quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Ik schat Colombia ook hoger in en hoop sowieso dat ze winnen maar ben bang dat Brazilie het geluk aan zijn zijde heeft en evt. hulp van de scheids, al vond ik wel dat Webb 't erg goed deed.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.
Tegen Kameroen, dat al uitgeschakeld was en dat 56e staat, is er gewonnen. En gisteren, tegen Chili - de nummer 14 van de wereldranglijst - waren strafschoppen nodig.
Colombia is de nummer 8 van de wereldranglijst, won al zijn drie poulewedstrijden, waarvan twee met drie doelpunten verschil. En het versloeg Uruguay ook probleemloos: 2-0. Ik zie Brazilië het echt niet redden tegen Colombia.
Laten we het hopen, om de een of andere reden wordt elke ploeg die hij in zijn UI heeft staan anaal vernederd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
En nu echt opflikkeren, faalhaas. Of ga je nu een Duitse UI opzetten als de meeloper die je bent?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef o.us2.0 het volgende:
En nu echt opflikkeren, faalhaas. Of ga je nu een Duitse UI opzetten als de meeloper die je bent?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:36 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik voorspel een Duitse dan wel Argentijnse UI
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Hahahahahahahahaha
Kekster, welke vlag ga je nu in als ui zetten? hahahahah
Die Kekster is toch echt wel één van de grootste kneuzen die ik in 10 jaar tijd op FOK! ben tegengekomen. Eerst Portugal, toen Brazilië, nu Duitsland. En met een beetje geluk zondagavond om 22:45 weer een ander land.quote:
Neuh, driemaal is scheepsrecht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef hhh38 het volgende:
Dit is positief! Duitsland gaat er ook keihard af nu
Dat kan maar één ding betekenen: Nederland of Argentinië wordt wereldkampioenquote:
Jezus Christus, ik heb zowel op FOK! als irl nog nooit zo'n kutkneus als hem gezien (op Brummetje na dan).quote:
haha wat een gloryhunterquote:
Duitsland past tot nu toe het beste bij je. Tering wat sta jij voor lul.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |