Dat was alleen als reactie op anderen en VOOR de vondst van de rugzak en lichaamsdelen.quote:
Ik zou ze niet zomaar afschrijven, maar als je die filmpjes ziet dan kan je niet anders concluderen dan dat ze zwaar onverantwoord op pad gegaan zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef danos het volgende:
[..]
12 topics geleden zat je nog te oreren dat deze meisjes geen onverantwoorde dingen zouden doen. Op basis van de uitspraken van de ouders.
Ja nee dan mag het.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat was alleen als reactie op anderen.....
Wat bedoel je met "officieel bevestigd"? Wie heeft daar de autoriteit voor?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is er trouwens officieel bevestigd dat ze van plan waren een trail te doen?
Jij spreekt graag voor anderen, dat weet ik.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef danos het volgende:
De meerderheid is jou hier redelijk spuugzat, besef je dat wel?
Waarom val jij hier iedereen aan zompert ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef danos het volgende:
[..]
Ja nee dan mag het.
De meerderheid is jou hier redelijk spuugzat, besef je dat wel?
Autoriteiten in NL en Panama? Of zo...quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "officieel bevestigd"? Wie heeft daar de autoriteit voor?
Klopt helemaal! Ja dan is het best waarschijnlijk idd.quote:Ze zochten op internet naar El Pianista - feit
Ze hadden al 2 tours geboekt met Feliciano - feit
Ze hadden al een andere trail opgelopen - getuige Casa Pedro
Ze zijn op de El Pianista gezien door met name getuige Oliva de Kam (Nederlandse achtergrond?)
Hij?? Nee, het is een zij, kijk het filmpje in de OP waar ik die getuigenplaatjes uitgehaald heb.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Autoriteiten in NL en Panama? Of zo...
Vroeg ik me af.
[..]
Klopt helemaal! Ja dan is het best waarschijnlijk idd.
Die van de Kam is niet helemaal betrouwbaar toch. Hij weet het niet zeker.
Die bedoelde ik. Haal de 2 door elkaar.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij?? Nee, het is een zij, kijk het filmpje in de OP waar ik die getuigenplaatjes uitgehaald heb.
Na haar zou een ander (Lorenzo Gonzalez, ook gids) de meiden gezien kunnen hebben, maar dat is niet zeker, hij zag ze ook niet goed en wist niet eens of ze een rugzak bij zich hadden.
Dat was 5 jaar (!) geleden, lijkt me niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:59 schreef anonymoussie het volgende:
Maar die jongen die verdween in Panama(je ziet die ouders trouwens in het filmpje), zou dat in verband staan met dit of toeval. Wie is er daar eigenlijk nog meer verdwenen?
Heb de OP gezien. Maarre zit mobiel. Zal later nog eens rustig bekijken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij?? Nee, het is een zij, kijk het filmpje in de OP waar ik die getuigenplaatjes uitgehaald heb.
Na haar zou een ander (Lorenzo Gonzalez, ook gids) de meiden gezien kunnen hebben, maar dat is niet zeker, hij zag ze ook niet goed en wist niet eens of ze een rugzak bij zich hadden.
Ik val niet iedereen aan, maar een individu in het bijzonder.....degene die ieder topic voor 35% van de posts zorgt, posts waar ik doorheen moet harken om de wel relevante zaken te kunnen vinden. Degene die vannacht tot 5 uur weinig zeggende kaartjes heeft zitten kleuren. Die iedere andere speculatie met een diarree van filmpjes, kaartjes en aannames neersabeld. En nu ook weer zijn grafdieren in de OP heeft opgenomen. Die totaal doorgeslagen user dus. Laat hem lekker een Word document aanleggen met al zijn gezwets, die hij voor mijn part iedere avond aan zijn vriendin presenteert.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:55 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Waarom val jij hier iedereen aan zompert ?
Ah da's lastig, mobiel.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:01 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Heb de OP gezien. Maarre zit mobiel. Zal later nog eens rustig bekijken.
FYI; het is hier 7 uur vroeger. Verder:quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef danos het volgende:
[..]
Ik val niet iedereen aan, maar een individu in het bijzonder.....degene die ieder topic voor 35% van de posts zorgt, posts waar ik doorheen moet harken om de wel relevante zaken te kunnen vinden. Degene die vannacht tot 5 uur weinig zeggende kaartjes heeft zitten kleuren. Die iedere andere speculatie met een diarree van filmpjes, kaartjes en aannames neersabeld. En nu ook weer zijn grafdieren in de OP heeft opgenomen. Die totaal doorgeslagen user dus. Laat hem lekker een Word document aanleggen met al zijn gezwets, die hij voor mijn part iedere avond aan zijn vriendin presenteert.
Totzover mijn offtopic geleuter.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef danos het volgende:
[..]
Ik val niet iedereen aan, maar een individu in het bijzonder.....degene die ieder topic voor 35% van de posts zorgt, posts waar ik doorheen moet harken om de wel relevante zaken te kunnen vinden. Degene die vannacht tot 5 uur weinig zeggende kaartjes heeft zitten kleuren. Die iedere andere speculatie met een diarree van filmpjes, kaartjes en aannames neersabeld. En nu ook weer zijn grafdieren in de OP heeft opgenomen. Die totaal doorgeslagen user dus. Laat hem lekker een Word document aanleggen met al zijn gezwets, die hij voor mijn part iedere avond aan zijn vriendin presenteert.
spui je ongenoegen dan ff in een DM - jmoquote:Op donderdag 26 juni 2014 19:03 schreef danos het volgende:
[..]
Ja klopt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah da's lastig, mobiel.
Nog een getuige: Ingrid Lommers, eigenaresse van de taalschool waar ze de cursus volgden, zei dat de meiden om 13:10 daar weggingen. -> filmpje RTL Late Night -> gaat in de OP bij de getuigen.
quote:
Weggestuurd? Ze hadden zich toch juist heel goed voorbereid?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik wist niet dat ze vrijwilligerswerk gingen doen bij een kinderdagverblijf, daar waren weggestuurd en een weekje later ergens zouden starten. In het filmpje gezien.
Precies!quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:10 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Hard om te zeggen, maar ik zou mijn dochter op die leeftijd dus nooit naar zo'n land laten gaan. Brrr.
Ah, ik hoor het nu ook. "Weggestuurd".quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:07 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja klopt.
Ik wist niet dat ze vrijwilligerswerk gingen doen bij een kinderdagverblijf, daar waren weggestuurd en een weekje later ergens zouden starten. In het filmpje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |