Als ik de post zo eens lees is hij nog niet dood.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
140 kilo, daar heb je het al.
Gecondoleerd.
Klopt hij is nog niet veilig maar ze waren er op tijd bij. Hij is nog niet veilig maar het gaat goed komen daar ga ik vanuit maar ik maak me nu ook zorgen. Met mijn overgewicht.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Als ik de post zo eens lees is hij nog niet dood.
Komma's, heel belangrijk!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Druppelss het volgende:
Leven is oneerlijk, maar 140 kilo zwaarder als jou (jou gewicht is?) Tsja, niet zo heel vreemd natuurlijk.
quote:Hij is zwaar 140 kilo zwaarder dan mij.
quote:Hij is zwaar 140 kilo, zwaarder dan mij.
quote:Hij is zwaar, 140 kilo zwaarder dan mij.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Klopt hij is nog niet veilig maar ze waren er op tijd bij. Hij is nog niet veilig maar het gaat goed komen daar ga ik vanuit maar ik maak me nu ook zorgen. Met mijn overgewicht.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef BrandX het volgende:
het hoeft niet zijn dood te betekenen, maar een wake up call dat hij eens met een psych oid moet gaan praten waarom eten zijn enige troost in het leven is. Lijkt mij een veel strakker plan.
Ook voor jou trouwens als hetzelfde voor jou geldt.
Ben van 125 naar 110 gegaan maar door biertjes terug naar 120quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:39 schreef Druppelss het volgende:
Leven is oneerlijk, maar 140 kilo zwaarder als jou (jou gewicht is?) Tsja, niet zo heel vreemd natuurlijk.
Zoek samen hulp en ga er samen nu heel gemotiveerd aan werken! Sterkte voor je vriend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef Spongeboss het volgende:
Klopt hij is nog niet veilig maar ze waren er op tijd bij. Hij is nog niet veilig maar het gaat goed komen daar ga ik vanuit maar ik maak me nu ook zorgen. Met mijn overgewicht.
En hij nog 140 kilo daarboven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ben van 125 naar 110 gegaan maar door biertjes terug naar 120
Ach boeienquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komma's, heel belangrijk!
[..]
[..]
[..]
Wat heeft dat nu met jouw typen te maken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:43 schreef Druppelss het volgende:
Ach boeientyp vanaf mobiel dus dan mag het wel.
Als je 1.90 ofzo bent kan dat gewicht wel. Gewoon minder achter de tv/pc zitten en meer bewegen, zeker met dit weer is dat niet zo moeilijk toch?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om mensquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat heeft dat nu met jouw typen te maken?
quote:
Cardiomyopathie, kan hier ook de oorzaak zijn geweest.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ken een 15-jarige die gezond was (leek, iig geen overgewicht), in God geloofde en toch in zijn slaap overleed aan een hartaanval.
En een 19-jarige die op het voetbalveld in elkaar stortte. Zelfde verhaal.
heb je hetquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Ik ken een 15-jarige die gezond was (leek, iig geen overgewicht), in God geloofde en toch in zijn slaap overleed aan een hartaanval.
Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbijquote:
Sekszorg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 18:38 schreef Dientje12 het volgende:
Er bestaat zo'n vrouw, las ik laatst..
Die sex heeft met gehandicapten autisten en weet ik veel wat voor types..
Wat voor jullie?
Oh en er stond ook in, dat ze bij een van haar clienten haar onderbroek aan moest houden anders kreeg diegene een epilepsie aanval
Wat een wereld, oertijd was veel beter..
Absurd zwaar voor zo'n jong iemand en ook nog eens zeer ongezond. Zoek alsjeblieft hulp voor het te laat is!quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ken je dit filmpje niet? Is hier zeer bekend hoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbij![]()
Te dom om te kakken
Wat?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
Hij is zwaar 140 kilo zwaarder dan mij.
Welkom op het internetquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:56 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Jezus man, wat een hoop ongecontroleerde droevigheid komt daar toch weer voorbij![]()
Te dom om te kakken
140 kilo zwaarder staat in de op. Dat betekent dat die vriend dus 260 kilo weegt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
Gecondoleerd.
Dat zou nou juist leuk zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2014 20:26 schreef bamibij het volgende:
Kom van je luie dikke kk reet af en zorg dat je godverdomme afvalt. Loser.
Dafuq moet dat er nou weer bij?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:45 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Gelovige mensen gaan alleen dood als ze over de 90 zijn.quote:
Ik heb empirisch bewijs dat deze hypothese onjuist is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 21:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gelovige mensen gaan alleen dood als ze over de 90 zijn.
Mensen met zware overgewicht hebben last van allerlei gezondheidsproblemen zoals slaapapneu en hoge bloeddruk. De enige oplossing is afvallen door meer te gaan sporter en gezonder te eten. Vaak is het zo dat mensen die lager opgeleid zijn minder geld verdienen om gezonde producten te kopen en te sporten. Hoger opgeleiden zitten vaker op een sport en eten vaker gezond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:42 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe kunnen ook twintigjarigen een hartaanval krijgen, al komt het maar sporadisch voor. Je weet immers nooit of je al geboren was met een mankement aan je hart. Als jij gigantisch overgewicht hebt, dan verhoog je die kans wel natuurlijk. Maar je weet het nooit. Zelfde gaat op voor roken natuurlijk.
Maar toch, 24 jaar is wel bijzonder jong voor een hartaanval. Denk dat er sowieso iets al niet goed was met het hart, waar hij met gezond gewicht wellicht pas jaren en jaren later wat van zou hebben gemerkt.
Omdat je het dan minder verdient om dood te gaan op 15-jarige leeftijd aan een hartaanval in je slaap.quote:
Als je niet tegen de drukte van een sportschool kan kan je ook gaan wandelen/fietsen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef Spongeboss het volgende:
Bedankt voor alle reacties die positief waren. Hij is geen 260 maar 140 kilo. Hij is echter maar 1,74 meter. Maar ik kon hem even bezoeken en zijn moeder heeft even apart met mij gepraat. Zij vroeg of ik hem kon steunen met afvallen. Nu moeten we uitkijken met zijn hart, maar we hebben geluk dat zijn moeder iemand kent die yoga geeft. En we gaan daarmee aan de slag zij heeft wat dvd's die we kunnen doen en gaat ons alle oefeningen uitleggen daarmee moet hij wel een hartslagmeter om en moeten we in een bepaalde zone blijven. We moeten het wel nog aan hem voorstellen maar willen hem zelf ook wat laten denken. Ik kan niet lang tegen mensen dus gaat moeilijk worden elke dag te trainen. Hij zei wel dat hij gezonder ging leven althans hij zei tegen me dat dit niet zo door kon gaan en we iets moesten doen met ons leven. Ik zei dat ik niet wist wat maar wel al een verassing had de (yoga) hopelijk vind hij het wat. Zijn ouders en zijn zus zijn ook erg bezorgd maar ik ben vooral bang dat ik ook in het hospitaal lig straks.
Deze jongen heeft een hartaanval gekregen wegens ernstig overgewicht en junks krijgen een hartaanval omdat de midddelen die ze gebruiken erg veel van je hart vragen, niet omdat ze niet mogen roken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gaan ze onderzoek doen of er nog andere redenen waren waarom dit gebeurde?
Junks krijgen trouwens wel makkelijk een hartaanval. Wellicht zoeken ze minder snel medische hulp omdat ze ook out zijn of geen zin hebben in niet te mogen roken ofzo.
Het is alsnog slim om te kijken of er nog andere oorzaken zijn. Mbt de junks, TS denkt dat die minder vaak hartlijden hebben. Ook schrijf ik niet dat ik denk dat ze een hartaanval krijgen omdat ze niet mogen roken, maar dat ze minder vaak hulp zoeken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Deze jongen heeft een hartaanval gekregen wegens ernstig overgewicht en junks krijgen een hartaanval omdat de midddelen die ze gebruiken erg veel van je hart vragen, niet omdat ze niet mogen roken.
mvdjong als fipo in dit topic.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef mvdejong het volgende:
Sterkte, allebei. Ik hoop dat je maat nu de beslissing kan nemen om zijn leven op orde te krijgen.
Gewoon standaard cola light joh. 1 kcalquote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:49 schreef Pulzzar het volgende:
Sporten is goed om af te vallen, maar het beste is om je eetpatroon aan te passen. Doe het stapsgewijs, TS. Begin bijvoorbeeld met geen frisdrank meer.
Emotioneel over wat? Gewoon even 7 min knallen. Maak je woest!quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:56 schreef -supergirl- het volgende:
Als dit geen troll is dan is het echt een zielig verhaalen ik ben al zo emotioneel deze ochtend..
Nee.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon standaard cola light joh. 1 kcal
Duidelijk iemand die spreekt uit eigen ervaringquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:32 schreef Bapple het volgende:
Ja, maar je had wel kunnen sporten.
Dat kunnen zelfs mensen met down.
Ik vind jou best garpig.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:37 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die spreekt uit eigen ervaring
Die was dan weer slechterquote:
Je lul ook niet.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
De boog kan niet altijd gespannen gestaan
Of zou je je broek teveel uit je scheur halen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Dan zou ik teveel uit m'n broek scheuren
Zo vaak van achter genomen zijn dat je scheur open staatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:48 schreef Bapple het volgende:
[..]
Of zou je je broek teveel uit je scheur halen.
je je.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:49 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Zo vaak van achter genomen zijn dat je scheur open staatJe bent wel openhartig vandaag
quote:
Hoe wil je lichaam cola light opslaan als vet als het geen calorieën bevat.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee.
Dat soort light-produkten zijn nog schadelijker. Ze bevorderen de trek, waardoor je alsnog meer gaat eten.
Als je gezond wilt eten, moet je zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten. Je lichaam slaat namelijk geraffineerde suikers en andere synthetisch geproduceerde stoffen zoals kleurstoffen op als vet. Je lichaam kan bijvoorbeeld met de stoffen in cola light niks anders doen dan het opslaan als vet.
In fruit zitten ook veel suikers, maar die zijn anders. Wanneer je er teveel van eet, slaat je lichaam die ook op als vet. Maar dat soort vetreserves worden wel weer makkelijker afgebroken.
Het kost moeite om jezelf een ander eetpatroon aan te leren, maar het kan wel. En het betekent ook niet dat je nooit meer wat ongezonds mag nemen. Neem af en toe een ijsje als het mooi weer is, maar ga dan één hoorntje halen bij de snackbar ipv dat je een hele doos in de supermarkt koopt.
Wat nou geen calorieen?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:32 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Hoe wil je lichaam cola light opslaan als vet als het geen calorieën bevat.
Nog steeds foutiefquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komma's, heel belangrijk!
[..]
[..]
[..]
Dat het stoffen bevat betekent niet dat het calorieën bevatquote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:36 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Wat nou geen calorieen?Dan zou het water zijn, maar dat is het niet.
Drink smakelijk dan maar.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:39 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Dat het stoffen bevat betekent niet dat het calorieën bevathet is water met een smaakje en koolzuur en aspartaam.
1 calorie per glas van 200ml dat stelt geen fuck voor en kan misschien een kwart vetcel in je lichaam veroorzaken
Dat hoorde bij God's plan, dus hoe durf jij te oordelen over God's ingrijpen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:21 schreef Brummetje2.0 het volgende:
[..]
Omdat je het dan minder verdient om dood te gaan op 15-jarige leeftijd aan een hartaanval in je slaap.
Je lult keihard uit je nek. Hartpatiënten mogen niet op eigen houtje revalideren. Die moeten eerst revalideren op de afdeling fysiotherapie. Leuk verzonnen weer.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:28 schreef Spongeboss het volgende:
Bedankt voor alle reacties die positief waren. Hij is geen 260 maar 140 kilo. Hij is echter maar 1,74 meter. Maar ik kon hem even bezoeken en zijn moeder heeft even apart met mij gepraat. Zij vroeg of ik hem kon steunen met afvallen. Nu moeten we uitkijken met zijn hart, maar we hebben geluk dat zijn moeder iemand kent die yoga geeft. En we gaan daarmee aan de slag zij heeft wat dvd's die we kunnen doen en gaat ons alle oefeningen uitleggen daarmee moet hij wel een hartslagmeter om en moeten we in een bepaalde zone blijven. We moeten het wel nog aan hem voorstellen maar willen hem zelf ook wat laten denken. Ik kan niet lang tegen mensen dus gaat moeilijk worden elke dag te trainen. Hij zei wel dat hij gezonder ging leven althans hij zei tegen me dat dit niet zo door kon gaan en we iets moesten doen met ons leven. Ik zei dat ik niet wist wat maar wel al een verassing had de (yoga) hopelijk vind hij het wat. Zijn ouders en zijn zus zijn ook erg bezorgd maar ik ben vooral bang dat ik ook in het hospitaal lig straks.
Samenvatting voor de gene die niet willen lezen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef Spongeboss het volgende:
Mijn beste makker heeft een hartaanval gekregen.
Hij is zwaar 140 kilo zwaarder dan mij. Maar we waren een lange tijd beste vrienden. We hadden nooit vrouwen in ons leven. We hebben nooit veel gehad niet veel geld geen capaciteiten om hoog geleid te zijn.
We waren nooit goed in voetbal of wat dan ook niet veel vrienden etc. En tja dan denk ik net als mij was alles wat hij had eten en nu betaald hij de prijs. Maar verdient hij dat wel. Junks criminelen etc krijgen niet gauw hartaanvallen. Hij heeft een kwetsbaar hart en is gefucked maar eten is al dat hij heeft ik begin me nu ook zorgen te maken het leven is oneerlijk en wreed.
Mijn beste makker zijn troost kan misschien zijn vroege dood betekenen.dit terwijl het alles is dat hij heeft.
Naast om maar iets te noemen een koud glas cola?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:43 schreef -supergirl- het volgende:
thnx. het is nagenoeg het enige wat ik drink.er gaat niks boven een koud glas cola light
Eerder in de richting van 300 kg, dan vraag je er ook wel 'n beetje om.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:37 schreef KaoloJoeka het volgende:
Gecondoleerd.
?quote:Op vrijdag 27 juni 2014 13:07 schreef nietzman het volgende:
[..]
Naast om maar iets te noemen een koud glas cola?.
Ik ben het bij voorbaat niet met jou eens omdat je vervelend bent maar nu maak ik 1x een uitzondering. (Al drink ik dan Cola zero maar dat is volgens mij hetzelfde maar dan in een andere fles.) Lightprodukten zullen ook wel slechte bestandsdelen hebben maar bevatten geen of weinig calorieeen en zijn dus ideaal.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
thnx. het is nagenoeg het enige wat ik drink.er gaat niks boven een koud glas cola light
Dit trouwens. Scheelt weer een wajongetje als dergelijke types overlijden.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:02 schreef Roces18 het volgende:
Waarom condoleer je iemand die een hartaanval heeft gehad terwijl die 140 kilo meer dan TS weegt? Eigen schuld dikke bult niet waar. Ik heb toch ook geen medelijden met crack junks die aids krijgen of wat dan ook.
zelfs een sloopkogel zou zon dik kind niet dood kunnen krijgenquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Als ik de post zo eens lees is hij nog niet dood.
Vind ik nogal simplistisch gedacht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:02 schreef Roces18 het volgende:
Waarom condoleer je iemand die een hartaanval heeft gehad terwijl die 140 kilo meer dan TS weegt? Eigen schuld dikke bult niet waar. Ik heb toch ook geen medelijden met crack junks die aids krijgen of wat dan ook.
Veel plezier met je kanker.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:
weinig plezier aanquote:
Wat een onzin. Zoetstof komt lang niet in de buurt van kankverwekkendheid van roken of asbest.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 17:10 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik waarschuwde haar alleen maar hoor. Maar goed, was misschien wat te hard.
Lieve Hoink, hij gaat dat ook doen maar je begrijpt toch hopelijk ook dat hij niet voor altijd in het ziekenhuis kan blijven tot hij al zijn kilo's kwijt is? Ook krijgt hij een diëtist en zo, maar hij wilt niet keihard gaan sporten zoals in die programma's zoals in Obese waar je zo'n schreeuwende coach krijgt die je tot het uiterste pushed. Maar goed jij weet duidelijk alles ervan..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je lult keihard uit je nek. Hartpatiënten mogen niet op eigen houtje revalideren. Die moeten eerst revalideren op de afdeling fysiotherapie. Leuk verzonnen weer.
Bier is ook mijn probleem..quote:Op vrijdag 27 juni 2014 06:47 schreef Gewas het volgende:
[..]
Als je niet tegen de drukte van een sportschool kan kan je ook gaan wandelen/fietsen natuurlijk.![]()
Ik ben sinds een paar weken ook weer bezig met afvallen (nadat ik afgelopen half jaar weer was aangekomen). Ik heb het geluk dat ik nogal snel afval en eten ook makkelijk kan laten staan. Biertjes is dan weer een ander verhaal.![]()
In ieder geval sterkte Spongeboss.
Bedankt yellowman.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:47 schreef Geelman het volgende:
Heeft 'ie geen werk of school, geen studie of sociaal leven? Waarom koopt hij dan geen hond? Die moet je opvoeden, uitlaten en verzorgen. Dat hondje zorgt voor afleiding, hij heeft weer iets te doen en die hond zorgt voor lichaamsbeweging. Daarnaast kan hij op een hondentrainingsclub gaan en dat is weer goed voor de sociale contacten.
Gratis advies van Yellowman!
Dat is heel foutief de acids die erin zitten zorgen voor minder calcium opnamen en doen het tegenovergestelde van melk ze breken calcium af dus succes met slechte botten. En de stoffen die ze erin stoppen voor die shit is slecht.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 07:59 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Gewoon standaard cola light joh. 1 kcal
Ik ben het eens, maar ik drink geen frisdrank hij ook niet echt geloof ik. Ik drink een glas fanta of zo 1x in de 2 maanden of zo. De laatste keer dat ik fris heb gehad is 2 maanden terug.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:06 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Nee.
Dat soort light-produkten zijn nog schadelijker. Ze bevorderen de trek, waardoor je alsnog meer gaat eten.
Als je gezond wilt eten, moet je zoveel mogelijk onbewerkt voedsel eten. Je lichaam slaat namelijk geraffineerde suikers en andere synthetisch geproduceerde stoffen zoals kleurstoffen op als vet. Je lichaam kan bijvoorbeeld met de stoffen in cola light niks anders doen dan het opslaan als vet.
In fruit zitten ook veel suikers, maar die zijn anders. Wanneer je er teveel van eet, slaat je lichaam die ook op als vet. Maar dat soort vetreserves worden wel weer makkelijker afgebroken.
Het kost moeite om jezelf een ander eetpatroon aan te leren, maar het kan wel. En het betekent ook niet dat je nooit meer wat ongezonds mag nemen. Neem af en toe een ijsje als het mooi weer is, maar ga dan één hoorntje halen bij de snackbar ipv dat je een hele doos in de supermarkt koopt.
Lieve Spongeboss,quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:
Lieve Hoink, hij gaat dat ook doen maar je begrijpt toch hopelijk ook dat hij niet voor altijd in het ziekenhuis kan blijven tot hij al zijn kilo's kwijt is? Ook krijgt hij een diëtist en zo, maar hij wilt niet keihard gaan sporten zoals in die programma's zoals in Obese waar je zo'n schreeuwende coach krijgt die je tot het uiterste pushed. Maar goed jij weet duidelijk alles ervan..
Waarom is dat simplistisch? Vind het een beetje vermoeiend dat iedereen overal moeilijk over moet gaan doen terwijl het probleem overduidelijk is. Best als je een rotjeugd gehad heb, of niet ligt bij de meisjes maar dat is geen reden om mijn sympathie op te wekken. Zijn genoeg mensen die er wel wat van proberen te maken in plaats van zich vol te schranzen.quote:
Maar daar gaat hij ook aan werken, maar daarna is het ook aan mij om hem te steunen om te blijven sporten. Het is niet dat hij eeuwig bij een fysiotherapeut of in een ziekenhuis blijft. Zijn ouders zijn vooral bang voor daarna dat hij in een oud patroon gaat vallen. Dus gaan we samen yoga doen, simpele asana's mag van de dokter (nadat hij weer stabiel is), gezien je niet all out gaat sporten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lieve Spongeboss,
inderdaad. Ja, ik weet hier alles van en ja, ik weet dit beter. Mijn vader is namelijk fysiotherapeut hartrevalidatie die mensen na een hartaanval/hartinfarct weer revalideert.
Ik zeg ook nergens dat hij in het ziekenhuis moet blijven totdat zijn kilo's eraf zijn, maar je mag als hartpatiënt niet zomaar op eigen houtje zulke activiteiten ondernemen voordat je "gerevalideerd" bent, dat moet namelijk onder toeziend oog van een fysiotherapeut.
Alvorens jouw dikke vriend mag gaan sporten om af te vallen moet hij eerst sporten om weer op krachten te komen, voordat zijn volgeslibde hart het weer begeeft.
Veel plezier met het verzinnen van je volgende verhaal.
Goed, dan is frisdrank niet je probleem, maar wel bier, chips, snoep en andere ongezonde dingen. Eet daar minder van en eet meer gezondere dingen. Een volkoren toast met een beetje kruidenkaas en zalm die je zelf maakt is ook lekker en gezonder dan een vettige kaascroissant. In plaats van chips kan je ook een schaaltje notenmelange eten.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:35 schreef Spongeboss het volgende:
Ik ben het eens, maar ik drink geen frisdrank hij ook niet echt geloof ik. Ik drink een glas fanta of zo 1x in de 2 maanden of zo. De laatste keer dat ik fris heb gehad is 2 maanden terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |