abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141584560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef betyar het volgende:
Van onzinposts over orgaanhandel
Dat was alleen als reactie op anderen en VOOR de vondst van de rugzak en lichaamsdelen. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141584611
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef danos het volgende:

[..]

12 topics geleden zat je nog te oreren dat deze meisjes geen onverantwoorde dingen zouden doen. Op basis van de uitspraken van de ouders.
Ik zou ze niet zomaar afschrijven, maar als je die filmpjes ziet dan kan je niet anders concluderen dan dat ze zwaar onverantwoord op pad gegaan zijn.

Je wordt wijzer in 12 delen. :)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141584665
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat was alleen als reactie op anderen.....
Ja nee dan mag het.
De meerderheid is jou hier redelijk spuugzat, besef je dat wel?
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141584674
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Is er trouwens officieel bevestigd dat ze van plan waren een trail te doen?
Wat bedoel je met "officieel bevestigd"? Wie heeft daar de autoriteit voor?

Ze zochten op internet naar El Pianista - feit
Ze hadden al 2 tours geboekt met Feliciano - feit
Ze hadden al een andere trail opgelopen - getuige Casa Pedro
Ze zijn op de El Pianista gezien door met name getuige Oliva de Kam (Nederlandse achtergrond?)

pi_141584712
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef danos het volgende:
Jij spreekt graag voor anderen, dat weet ik.

Denk je dat men jou niet spuugzat is, met je trollposts?

Ook hier weer; waarom kan je het niet over de inhoud van het topic hebben? :*

pi_141584900
Misschien zit er wel een Blair witch in die jungle :*
en zijn ze naar dat verlaten hotel gelokt >:) en toen bezeten en gedood :')

Sorry :@
pi_141584918
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef danos het volgende:

[..]

Ja nee dan mag het.
Waarom val jij hier iedereen aan zompert ?
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141584932
quote:
11s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat bedoel je met "officieel bevestigd"? Wie heeft daar de autoriteit voor?
Autoriteiten in NL en Panama? Of zo...
Vroeg ik me af.
quote:
Ze zochten op internet naar El Pianista - feit
Ze hadden al 2 tours geboekt met Feliciano - feit
Ze hadden al een andere trail opgelopen - getuige Casa Pedro
Ze zijn op de El Pianista gezien door met name getuige Oliva de Kam (Nederlandse achtergrond?)
Klopt helemaal! Ja dan is het best waarschijnlijk idd.
Die van de Kam is niet helemaal betrouwbaar toch. Hij weet het niet zeker.
pi_141584995
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Autoriteiten in NL en Panama? Of zo...
Vroeg ik me af.

[..]

Klopt helemaal! Ja dan is het best waarschijnlijk idd.
Die van de Kam is niet helemaal betrouwbaar toch. Hij weet het niet zeker.
Hij?? Nee, het is een zij, kijk het filmpje in de OP waar ik die getuigenplaatjes uitgehaald heb.

Na haar zou een ander (Lorenzo Gonzalez, ook gids) de meiden gezien kunnen hebben, maar dat is niet zeker, hij zag ze ook niet goed en wist niet eens of ze een rugzak bij zich hadden.

pi_141585076
Maar die jongen die verdween in Panama(je ziet die ouders trouwens in het filmpje), zou dat in verband staan met dit of toeval. Wie is er daar eigenlijk nog meer verdwenen?
pi_141585127
quote:
19s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hij?? Nee, het is een zij, kijk het filmpje in de OP waar ik die getuigenplaatjes uitgehaald heb.

Na haar zou een ander (Lorenzo Gonzalez, ook gids) de meiden gezien kunnen hebben, maar dat is niet zeker, hij zag ze ook niet goed en wist niet eens of ze een rugzak bij zich hadden.
Die bedoelde ik. Haal de 2 door elkaar.
pi_141585155
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
Maar die jongen die verdween in Panama(je ziet die ouders trouwens in het filmpje), zou dat in verband staan met dit of toeval. Wie is er daar eigenlijk nog meer verdwenen?
Dat was 5 jaar (!) geleden, lijkt me niet.

Die Brit had Asperger, neem aan dat hij alleen het bos is ingetrokken. Sja, dan kan je makkelijk uitglijden en nooit meer gevonden worden.

pi_141585229
quote:
19s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Heb de OP gezien. Maarre zit mobiel. Zal later nog eens rustig bekijken.
pi_141585307
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Waarom val jij hier iedereen aan zompert ?
Ik val niet iedereen aan, maar een individu in het bijzonder.....degene die ieder topic voor 35% van de posts zorgt, posts waar ik doorheen moet harken om de wel relevante zaken te kunnen vinden. Degene die vannacht tot 5 uur weinig zeggende kaartjes heeft zitten kleuren. Die iedere andere speculatie met een diarree van filmpjes, kaartjes en aannames neersabeld. En nu ook weer zijn grafdieren in de OP heeft opgenomen. Die totaal doorgeslagen user dus. Laat hem lekker een Word document aanleggen met al zijn gezwets, die hij voor mijn part iedere avond aan zijn vriendin presenteert.

Totzover mijn offtopic geleuter.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_141585326
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Heb de OP gezien. Maarre zit mobiel. Zal later nog eens rustig bekijken.
Ah da's lastig, mobiel.

Nog een getuige: Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar ze de cursus volgden, zei dat de meiden om 13:10 daar weggingen. -> filmpje RTL Late Night -> gaat in de OP bij de getuigen.

pi_141585369
Ik zie het al Oliva heeft een paarse muts om en sjaal aan.
pi_141585381
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef danos het volgende:

[..]

Ik val niet iedereen aan, maar een individu in het bijzonder.....degene die ieder topic voor 35% van de posts zorgt, posts waar ik doorheen moet harken om de wel relevante zaken te kunnen vinden. Degene die vannacht tot 5 uur weinig zeggende kaartjes heeft zitten kleuren. Die iedere andere speculatie met een diarree van filmpjes, kaartjes en aannames neersabeld. En nu ook weer zijn grafdieren in de OP heeft opgenomen. Die totaal doorgeslagen user dus. Laat hem lekker een Word document aanleggen met al zijn gezwets, die hij voor mijn part iedere avond aan zijn vriendin presenteert.

FYI; het is hier 7 uur vroeger. Verder: :') wat heb jij al bijgedragen, held?

donderdag 26 juni 2014 @ 19:06:09 #68
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141585415
quote:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
pi_141585444
quote:

[..]

spui je ongenoegen dan ff in een DM - jmo
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_141585456
quote:
19s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ah da's lastig, mobiel.

Nog een getuige: Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar ze de cursus volgden, zei dat de meiden om 13:10 daar weggingen. -> filmpje RTL Late Night -> gaat in de OP bij de getuigen.
Ja klopt.
Ik wist niet dat ze vrijwilligerswerk gingen doen bij een kinderdagverblijf, daar waren weggestuurd en een weekje later ergens zouden starten. In het filmpje gezien.
pi_141585540
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:06 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ben ik het niet mee eens.
^O^
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:10:56 #72
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141585625
Hard om te zeggen, maar ik zou mijn dochter op die leeftijd dus nooit naar zo'n land laten gaan. Brrr.
  donderdag 26 juni 2014 @ 19:13:38 #73
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_141585769
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja klopt.
Ik wist niet dat ze vrijwilligerswerk gingen doen bij een kinderdagverblijf, daar waren weggestuurd en een weekje later ergens zouden starten. In het filmpje gezien.
Weggestuurd? Ze hadden zich toch juist heel goed voorbereid?
pi_141585859
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Hard om te zeggen, maar ik zou mijn dochter op die leeftijd dus nooit naar zo'n land laten gaan. Brrr.
Precies! :)
Zoiets heet teveel vertrouwen in iemand hebben en je ziet wat er van gekomen is :'(
pi_141585882
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 19:07 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Ja klopt.
Ah, ik hoor het nu ook. "Weggestuurd". :')

Die Nederlandse meiden denken dat Panama net zoiets als Nederland is. Afspraken gaan wel eens niet door, take it or leave it.

Sowieso; ze spraken weinig tot geen Spaans.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')