quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ze hebben trouwens ook een kennis van mij ontvoerd.
Ah, jammer, jammer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Baklava95 het volgende:
Voor de mensen die bang zijn geworden om nog te posten.
Ik maakte een grapje, niemand in mijn familie of kennis is ontvoerd door ISIS.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:49 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah, jammer, jammer.
Kun je wel lekker veilig achter je pc ISIS propaganda blijven posten. Stoere boy alles.
Als familie van mij wordt afgeslacht door ISIS, dan neem ik de ISIS-leider van achteren en onthoofd ik hem. En ik neem zijn dochter (als hij er een heeft) als oorlogsbuit en als (seks)vermaak.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:48 schreef theunderdog het volgende:
Sowieso dat Baklava nog steeds pro ISIS is als een nichtje van hem ofzo wordt afgeslacht door ISIS![]()
A schaamteloze volksverrader.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als familie van mij wordt afgeslacht door ISIS, dan neem ik de ISIS-leider van achteren en onthoofd ik hem. En ik neem zijn dochter (als hij er een heeft) als oorlogsbuit en als (seks)vermaak.
Jij? je bent zwaar autistisch vriend..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Als familie van mij wordt afgeslacht door ISIS, dan neem ik de ISIS-leider van achteren en onthoofd ik hem. En ik neem zijn dochter (als hij er een heeft) als oorlogsbuit en als (seks)vermaak.
Het praktiseren van gay seks is haram, Baklava. Je hoort je te onthouden van hetgeen dat haram is.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in de hemel komt als je eerst een homo verkrachting doet en vervolgens nog een vrouw verkracht zonder te trouwen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:59 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ahja, hij weet het wel weer te verdraaien.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het praktiseren van gay seks is haram, Baklava. Je hoort je te onthouden van hetgeen dat haram is.
Viezerd.
Ze doen het ook met geiten en ezels, what,s the problem?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je in de hemel komt als je eerst een homo verkrachting doet en vervolgens nog een vrouw verkracht zonder te trouwen.
Jouw voorouder dus ookquote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ze doen het ook met geiten en ezels, what,s the problem?
Een kafir tot diep in zijn endeldarm nemen is juist een aangeraden daad in de Islam, en bij een sjiet verzeker je jezelf gelijk een plaats in het Paradijs.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:14 schreef theunderdog het volgende:
Ahja, hij weet het wel weer te verdraaien.
Daar zijn ISIS fans goed in.
Teveel argumentatie, de leider of iemand met een belangrijke positie in ISIS zegt gewoon dat het mag en klaar..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:47 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Een kafir tot diep in zijn endeldarm nemen is juist een aangeraden daad in de Islam, en bij een sjiet verzeker je jezelf gelijk een plaats in het Paradijs.
Zoiets?
Wat een grappig grapje zeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:57 schreef Baklava95 het volgende:
Voor de mensen die bang zijn geworden om nog te posten.
Ik maakte een grapje, niemand in mijn familie of kennis is ontvoerd door ISIS.
Bwehehehehequote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:54 schreef Senor__Chang het volgende:
Voor theunderdog.
Kijk die man gaan.
Masallah.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 01:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen schatje?
Ik ben geen pedoquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:30 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik voel iets moois opbloeien tussen jullie
quote:Iraaks leger valt ISIS in Tikrit aan
zaterdag 28 jun 2014, 11:48 (Update: 28-06-14, 12:01)
Het regeringsleger van Irak heeft de aanval op ISIS-rebellen in Tikrit ingezet. Volgens de militairen trekken tanks en andere gepantserde voertuigen op naar de stad, die 140 kilometer ten noordwesten van Bagdad ligt. Tikrit werd twee weken geleden door ISIS ingenomen.
Het offensief werd gisteren al aangekondigd. "Onze helikopters bombarderen stellingen van ISIS in Tikrit. Dat is onderdeel van het bevrijdingsplan voor de stad", zei een veiligheidsagent tegen persbureau DPA.
Het uitgestrekte universiteitsterrein in het noorden van Tikrit zou al in handen zijn van Irakese commandotroepen. Die zijn daar door helikopters afgezet. Tikrit is de geboortestad van de vroegere dictator Saddam Hussein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |