Voorspelbare reactie die wellicht ooit in mijn leven een aantal keer een zekere constatering was. Je weet het niet.. je weet het niet..quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:34 schreef housesoftheholy het volgende:
Of ze hebben gewoon geen interesse. Even een wilde suggestie.
15 accounts lvl 80 met WOW hebben en niet teamleider zijn met Guildwars.quote:
Misschien staar je wel op deze manier:quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:32 schreef BlauweTijger het volgende:
maar soms zie je ook wel eens een moeilijke strakke blik vooruit alsof ze bang zijn om terug te kijken.
Zit wel wat in ja. Maar oogcontact een en halve glimlach vind ik ook wel wat hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:38 schreef KaoloJoeka het volgende:
Het is juist het mooist als ze wegkijken, want dan weet je namelijk dat je ze hebt geïntimeerd en de alpha male status hebt verworven in de onderlinge relatie met haar.
Sommigen verwonderen zich inderdaad over de meest simpele basale dingen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voorspelbare reactie die wellicht ooit in mijn leven een aantal keer een zekere constatering was. Je weet het niet.. je weet het niet..
vragen maar geen antwoorden..
Jawel man, heb dat wijf beetgepakt en helemaal uit elkaar getrokken naast de patatkraam op het station.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb je dus niet geneukt?
Dan is het echt een heel cool verhaal.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Jawel man, heb dat wijf beetgepakt en helemaal uit elkaar getrokken naast de patatkraam op het station.
Uiteraard heeft TS dat nog nietquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Maar als ik het goed begrijp heb je dus niet geneukt?
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan is het echt een heel cool verhaal.
Hou maar gewoon je mond.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:42 schreef Dingflofbips het volgende:
Gekunsteld zelfvertrouwen
Niet met afwijzing om kunnen gaan
Narcisitische persoonlijkheidskenmerken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |