ik klap je met mijn onderkinnenquote:
kansloos ben jij zeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:50 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
Ik fietste vandaag naar de supermarkt om wat bier te halen. Ik dus op het fietspad, komt er zo'n chick voorbij en heb ik dat geile oogcontact met de sensuele spanning. Als echte alfa zou ik natuurlijk die hossel zetten, maar eer ik het oogcontact opmerkte, was ze alweer weg.
Wat een kut verhaal. Hoe kan ze nou wanneer je het oogcontact met haar opmerkt weg zijn? Of werken je hersenen vertraagd dat je alles pas 10 seconden later doorkrijgt?quote:
Als iemand een tegenligger is, dan duurt dat oogcontact maar 0,5 seconde.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:55 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Wat een kut verhaal. Hoe kan ze nou wanneer je het oogcontact met haar opmerkt weg zijn? Of werken je hersenen vertraagd dat je alles pas 10 seconden later doorkrijgt?
Juist hoe wilde je haar gaan hosselen op het fietspad dan ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:57 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Als iemand een tegenligger is, dan duurt dat oogcontact maar 0,5 seconde.
Dat kan dus niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 23:59 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Juist hoe wilde je haar gaan hosselen op het fietspad dan ?
fiets dan tegen haar aan de volgende keer man.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 00:00 schreef helemaalnaardemavo het volgende:
[..]
Dat kan dus niet.Daar baal ik dus van, omdat ik wel sensueel geil oogcontact had.
Slet.quote:
Omdat lief.quote:
Gister nog mijn blauwe ballen laten knallen over je moeder bij de wallen. Wat een geile boef is dat zeg en ze deed niet niks. Ze had mijn piemel vast en ze dacht ik maak beslagmix.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 09:25 schreef TangleFuZZ. het volgende:
BlauweBallenPlayer kan de gedachtes van de vrouwkes lezen
Echt nooit verwacht dit. Puberaal wratje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 14:05 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als jij de TS bent, heeft een topic altijd tyfus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |