Mijn topics hebben tenminste geen tyfus.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt nooit verwacht dit. Puberaal wratje.
Nee, wel jeugdpuistjes.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mijn topics hebben tenminste geen tyfus.
Naar de wallen gaan en betalen voor een oud wiefquote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gister nog mijn blauwe ballen laten knallen over je moeder bij de wallen. Wat een geile boef is dat zeg en ze deed niet niks. Ze had mijn piemel vast en ze dacht ik maak beslagmix.
Dat denk ik ook altijd bij users die hun afscheid afkondigen in een topic, zeggen nooooooit meer terug te komen om dat vervolgens toch weer in te loggen vrolijk verder te gaan waar ze waren geblevenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:25 schreef eend112 het volgende:
Zo'n kut OP met 11 pagina's waar gaat het heen waar gaat het heen
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik liep net door school met swaq motorboots en swak motor leather jacket
je ziet die meisjes gewn stiekem kijke wie is die stoere bink maar niet aankijkenmaar ze kijken gewn stoicins vooruitm maar ik loop ook beetjr voorovergeboge en ik kijk ook wel stoicijns vooruit ik scan vanuit mn oogboeken
hard dezequote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:31 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dat denk ik ook altijd bij users die hun afscheid afkondigen in een topic, zeggen nooooooit meer terug te komen om dat vervolgens toch weer in te loggen vrolijk verder te gaan waar ze waren gebleven
Enkel kwaliteit he.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 15:25 schreef eend112 het volgende:
Zo'n kut OP met 11 pagina's waar gaat het heen waar gaat het heen
Hehe jwz boyquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |