dat dan weer wel jaquote:
gefeliciteerd manquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
BIT / [BTC] Ik geef een FOK! PIMP jaar-abo weg aan de eerste 5 users die...
Nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:20 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
gefeliciteerd man
kan je mijn notes ook lezen?
Moet je ook maar een abo nemen.quote:
Voor 4,50 kun je ze eenmalig lezen.quote:
Vind ik alsnog duur.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Voor 4,50 kun je ze eenmalig lezen.
Ja is ook wel zo.quote:
10 halve liters Pitt in ieder geval.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:27 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hoeveel schultenbrau zijn dat wel niet
Dan is die keuze snel gemaaktquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
10 halve liters Pitt in ieder geval.
Jup.quote:
quote:
Je zou om te beginnen de url kunnen checken.quote:
Ik weet heus wel wie dat echt is.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je zou om te beginnen de url kunnen checken.
No fucking shit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:35 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik weet heus wel wie dat echt is.
Maar deze jongen vroeg zich ook af waarom al die chicks zo moeilijk deden en zichzelf niet lieten palen door hem.
oh dat weet jij zeker niet
voor jou http://www.dumpert.nl/med(...)ht_bloedbad_aan.html
Zou best kunnen. Zijn hersenen ontwikkelen wel zulke gedachten, kijkend naar deze post...quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
No fucking shit.![]()
Maar jij denkt dat bt een potentiële moordenaar is?
Eng mannetje ben jij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:37 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Zou best kunnen. Zijn hersenen ontwikkelen wel zulke gedachten, kijkend naar deze post...
Is gewoon keiharde laster dit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |