Mijn ervaring van afgelopen zomer is dat het iets magerder is, maar wel redelijk te doen. Heb destijds met 5 dagen beschikbaar 3 dagen kunnen werken, dat was wel gemiddeld. Maar het blijft natuurlijk altijd afhankelijk van je regio en toeval.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef wtr12 het volgende:
Trouwens wat is het rittenaanbod in de maanden juli en augustus? Bijna niks of redelijk hetzelfde? Snap dat veel studenten hun beschikbaarheid open hebben staan, maar uiteraard zullen er ook veel studenten op vakantie gaan.
Waar zittie dan? Heb echt geen idee waar je het over hebt... Zal wel aan mij liggen, lange dag gehadquote:
Vaktaal, staat voor het verhuurbedrijf met de vogel in het logo. Google anders even op het adres wat hierboven al ergens genoemd staat. Als je voor AR werkt en in Duiven woont ben je er vast al wel is geweestquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Lolish het volgende:
[..]
Waar zittie dan? Heb echt geen idee waar je het over hebt... Zal wel aan mij liggen, lange dag gehad
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Lolish het volgende:
[..]
Waar zittie dan? Heb echt geen idee waar je het over hebt... Zal wel aan mij liggen, lange dag gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef wtr12 het volgende:
[..]Hahaha thanks, had m met t adres idd gevonden. Maar dan baal je goed. Ik zit aan de andere kant van de snelweg... En is maar 1 bus die die kant op gaat of niet :pSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik niet? 9292 zegt Bus 61 richting Duiven Centerpoort Noord.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Lolish het volgende:
[..]
Hahaha thanks, had m met t adres idd gevonden. Maar dan baal je goed. Ik zit aan de andere kant van de snelweg... En is maar 1 bus die die kant op gaat of niet :p
Ik klaagde niet hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef johnson555 het volgende:
Amoeba niet om t een of ander hoor. Maar ik hoor je steeds klagen over alles wat je krijgt, je moet juist blij zijn sommige krijgen amper ritten
Volgens mij wel. Ik ben daar ook pas één keer geweest, de vestiging zit als je links de Impact opdraait direct links, een beetje linksachter in dat grote gebouw.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Lolish het volgende:
[..]
Hahaha thanks, had m met t adres idd gevonden. Maar dan baal je goed. Ik zit aan de andere kant van de snelweg... En is maar 1 bus die die kant op gaat of niet :p
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef wtr12 het volgende:
[..]Jezus die is ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vroeg me altijd al af wat jullie bedoelden met de vogel.
Goed, bij de betreffende vogel heb ik 7 juli een Mercedes Sprinter bakwagen gehuurd in Zwolle, dus ben benieuwd of een van jullie rondom die datum die auto daar heen moet rijden / ophalen![]()
SR is de naam van de rentafdeling. Verder hebben ze ook allerlei dealers binnen de Sterngroep (allemaal vogelnamen!), zoek maar eens op Arend Renault en kijk naar dat logo.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:08 schreef Viezze het volgende:
[..]
Jezus die is ver gezochtIk vroeg me altijd al af wat jullie bedoelden met de vogel.
Goed, bij de betreffende vogel heb ik 7 juli een Mercedes Sprinter bakwagen gehuurd in Zwolle, dus ben benieuwd of een van jullie rondom die datum die auto daar heen moet rijden / ophalen
Eerst dacht ik dat jullie Arendse bedoeldenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:
[..]
SR is de naam van de rentafdeling. Verder hebben ze ook allerlei dealers binnen de Sterngroep (allemaal vogelnamen!), zoek maar eens op Arend Renault en kijk naar dat logo.
De Vogel is een gepaste naam.
Kan ook een voorloper zijn. De LM waar jij het hebt werkt voor zover ik weet op de volgende manier;quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef DukeJan het volgende:
Toen ik gisteren een rit had vanuit de vestiging van de Vogel (SR) in Utrecht, zag ik op het huurderscontract dat het een auto was van A...L die ook bij onze vrienden aan de Steenstraat in Meerkerk zitten. Hoe zit dat dan?
De Vogel is een geval apart idd, zit ook vaak bij dealers in het gebouw en heeft zelf ook nog enkele dealers en is in veel gevallen dus ook de leverancier van voorlopers voor autos die bij die dealers besteld zijnquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:11 schreef DukeJan het volgende:
Deze huurauto was gewoon een voorloper, over twee maanden kwam de vaste leaseauto. De vogel en die LM zullen dan wel een onderling contract hebben ofzo. Sowieso heeft de vogel een wat meer 'geïntegreerde' rol in de autoindustrie volgens mij.
Ik kreeg mn beschikbaarheid niet online. Werd elke keer de toegang geweigerd dus nu nog niks ingevuld.... Anders was er wel een kansje dat ik ook die richting op moest. Maar die in nijverdal is niet zo chill dus wat dat betreft wel beter dat t niet is gelukt! Hahahahah Morgen ook maar ns bellen naar ewquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Panthera. het volgende:
Maandag echt een waardeloze dagMoet de bus van half 7 hebben. Vervolgens twee ritten met als eindbestemming die matige locatie in Nijverdal
vanaf Tiel en Hengelo. En dan vervolgens Apeldoorn - Almelo en dan moet ik weer richting Arnhem. 7 uur 's avonds thuis. Uren ok, maar verder niet zoveel zin.
Slordig.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef zazzel het volgende:
Iemand een idee hoe EW dit aanpakt? Afwikkeling van ESSO pas etc..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |