abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141626312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:01 schreef wtr12 het volgende:
Trouwens wat is het rittenaanbod in de maanden juli en augustus? Bijna niks of redelijk hetzelfde? Snap dat veel studenten hun beschikbaarheid open hebben staan, maar uiteraard zullen er ook veel studenten op vakantie gaan.
Mijn ervaring van afgelopen zomer is dat het iets magerder is, maar wel redelijk te doen. Heb destijds met 5 dagen beschikbaar 3 dagen kunnen werken, dat was wel gemiddeld. Maar het blijft natuurlijk altijd afhankelijk van je regio en toeval.
pi_141626528
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:02 schreef wtr12 het volgende:

[..]

De Vogel
Waar zittie dan? Heb echt geen idee waar je het over hebt... Zal wel aan mij liggen, lange dag gehad :O
pi_141626576
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Lolish het volgende:

[..]

Waar zittie dan? Heb echt geen idee waar je het over hebt... Zal wel aan mij liggen, lange dag gehad :O
Vaktaal, staat voor het verhuurbedrijf met de vogel in het logo. Google anders even op het adres wat hierboven al ergens genoemd staat. Als je voor AR werkt en in Duiven woont ben je er vast al wel is geweest :)
pi_141626669
Amoeba niet om t een of ander hoor. Maar ik hoor je steeds klagen over alles wat je krijgt, je moet juist blij zijn sommige krijgen amper ritten :)
Zie!
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:20:02 #80
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141626859
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:10 schreef Lolish het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_141626926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef wtr12 het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha thanks, had m met t adres idd gevonden. Maar dan baal je goed. Ik zit aan de andere kant van de snelweg... En is maar 1 bus die die kant op gaat of niet :p
  vrijdag 27 juni 2014 @ 20:24:46 #82
422609 wtr12
WORLDSTAR
pi_141627004
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Lolish het volgende:

[..]

Hahaha thanks, had m met t adres idd gevonden. Maar dan baal je goed. Ik zit aan de andere kant van de snelweg... En is maar 1 bus die die kant op gaat of niet :p
Weet ik niet? 9292 zegt Bus 61 richting Duiven Centerpoort Noord.

Zie je die vogel boven het logo? Dat is nou 'De Vogel'.
pi_141627135
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:14 schreef johnson555 het volgende:
Amoeba niet om t een of ander hoor. Maar ik hoor je steeds klagen over alles wat je krijgt, je moet juist blij zijn sommige krijgen amper ritten :)
Ik klaagde niet hoor. :) 't Ging me eigenlijk alleen om het WK voetbal. _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:22 schreef Lolish het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Ik ben daar ook pas één keer geweest, de vestiging zit als je links de Impact opdraait direct links, een beetje linksachter in dat grote gebouw.

Ik besef me nu dat ik die keigrote vlaggen keihard gemist had en deze uitleg dus waarschijnlijk :') -gezichten oproept.

W.b. De Vogel, ze hebben 100.000 namen, maar altijd dat vogeltje. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 27-06-2014 20:29:58 ]
pi_141628641
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 20:20 schreef wtr12 het volgende:

[..]

SPOILER
Jezus die is ver gezocht _O- Ik vroeg me altijd al af wat jullie bedoelden met de vogel.

Goed, bij de betreffende vogel heb ik 7 juli een Mercedes Sprinter bakwagen gehuurd in Zwolle, dus ben benieuwd of een van jullie rondom die datum die auto daar heen moet rijden / ophalen :P
pi_141628782
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:08 schreef Viezze het volgende:

[..]

Jezus die is ver gezocht _O- Ik vroeg me altijd al af wat jullie bedoelden met de vogel.

Goed, bij de betreffende vogel heb ik 7 juli een Mercedes Sprinter bakwagen gehuurd in Zwolle, dus ben benieuwd of een van jullie rondom die datum die auto daar heen moet rijden / ophalen :P
SR is de naam van de rentafdeling. Verder hebben ze ook allerlei dealers binnen de Sterngroep (allemaal vogelnamen!), zoek maar eens op Arend Renault en kijk naar dat logo.

De Vogel is een gepaste naam.
pi_141628923
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 21:12 schreef Amoeba het volgende:

[..]

SR is de naam van de rentafdeling. Verder hebben ze ook allerlei dealers binnen de Sterngroep (allemaal vogelnamen!), zoek maar eens op Arend Renault en kijk naar dat logo.

De Vogel is een gepaste naam.
Eerst dacht ik dat jullie Arendse bedoelden O-) ... maar toen ik het adres ff checkte bleek van niet.
Edit: Dat is ook een bedrijf hier in de buurt :)
pi_141630465
Toen ik gisteren een rit had vanuit de vestiging van de Vogel (SR) in Utrecht, zag ik op het huurderscontract dat het een auto was van A...L die ook bij onze vrienden aan de Steenstraat in Meerkerk zitten. Hoe zit dat dan?
pi_141639251
Zullen wel een beetje samenwerken. ;) doet nl ook met century
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_141639287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2014 22:00 schreef DukeJan het volgende:
Toen ik gisteren een rit had vanuit de vestiging van de Vogel (SR) in Utrecht, zag ik op het huurderscontract dat het een auto was van A...L die ook bij onze vrienden aan de Steenstraat in Meerkerk zitten. Hoe zit dat dan?
Kan ook een voorloper zijn. De LM waar jij het hebt werkt voor zover ik weet op de volgende manier;
- Iemand moet een leaseauto krijgen, hij kan per direct ergens een huurauto ophalen (Europcar en dat soort bedrijven)
- Voorloper / poolauto komt enkele dagen later
- Indien van toepassing enkele maanden later de leaseauto die is besteld

Dus eigenlijk is het dan de voorloper van de voorloper. Ik heb voor die LM wel eens een huurauto van de vogel weg moeten brengen toen ik de voorloper bracht.
pi_141643115
Bovengenoemde constructie is eigenlijk alleen gebruikelijk bij schades oid. Dan wordt er direct een huurauto uitgeleverd die vaak zsm vervangen wordt door de voorloper.
pi_141647232
Oké, dat wist ik niet. Op zich wel logisch want een "nieuwe" auto voor bv een nieuwe werknemer is natuurlijk wel een paar weken van tevoren bekend.
pi_141647320
Yes, en dan wordt er meestal op de eerste werkdag een voorloper geleverd, dan hoeft de lease auto nog niet eens perse uitgezocht te zijn zelfs ;)

Leasemaatschappijen houden externe partijen er het liefst zo veel mogelijk buiten, meestal wordt een snelle oplossing gezocht bij mankementen of ongelukken, en wordt er later op de dag een auto uit eigen pool geleverd.
pi_141647895
Die huurmaatschappijen zijn dan ook knetterduur, zeker in verhouding met zelf een auto uit de (huur)pool leveren.

Ik heb trouwens ook wel eens een huurauto van een LM moeten afleveren bij een bedrijf, voor 1 dag omdat ze wat moesten verhuizen. De prijs stond op het contract en weet het niet exact meer, maar dat was dan ook weer erg duur. Voor zulke dingen kan je beter naar Europcar e.d.
pi_141649008
Deze huurauto was gewoon een voorloper, over twee maanden kwam de vaste leaseauto. De vogel en die LM zullen dan wel een onderling contract hebben ofzo. Sowieso heeft de vogel een wat meer 'geïntegreerde' rol in de autoindustrie volgens mij.
pi_141650964
Maandag echt een waardeloze dag :') Moet de bus van half 7 hebben. Vervolgens twee ritten met als eindbestemming die matige locatie in Nijverdal :') vanaf Tiel en Hengelo. En dan vervolgens Apeldoorn - Almelo en dan moet ik weer richting Arnhem. 7 uur 's avonds thuis. Uren ok, maar verder niet zoveel zin.
pi_141660663
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 17:11 schreef DukeJan het volgende:
Deze huurauto was gewoon een voorloper, over twee maanden kwam de vaste leaseauto. De vogel en die LM zullen dan wel een onderling contract hebben ofzo. Sowieso heeft de vogel een wat meer 'geïntegreerde' rol in de autoindustrie volgens mij.
De Vogel is een geval apart idd, zit ook vaak bij dealers in het gebouw en heeft zelf ook nog enkele dealers en is in veel gevallen dus ook de leverancier van voorlopers voor autos die bij die dealers besteld zijn ;) Veelal voor Renault.
pi_141661288
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 18:07 schreef Panthera. het volgende:
Maandag echt een waardeloze dag :') Moet de bus van half 7 hebben. Vervolgens twee ritten met als eindbestemming die matige locatie in Nijverdal :') vanaf Tiel en Hengelo. En dan vervolgens Apeldoorn - Almelo en dan moet ik weer richting Arnhem. 7 uur 's avonds thuis. Uren ok, maar verder niet zoveel zin.
Ik kreeg mn beschikbaarheid niet online. Werd elke keer de toegang geweigerd dus nu nog niks ingevuld.... Anders was er wel een kansje dat ik ook die richting op moest. Maar die in nijverdal is niet zo chill dus wat dat betreft wel beter dat t niet is gelukt! Hahahahah Morgen ook maar ns bellen naar ew :)
  zaterdag 28 juni 2014 @ 23:12:42 #98
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_141665703
Naast enige afwezigheid hier, kan ik uit de OP gehaald worden. Na 2 jaar trouwe dienst bij EW, deze week ontslag ingediend. Tijd voor wat anders en tijd voor een beter salaris :7

Iemand een idee hoe EW dit aanpakt? Afwikkeling van ESSO pas etc..
pi_141668247
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2014 23:12 schreef zazzel het volgende:
Iemand een idee hoe EW dit aanpakt? Afwikkeling van ESSO pas etc..
Slordig.

Een vriend van mij heeft ook een poosje voor EW gewerkt, nu bijna een jaar geleden z'n ontslag ingediend. Hem werd middels een e-mail verzocht om de ESSO pas binnen twee weken te retourneren via de post. Tot op heden heeft hij nog steeds die pas thuis liggen, maar nooit meer iets over gehoord van EW .. :')
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_141671108
Net nog een avondritje in een 535i, fijne bak! Klant woont hier ook nog eens om de hoek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')