Portugal, wat dacht je dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:42 schreef o.us2.0 het volgende:
Een beetje ongebaseeerd aanvallenJij bent gewoon een nichterige lafbek, geef maar gewoon toe.
Loophole!quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je hebt nergens gezegd dat je je fok!account ging deleten. Dus wipe je FB profiel of een ander account en dan ben je geen leugenaar.
Maar daarna wel wegblijven.
Ach, nieuw accountje is zo gemaakt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef TLC het volgende:
Mooi opzouten, als ie in het dagelijks leven een echte vent is houdt ie zich aan zn woord
Frankrijk?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat de nieuwe liefde van Kekster wordt, als Brazilië straks tegen Colombia onderuit gaat.
Nederland.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Benieuwd wat de nieuwe liefde van Kekster wordt, als Brazilië straks tegen Colombia onderuit gaat.
Het lijkt me sterk. Volgens mij kiest -ie nog eerder Duitsland, om maar niet voor Nederland te hoeven kiezen.quote:
Argentinië?quote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat zou mooi zijn. Al zie ik dat niet gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik zie die er wel uitzeilen tegen Zwitserland.
Zwitserland moet haar dag hebben. Als de steakgrillers zo spelen als tegen Iran en de horlogemakers niet spelen zoals tegen Frankrijk zie ik het nog wel gebeuren.quote:Op zondag 29 juni 2014 00:39 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Al zie ik dat niet gebeuren.
Zwitserland was tegen Ecuador ook niet best. Ze missen aanvalskracht om de zwakke Argentijnse defensie te slopen.quote:Op zondag 29 juni 2014 09:35 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Zwitserland moet haar dag hebben. Als de steakgrillers zo spelen als tegen Iran en de horlogemakers niet spelen zoals tegen Frankrijk zie ik het nog wel gebeuren.
Zou Brazilië er tegen Chili ook niet uitvliegenquote:Op zondag 29 juni 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
Veel scheelde het niet hè?quote:Op zondag 29 juni 2014 16:50 schreef Kekster het volgende:
[..]
Zou Brazilië er tegen Chili ook niet uitvliegen
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioenquote:Op zondag 29 juni 2014 17:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel scheelde het niet hè?Door het oog van de naald zijn ze gekropen. Tegen Colombia gaan ze voor de bijl.
quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:21 schreef Kekster het volgende:
[..]
Nee, Colombia speelde tot nu toe steeds tegen matige teams. Brazilië wordt gewoon de nieuwe wereldkampioen
Ik schat Colombia ook hoger in en hoop sowieso dat ze winnen maar ben bang dat Brazilie het geluk aan zijn zijde heeft en evt. hulp van de scheids, al vond ik wel dat Webb 't erg goed deed.quote:Op zondag 29 juni 2014 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Brazilië is erdoor gematst tegen Kroatië, de nummer 18 van de wereldranglijst. Ze wisten, terwijl ze thuisland zijn, niet te winnen van Mexico; de nummer 20 van de wereldranglijst.
Tegen Kameroen, dat al uitgeschakeld was en dat 56e staat, is er gewonnen. En gisteren, tegen Chili - de nummer 14 van de wereldranglijst - waren strafschoppen nodig.
Colombia is de nummer 8 van de wereldranglijst, won al zijn drie poulewedstrijden, waarvan twee met drie doelpunten verschil. En het versloeg Uruguay ook probleemloos: 2-0. Ik zie Brazilië het echt niet redden tegen Colombia.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |