door gaat
Lach er maar omquote:
Oh okquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk, dit is een aimabel topic
heeft zij dan ook gejat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ze voelt zich erg aangevallen, en aangesproken over dat er gejat is. En nou heeft ze heimwee
ja die steekt nog wel eens wat in haar zakquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:27 schreef isax het volgende:
[..]
heeft zij dan ook gejat?
mooie bende daar.
Het is Soury, daar lig ik geen seconde wakker vanquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk, dit is een aimabel topic
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Soury, daar lig ik geen seconde wakker van
VOETBALquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
Stel je niet aan, gewoon kijken, ergeren en genieten.
Ik zou maar onder mijn bed kijkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het is Soury, daar lig ik geen seconde wakker van
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
hahahhahahaa yes! Ik ben binnenkort werkloos, zin in!!
Alle dagen dat ik ontslagen ben zijn de mooiste van mijn leven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best ernstig, en ik heb nog wel een belachelijk luizenbaantjequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:36 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Alle dagen dat ik ontslagen ben zijn de mooiste van mijn leven.![]()
![]()
It's a jungle out there. Better be a lion.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Best ernstig, en ik heb nog wel een belachelijk luizenbaantje
Kan ik voor jou gaan werken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
It's a jungle out there. Better be a lion.
Doe al jaren werk onder mijn niveau, wordt je ook lui van.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Poesiesquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ligt meestal een van mijn twee enorme katten
Onder je niveau werken kun je langzaam krankzinnig van worden. Denk ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Doe al jaren werk onder mijn niveau, wordt je ook lui van.
(kut economie inderdaad)
Or a wolf, lots of sheep out there ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
mrawwww meer dit zegmaar ..quote:
Word. Lions & Wolves FTW.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Or a wolf, lots of sheep out there ....
wat is dat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
mrawwww meer dit zegmaar![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mooi beest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Explains waarom ik gister zo goed op de test scoordequote:Op donderdag 26 juni 2014 22:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Onder je niveau werken kun je langzaam krankzinnig van worden. Denk ik.
Probeer daarnaast iets te doen waarbij je wel het gevoel hebt dat je progressie kan maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:43 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Explains waarom ik gister zo goed op de test scoorde![]()
Maine Coon denk ik. Of Noorse Boskatquote:
Een Maine Coon, Dit ben ik trouwens niet, denk wel dat ik bij deze een van de voorvaderen van die van mij heb gevonden, of ik heb een kloon thuisquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:35 schreef japie1971 het volgende:
Marije denkt.. ik ben iigv veilig de volgende ronde
Heel erg vrees isquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef isax het volgende:
[..]
hoe erg zou mijn astma daarvan worden?
tripje ziekehuisquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Heel erg vrees isDie moet je niet willen kroelen nee.
Maak ik het nog erger door te zeggen dat ze echt onwijs lief en zachtaardig zijn?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef isax het volgende:
[..]
hoe erg zou mijn astma daarvan worden?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef isax het volgende:
[..]
tripje ziekehuis![]()
zou wel mijn top 3 halen.
ik ben gek op katten maar word er wel doodziek vanquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak ik het nog erger door te zeggen dat ze echt onwijs lief en zachtaardig zijn?
Ja denk ik zomaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maak ik het nog erger door te zeggen dat ze echt onwijs lief en zachtaardig zijn?
da's geen kat da's een panter. mooi beest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mogen hun de bbq financierenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
Oh jullie hebben flink op Belgie gewed he? Ik duim dat ze winnen. Met z'n tienen.
wauwquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Een Maine Coon, Dit ben ik trouwens niet, denk wel dat ik bij deze een van de voorvaderen van die van mij heb gevonden, of ik heb een kloon thuis
Heb er een die denkt volgens mij dat hij een hond is. Die kan Apporteren, zitten en Poot gevenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja denk ik zomaar.![]()
Het is dat ze zo groot zijn en verrot duur maar ik vind ze prachtig
Ik had een hond die dacht dat ie een mens was. Ging altijd rechtop zitten in de hoek van bank, beetje tv kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb er een die denkt volgens mij dat hij een hond is. Die kan Apporteren, zitten en Poot geven
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Heb er een die denkt volgens mij dat hij een hond is. Die kan Apporteren, zitten en Poot geven
Haha lachenquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had een hond die dacht dat ie een mens was. Ging altijd rechtop zitten in de hoek van bank, beetje tv kijken.
ik denk dat menig hond zich kapot schikt als die zo'n kat tegenkomt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:51 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En toen ie klein was ging ie in de avond altijd van de ene kant van de kamer naar de andere kant rennen, en dan weer terug, op full speed. Vraag me niet waarom.quote:
Dat doen honden wel vaker, katten trouwens ookquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En toen ie klein was ging ie in de avond altijd van de ene kant van de kamer naar de andere kant rennen, en dan weer terug, op full speed. Vraag me niet waarom.
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
Only The Meteors are Pure Psychobilly
Het antwoord daarop is denk ik 42quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef Baconbus het volgende:
[..]
En toen ie klein was ging ie in de avond altijd van de ene kant van de kamer naar de andere kant rennen, en dan weer terug, op full speed. Vraag me niet waarom.
Ja ze waren al niet best, nu ook nog 10 man.. Waarom stond Hazard er niet in?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Die Zuid-Koreanen blijven rennen tegen de Belgen, ik zie het opeens somber in.
jah gekke 10 minuten noemen we dat. Mooi gezicht altijd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat doen honden wel vaker, katten trouwens ook
Het maakt me allemaal niks meer uit. Winnen en het liefst dik, anders word ik gek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja ze waren al niet best, nu ook nog 10 man.. Waarom stond Hazard er niet in?
Vooral als ze uit glijden en dan ergens tegen aan knallen. Best wel grappigquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
jah gekke 10 minuten noemen we dat. Mooi gezicht altijd.
zwart-wit poeder in zo'n potjequote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het maakt me allemaal niks meer uit. Winnen en het liefst dik, anders word ik gek.
Dat was toch van dat zure poeder in gekleurde rietjes?quote:
Ook en van dat grijze poeder zoals in een zwart wit bal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was toch van dat zure poeder in gekleurde rietjes?
Nog een: wijnballen
Dubbelzoute dropquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en van dat grijze poeder zoals in een zwart wit bal.
Toverballen.
jah daar had die van ons een trauma voor dozen van gekregen. rende de hoek om waar ik net een doos aan het uitpakken was. hij viel zo over de doos heen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vooral als ze uit glijden en dan ergens tegen aan knallen. Best wel grappig
Pavement had er geen zin meer inquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
Waar zijn Pavement en PaRo eigenlijk gebleven?
haha die kon je vroeger voor 10 cent kopen bij het zwembad. En ook van die salmiaklolly's.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SchuimblokkenLaten smelten op je tong.
Dit is de Voetbal SC, Utopia zit verderopquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef japie1971 het volgende:
speciale gelegenheid Vaness? Ontmaskeringsdag![]()
![]()
En een vrouw die uit een flesje bier drinkt is echt vhiesssss
mijn excusesquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is de Voetbal SC, Utopia zit verderop
ja of met salmiak erinquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:02 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat was toch van dat zure poeder in gekleurde rietjes?
Nog een: wijnballen
Je kreeg een kwartje en dan kon je een paar snoepjes kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha die kon je vroeger voor 10 cent kopen bij het zwembad. En ook van die salmiaklolly's.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef isax het volgende:
ik woon flak bij een snoepwinkel. biologisch/vegan.
keer binnen gestapt
die gast die douwde mijn handen vol met snoep
nooit meer terug gegaan.
Weggepest.quote:
gelukkig drink ik uit blik dan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef japie1971 het volgende:
speciale gelegenheid Vaness? Ontmaskeringsdag![]()
![]()
En een vrouw die uit een flesje bier drinkt is echt vhiesssss
goeie ouwe tijd, ik zie ze nou niet meer bij zwembaden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha die kon je vroeger voor 10 cent kopen bij het zwembad. En ook van die salmiaklolly's.
Pavement moet terug topiquequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Weggepest.
Zijn oogappeltje, dat dikke varken, wordt nu ook nog een dief genoemd. Vindt-ie niet leuk.
We kunnen Speedball daar wel voor vragen, die heeft een goede band met de Pave.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
We kunnen Speedball daar wel voor vragen, die heeft een goede band met de Pave.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die heeft nu een vriendinnetje geloof ik waar ie niet vanaf kan blijven
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef Braindead2000 het volgende:
Grote jongen, niet meer doen nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe het precies zit weet ik niet maar ze hebben wel een bloedband volgens mij.quote:
Hmm volgens mij had Speedball nou net ruzie met onze Pavementquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
We kunnen Speedball daar wel voor vragen, die heeft een goede band met de Pave.
Dan ga je dronken worden waarschijnlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef Braindead2000 het volgende:
Heb net 1 flesje bier in 1 teug op.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef isax het volgende:
[..]
ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
misschien houdt hij ook wel van kaasjes dan!quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe het precies zit weet ik niet maar ze hebben wel een bloedband volgens mij.
Wel verDOMME! Het zal ook eens meezitten!quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm volgens mij had Speedball nou net ruzie met onze Pavement
gaan we dan bellen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ik ga alleen drinken als die kutbelgen winnen.
Hoeveel staat het?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
Joh. We moeten de Belgen supporten.Doen ze ons ook - zelfs als ze (meestal dus) zelf niet eens meedoen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef Joezi het volgende:
johquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef RodeVos het volgende:
Ben ik nou zo'n beetje de enige die de actie om een tekst hoog in google te krijgen betreffende een acteur in een RLS triest vind. Relativeren schijnt een zeldzaam iets te zijn in de COS.
Chadli niet gelijk er in gezet?? Wie weet kan hij het verschil dan maken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef Joezi het volgende:
Chadli erin
[..]
0-0 maar ze staan met 10 man, rood,
Hoor net dat-ie bonje met Pave heeft.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef isax het volgende:
[..]
misschien houdt hij ook wel van kaasjes dan!
moeten niet te snel gaan hequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nog steeds geen nummer joh![]()
Schiet niet op hè
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:16 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Joh. We moeten de Belgen supporten.Doen ze ons ook - zelfs als ze (meestal dus) zelf niet eens meedoen.
Jullie verwarren mij soms met jullie UIquote:
ow..nu je het zegt..ik wissel wel om. Ik vond dit uitje zo liefquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwarren mij soms met jullie UI![]()
Gelukkig zijn jullie verschillend geslacht.![]()
Tuurlijk, de Belgen zijn onze buurtjes, buurtjes boven andere landenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:16 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Joh. We moeten de Belgen supporten.Doen ze ons ook - zelfs als ze (meestal dus) zelf niet eens meedoen.
ik ben helemaal voor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor net dat-ie bonje met Pave heeft.![]()
Hee nu je er toch over begint: als we nu eens geen BBQ gaan organiseren maar een kaasfondue, dan gaat Van Pevestein zékers op komen dagen hiero om zich verlekkerd aan te melden!
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoor net dat-ie bonje met Pave heeft.![]()
Hee nu je er toch over begint: als we nu eens geen BBQ gaan organiseren maar een kaasfondue?! Dan gaat Van Pevestein zékers op komen dagen hiero om zich verlekkerd aan te melden!
Nee niet wisselen want ik vind het een schatje.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
ow..nu je het zegt..ik wissel wel om. Ik vond dit uitje zo lief
Nee ik vind het ook apart, ik vroeg me al af waarom dit was. Ik gun Lot ook niet een rotleven na Utopia, ik vind het wel een arrogant kind, maar ze is ook maar zo geworden omdat haar ouders haar zo opgevoed hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:15 schreef RodeVos het volgende:
Ben ik nou zo'n beetje de enige die de actie om een tekst hoog in google te krijgen betreffende een acteur in een RLS triest vind. Relativeren schijnt een zeldzaam iets te zijn in de COS.
Moet zeggen dat Voxs eerder was. Maar ik heet op internet al heeeeel lang zo (zo'n 25 jaar), maar dan in het Engels. Je moet toch wat verzinnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Jullie verwarren mij soms met jullie UI![]()
Gelukkig zijn jullie verschillend geslacht.![]()
Ik had al gedaan, maar moet erg wennen weer aan oudequote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee niet wisselen want ik vind het een schatje.![]()
En is ook wel handig, dan wordt ik weer wat wakkerder![]()
Ik vind het ook altijd zó gezellig!quote:
Er zijn veel vossen op fok, vandaar die x er in. Fox deed me helaas hier in NL teveel denken aan die voetbalzender ..quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Voxs eerder was. Maar ik heet op internet al heeeeel lang zo (zo'n 25 jaar), maar dan in het Engels. Je moet toch wat verzinnen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Moet zeggen dat Voxs eerder was. Maar ik heet op internet al heeeeel lang zo (zo'n 25 jaar), maar dan in het Engels. Je moet toch wat verzinnen.
Mij maakt het echt niet uit. Vosjes zijn ook gewoon heel lief.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik had al gedaan, maar moet erg wennen weer aan oude
Er van uitgaande dat dit niet gewoon een rol is die de toebedeeld heeft gekregen om in Utopia te spelen dan toch. Ik bedoel. Er zijn duidelijk een hele serie acteurs daar. Misschien is het haar rol gewoon om een bitch te spelen, en is ze in het echt anders. Ik bedoel.. Je gaat (als je dat volgt) Ludo ook niet in het echt haten omdat ie in een soap speelt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef Haropro het volgende:
[..]
Nee ik vind het ook apart, ik vroeg me al af waarom dit was. Ik gun Lot ook niet een rotleven na Utopia, ik vind het wel een arrogant kind, maar ze is ook maar zo geworden omdat haar ouders haar zo opgevoed hebben.
Asterix en Obelisk... Ik heb ze allemaal. In het echt - de gedrukte versie - ook nog. Samen met Lucky Luke mijn favorieten van vroeger.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zó gezellig!![]()
[ afbeelding ]
Mocht de volgende TS het ook een goed idee vinden: gooi de kaasfondue in de TT!
Ludo wordt op straat kapot gescholden hoor. Rienk Hogendoorn werd vroeger het ziekenhuis in geslagen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:24 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Er van uitgaande dat dit niet gewoon een rol is die de toebedeeld heeft gekregen om in Utopia te spelen dan toch. Ik bedoel. Er zijn duidelijk een hele serie acteurs daar. Misschien is het haar rol gewoon om een bitch te spelen, en is ze in het echt anders. Ik bedoel.. Je gaat (als je dat volgt) Ludo ook niet in het echt haten omdat ie in een soap speelt?
Dat was een leuk albumquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:25 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Asterix en Obelisk... Ik heb ze allemaal. In het echt - de gedrukte versie - ook nog. Samen met Lucky Luke mij favorieten.
vooral in de winterquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zó gezellig!![]()
[ afbeelding ]
Mocht de volgende TS het ook een goed idee vinden: gooi de kaasfondue in de TT!
Ze bestaan dus echt. Echte schuimpjes.. triest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ludo wordt op straat kapot gescholden hoor. Rienk Hogendoorn werd vroeger het ziekenhuis in geslagen.
Helaas bestaan ze.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef RodeVos het volgende:
[..]
Ze bestaan dus echt. Echte schuimpjes.. triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |