Posten!!!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Freezer het volgende:
Zouden we nu ook een FOK! Mc logo op dat stukje asfalt krijgen?
Ik kan niet ontkennen ook. Heb net de foto gezien.
Mag je die hier plaatsen/uploaden?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:20 schreef Freezer het volgende:
Zouden we nu ook een FOK! Mc logo op dat stukje asfalt krijgen?
Ik kan niet ontkennen ook. Heb net de foto gezien.
als mijn motor erop staat Geef ik je toestemming.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag je die hier plaatsen/uploaden?
Natuurlijk, het is gewoon jouw eigendomquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mag je die hier plaatsen/uploaden?
quote:
Hahahaha ja, als iedereen nou ff z'n picca upload kunnen we deze rit toch nog toevoegen aan de OPquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:31 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
er is iig extra beeldmateriaal opgedoken van de rit
oh ik kan er ook al om lachen hoor, gebeurt is gebeurt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:42 schreef ManageTheAnger het volgende:
![]()
Het is natuurlijk echt te triest voor woorden dit, maar ik lig in een deuk!
Als jij hem al wel hebt denk ik dat ik net de dans ontsprongen benquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:40 schreef muhahaha het volgende:
264 euro hier 27 km/u te hard na correctie.![]()
kan ook gewoon 2 maanden wachten met betalen...quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef Pinkdwarf het volgende:
Fuck, ben bang dat mijne ook gaat komen dan.. mag je ook in termijnen betalen? :p
ja of jij krijgt persoonlijk bezoek.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Als jij hem al wel hebt denk ik dat ik net de dans ontsprongen benwant de post was er al wel
Ja of een dagvaardingquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja of jij krijgt persoonlijk bezoek.
Hehe, goeiequote:Op donderdag 26 juni 2014 16:47 schreef BlackLining het volgende:
Wel weer typisch Friesland zeg. Zelfs in de berm staan nog sepia camera's
is het aantoonbaar dat jij de bestuurder van het voertuig bent?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:50 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
Hehe, goeie
Waarschijnlijk was de camera verstopt achter een koe
ps. die van mij was 30+ te hard, krijg ik dan ook geen aantekening hiervan?
Nou, het is op kenteken idd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:52 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
is het aantoonbaar dat jij de bestuurder van het voertuig bent?
In dat geval kan ik door het meegeleverde formulier opgeven wie mijn fiets heeft geleendquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:55 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja maar miss heb jij je fiets wel uitgeleend aan iemand anders
bijv, maar je krijgt volgens mij geen aantekening of punten oidquote:Op donderdag 26 juni 2014 16:56 schreef Vrieskist het volgende:
[..]
In dat geval kan ik door het meegeleverde formulier opgeven wie mijn fiets heeft geleend
quote:Op donderdag 26 juni 2014 17:02 schreef Bozz187 het volgende:
En zie nu ook dat freezer een bumperklever is, 1s afstand van je voorligger.
Jij ging mij voorbij bij de inhaalacties, dus hoezo jij reed niet voorop?quote:Op donderdag 26 juni 2014 16:19 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Ik reed niet voorop, want mijn navigatie deed het tegen die tijd al niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |