Ai. Heb ik een gevoelige kringspier geraakt?quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]met wat voor nickelson jas sletje hebben wel hier te maken
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai. Heb ik een gevoelige kringspier geraakt?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Ai. Heb ik een gevoelige kringspier geraakt?
Je weet dat ze je piem wil maar je durft haar niet te geven?quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
Als je op straat loopt zie je in de verte wel eens een mooi stuk mens op je aflopen en op een gegeven moment kruisen de blikken elkaar en heb je oogcontact. Meteen merk je dat er enige spanning is terwijl je elkaar nadert..![]()
Het moment dat er een mooi meisje langs je loopt kijk je natuurlijk als een zelfverzekerde alpha haar aan. Soms kijken ze terug en denk je hmm ja potentie, maar soms zie je ook wel eens een moeilijke strakke blik vooruit alsof ze bang zijn om terug te kijken. Dan denk ik altijd van haha waarom moeilijk doen.
Je wil stiekem piemel maar durft niet te kijken...![]()
Gr
quote:Op donderdag 26 juni 2014 22:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Mannen' die kleiner zijn dan 196 cm
Frustiquote:Op donderdag 26 juni 2014 22:44 schreef dopfles1 het volgende:
[..]laat je tieten zien misschien krijg je dan meer hartjes
.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef Hippocratos het volgende:
Waarom heeft TS eigenlijk altijd een diamantje als 'berichticoon'?
omdat hij shinetquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef Hippocratos het volgende:
Hij is playerquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:05 schreef Hippocratos het volgende:
Superman 's' is het toch?quote:
Mensen met een FOK!pimp abonnementquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:14 schreef deadprez het volgende:
sws mensen die niet gewoon [ afbeelding ] als standaard PI hebben.
Geen ads, notes lezen, sneller achter elkaar kunnen posten, niks mis mee.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:16 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Mensen met een FOK!pimp abonnement
Hoeveel heb je ervoor betaald? En hoezo sneller achterelkaar postenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Geen ads, notes lezen, sneller achter elkaar kunnen posten, niks mis mee.
Niks. Gewoon, users zonder (pimp?)abo moeten iets van 20 seconden wachten voor ze weer een reactie kunnen plaatsen. Vrij nutteloos verder en maak er nauwelijks gebruik van, maar whatever.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald? En hoezo sneller achterelkaar posten
Hoe heb je dat gekregen dan?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks. Gewoon, users zonder (pimp?)abo moeten iets van 20 seconden wachten voor ze weer een reactie kunnen plaatsen. Vrij nutteloos verder en maak er nauwelijks gebruik van, maar whatever.
Is wel leuk om te lezen. Ja ik vond de ads nooit heel vervelend ofzo, maar zonder is wel chiller.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:17 schreef dopfles1 het volgende:
en waarom zou je notes willen lezen.. overigens zijn er amper ads.
lekker die lapo's pakkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 23:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Niks. Gewoon, users zonder (pimp?)abo moeten iets van 20 seconden wachten voor ze weer een reactie kunnen plaatsen. Vrij nutteloos verder en maak er nauwelijks gebruik van, maar whatever.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |