Oi. Ik zou dat ook prima kunnen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:02 schreef Jian het volgende:
Waarom nodigen ze wijven uit om commentaar op voetbal te geven
Ik twijfelde wel tussen Belgium en Belgique.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:01 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had precies die TT in mijn hoofd.
Ik had Belgie gedaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik twijfelde wel tussen Belgium en Belgique.
Jij wel, jij bent een uitzondering en een uitzonderlijk talent.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oi. Ik zou dat ook prima kunnen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij wel, jij bent een uitzondering en een uitzonderlijk talent.
Zweefteef 2quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
die nieuwe doet ook mee (ik weet haar naam niet meer)
en lotte heeft haar grote waffel ook open, de grootste jatters hahahaquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:14 schreef ChocoFan het volgende:
Het gaat over jatten en Vanflessa vind het raar![]()
![]()
En die Lauraquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
en lotte heeft haar grote waffel ook open, de grootste jatters hahaha
Ja ik denk dat de streams dadelijk wel even leuk worden want sommige willen weten wie Ivan en Zweefteef 2 bedoelen.quote:
Suarez mag best een paar wedstrijden aan de kant gehouden worden hiervoor, maar als dat van hem enorm zwaar bestraft wordt en de rest niet, dan is dat toch totaal inconsequent? Dat was meer mijn punt, dan of wat Suarez deed nou wel of niet erger was dan een beenbreker.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Tja, nogmaals: als bewuste benenbrekerij mild bestraft wordt dan vind ik dát fout, niet het hard aanpakken van de meervoudig recidvist Suarez.
En alleen maar vergelijken met de ernst van de verwonding van andere overtredingen, dat vind ik ook te kort door de bocht.
Ethiek telt ook mee.
Als je bijvoorbeeld ineens je lul uit je broek haalt en een speler die op de grond ligt onderplast, zal die daar geen blessure aan overhouden. Toch zou ik het heel raar vinden als de dader er met een wedstrijdje vanaf komt. Laat staan als-ie dat drie keer flikt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:17 schreef Jian het volgende:
Mmm, te laat, niks meer .... streams weer uit
jah het laatste woord is hier nog niet over gezegd, kan nog wel eens rellen worden. ik vind het super dat die zweefteef bijvielquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ik denk dat de streams dadelijk wel even leuk worden want sommige willen weten wie Ivan en Zweefteef 2 bedoelen.![]()
het word ze heet onder de voetenquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
Oke..ik geef toe..de stream is nu wel ff smullenDie verongelijkte verontwaardiging
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
voetbal kan in het voetbalforum mensen
het gaat hier alleen maar over voetbal bij jullie, laat ons dan over utopia praten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.
Zeg het ze hoor.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat kan, maar voetbal zijn wat opmerkingen of discussies tijdens de wedstrijden en een paar opmerkingen over Utopia zijn ook helemaal geen punt of probleem. Maar voor zuiver commentaar op de Streams is de COS specifiek gemaakt.
Over Utopia praten is wat anders dan zuiver commentaar op de stream leveren, daar is een specifieke COS voor. Voor als je het nog niet begreep.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
het gaat hier alleen maar over voetbal bij jullie, laat ons dan over utopia praten.
ga lekker naar het voetbalforum, daar kleppen over voetbal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Over Utopia praten is wat anders dan zuiver commentaar op de stream leveren, daar is een specifieke COS voor. Voor als je het nog niet begreep.
Beetje lullig ja want ik vond het een boeiende vraag en zou het niet eens zo'n gek idee vinden.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Niemand die me kan helpen met mijn voetbalschoenvraagstuk?
Hij praat poep en jij hebt gelijk, zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Je snapt het dus niet, hoe verwonderlijk .....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
ga lekker naar het voetbalforum, daar kleppen over voetbal.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb dus een jongetje op de groep wat kan voetballen. Traint ook eens in de zoveel tijd mee met Sparta enzo. Dus we hadden het over die voetbalschoenen, die roze en die blauwe. Volgens hem, zijn dat spelers die over gaan naar een andere club?
Ik vond het een vreemde theorie maar ik denk dat het alleen met marketing te maken heeft. Heeft hij gelijk?
Oh ok, hij leek vrij stellig en overtuigend, En hij zal er meer verstand van hebben dan ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij praat poep en jij hebt gelijk, zoals gewoonlijk
Dacht dat je er zelf wel uit kwam. Onzin pur sang.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:46 schreef liesje1979 het volgende:
Flikker op, domme, irritante doos!quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo leuk om te zien hoe de ratten door de mand vallen![]()
![]()
![]()
wat een domme smoesjes allemaal zeg![]()
![]()
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ok, hij leek vrij stellig en overtuigend, En hij zal er meer verstand van hebben dan ik.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
zo leuk om te zien hoe de ratten door de mand vallen![]()
![]()
![]()
wat een domme smoesjes allemaal zeg![]()
![]()
Dat heb ik ook gehoord .....quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die op roze schoenen zijn homofiel, op lichtblauwe pedofiel, op gele schoenen zijn gek op plasseks.
Ik onthou je naam en ziek je naar als je er weer postquote:
Blijf je nu gezellig hier. Ik ben ook weer net terug.quote:
Ja maar blijft grappig en crea.quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik onthou je naam en ziek je naar als je er weer post
tsja ....quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
En toch denk ik dat Rusland alsnog door gaat
Lach er maar omquote:
Oh okquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe niet zo lelijk, dit is een aimabel topic