Als jij hem al wel hebt denk ik dat ik net de dans ontsprongen benquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef muhahaha het volgende:
264 euro hier 27 km/u te hard na correctie.![]()
kan ook gewoon 2 maanden wachten met betalen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Pinkdwarf het volgende:
Fuck, ben bang dat mijne ook gaat komen dan.. mag je ook in termijnen betalen? :p
ja of jij krijgt persoonlijk bezoek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij hem al wel hebt denk ik dat ik net de dans ontsprongen benwant de post was er al wel
Ja of een dagvaardingquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of jij krijgt persoonlijk bezoek.
Hehe, goeiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef BlackLining het volgende:
Wel weer typisch Friesland zeg. Zelfs in de berm staan nog sepia camera's
is het aantoonbaar dat jij de bestuurder van het voertuig bent?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hehe, goeie
Waarschijnlijk was de camera verstopt achter een koe
ps. die van mij was 30+ te hard, krijg ik dan ook geen aantekening hiervan?
Nou, het is op kenteken idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is het aantoonbaar dat jij de bestuurder van het voertuig bent?
In dat geval kan ik door het meegeleverde formulier opgeven wie mijn fiets heeft geleendquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar miss heb jij je fiets wel uitgeleend aan iemand anders
bijv, maar je krijgt volgens mij geen aantekening of punten oidquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
In dat geval kan ik door het meegeleverde formulier opgeven wie mijn fiets heeft geleend
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef Bozz187 het volgende:
En zie nu ook dat freezer een bumperklever is, 1s afstand van je voorligger.
Jij ging mij voorbij bij de inhaalacties, dus hoezo jij reed niet voorop?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik reed niet voorop, want mijn navigatie deed het tegen die tijd al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |