ja die bestaatquote:
daar heb je ook junks enzo wel, maar idd ga niet de vriendelijke reus uithangen daar.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Gast hij komt gewoon in een deel waar vooral mensen zitten voor open boetes enzo, daar is iedereen gewoon aardig tegen elkaar
In Belgie niet, goed danquote:
Nee lijkt mij ook niet verstandig nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:08 schreef Fushia2 het volgende:
En nooit vragen waarom iemand in de cel zit![]()
Ja junks zitten er ook volgens mijn maat die er recent is geweest, dealers natuurlijk ook, maar vooral mensen die hun boetes niet hebben betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:10 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zat met junks, criminelen, dieven, poging tot doodslag, carjackers, dealers samen man.
ja dat is kut, of bij een stinkende zwerver op de kamer terecht komenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:18 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zat een tijdje met 2 junks die echt alles deden om maar een roes te krijgen.
Misschien dat er een Kelly rondloopt ofzoquote:
15 juli kom ik weer los als ik maandagavond ga.quote:
WK Finale is 13 juli. Zuur als Nederland in de finale staatquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:29 schreef Paardlants het volgende:
[..]
15 juli kom ik weer los als ik maandagavond ga.
Weet niet wanneer de finale is?
Heb gewoon tv op de celquote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
WK Finale is 13 juli. Zuur als Nederland in de finale staat
Ja zul je net zien dat er geen plek is ofzo dat ik in zo'n kut celletje in Den Bosch ofzo moet zitten.quote:
Spijbelen op het mbo? Is les volgen verplicht?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:14 schreef BlueMage het volgende:
Iemand die ik ken die d'r zoon heeft 'n maandje in de bak gezeten omdat ie z'n taakstraf niet had gedaan toen ie spijbelde op 't mbo. Dan ben je dus echt 'n debiel.
mbo kan je ook op voor je 18e.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:37 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Spijbelen op het mbo? Is les volgen verplicht?
Dank je..quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:45 schreef De_Dorstige het volgende:
Sterkte, gast. Godverdomme, wat zou ik balen.
Dan kan je dat daar mooi inhalen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:49 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Dank je..
Slaap al een paar nachten bijna niet
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:51 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Dan kan je dat daar mooi inhalen.![]()
TV boeit me vrij weinig, maar denk dat ik er daar wel heel erg blij mee ben.quote:
Slik anders bolletjes met pret pillen erin ofzo. Dan kun je de komende 15 dagen gewoon lekker spacen op bed in die cel..Gaat de tijd ook lekker snel.quote:Op zondag 29 juni 2014 12:16 schreef Paardlants het volgende:
[..]
TV boeit me vrij weinig, maar denk dat ik er daar wel heel erg blij mee ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |