Niks, op je eigen tijd na danquote:
Ik bedoelde die boetes voor openbare dronkenschap, spuitverf en stoer doen.quote:
Owquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik bedoelde die boetes voor openbare dronkenschap, spuitverf en stoer doen.
Belediging was 500 euro, openbare dronkenschap en graffiti weet ik niet meer precies. Heb nog geluk gehad dat ik de schadevergoeding niet hoefde te betalen, maar alleen mee moest helpen met het schoonmaken van de muur en toen bleek dat het daar te koud voor was alleen maar wat shit in de plantsoenen rondom dat gebouw heb moeten doen.quote:
Omdat ik een kutjong was.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:53 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom 1x kan 2 x sja beetje dom 3x? En nu leven verbeterd zeker?
Ja die shit is belachelijk duur.quote:
FOK! is onze redding mattie jeweet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:54 schreef deadprez het volgende:
Maar ja, nu wel verbeterd ja. Op mijn zolderkamertje kan ik weinig verkeerd doen.
Was een beste belediging danquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Belediging was 500 euro, openbare dronkenschap en graffiti weet ik niet meer precies. Heb nog geluk gehad dat ik de schadevergoeding niet hoefde te betalen, maar alleen mee moest helpen met het schoonmaken van de muur en toen bleek dat het daar te koud voor was alleen maar wat shit in de plantsoenen rondom dat gebouw heb moeten doen.
Een maat van me werd opgepakt, heb flink staan flippen op die gasten.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was een beste belediging dan.
Zolderkamer en FOK! voornamelijk.quote:
Mazzel dat je toen niet strapped was, was echt para geworden zelf.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Een maat van me werd opgepakt, heb flink staan flippen op die gasten.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mazzel dat je toen niet strapped was, was echt para geworden zelf.
Hoe weet jij dit allemaal?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef imikethat het volgende:
Iedereen roept dat het een hotel is. Short stay is een kale kamer met bed en wc, er wordt bepaald voor je wanneer je doucht en eet. Je mag maar 3 keer per dag roken, voor de rest zit je op je cel. Short stay heb je niks te vertellen hoor.
Van een 'vriend'. Hij kan heel gedetailleerd vertellenquote:
Ja jaquote:Op donderdag 26 juni 2014 20:09 schreef imikethat het volgende:
[..]
Van een 'vriend'. Hij kan heel gedetailleerd vertellen
Kom je ook terug met tatoeages?quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:04 schreef imikethat het volgende:
Iedereen roept dat het een hotel is. Short stay is een kale kamer met bed en wc, er wordt bepaald voor je wanneer je doucht en eet. Je mag maar 3 keer per dag roken, voor de rest zit je op je cel. Short stay heb je niks te vertellen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |