Tja, gewoon aan de andere kant van het veld gaan trainen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:11 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
By banning Suarez from all football activities, Fifa also prohibited Suarez from even entering a stadium at the World Cup.
It also stops him from even training with Liverpool until the ban ends in late October.
'He cannot be actively involved' with a club, Fifa spokeswoman Delia Fischer said.
http://www.dailymail.co.u(...)talian-defender.html
Maargoed, we zullen zien.
Of in Tanzania. Die zijn niet aangesloten bij de FIFA.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:12 schreef xzaz het volgende:
[..]
Tja, gewoon aan de andere kant van het veld gaan trainen.
Dat is voor Blatter zijn rekening makkelijk.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Even een vraagje tussendoor, waarom is die boete eigenlijk in Zwitserse Franken?
Tanzania is slim.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Of in Tanzania. Die zijn niet aangesloten bij de FIFA.
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Even een vraagje tussendoor, waarom is die boete eigenlijk in Zwitserse Franken?
Is makkelijker vanwege de zwitserse bankrekening van Blatter.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
FIFA heeft zijn thuisbasis in Zwitserland volgens mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef essnhills het volgende:
Kan altijd ergerquote:
Dat doet Pepe ook altijd.. latijns-amerikaanse spelers zijn gewoon bloedzuigersquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het valt me trouwens op dat hij vaak ernstige overtredingen maakt en daarna direct doet alsof hij degene is die aangevallen is;
Dat doet de agressor op het schoolplein toch ook altijdquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het valt me trouwens op dat hij vaak ernstige overtredingen maakt en daarna direct doet alsof hij degene is die aangevallen is;
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dat is voor Blatter zijn rekening makkelijk.
[..]
Tanzania is slim.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Is makkelijker vanwege de zwitserse bankrekening van Blatter.
Ah bedankt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
FIFA heeft zijn thuisbasis in Zwitserland volgens mij.
Goed en hup ga koken nuquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hoeft Blatter dat geld niet meer zelf om te wisselen.
Hier hebben we het al eens over gehadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat een gastquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:13 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Lolbroekquote:Op donderdag 26 juni 2014 17:18 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Wanneer gaat Suarez een persconferentie geven om zijn excuses aan te bieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |