Maargoed..quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:21 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat ken ik. Dat heet een plint. In hoek vorm. Wel lelijk gedaan trouwens.
Dit is waarom ik soms denk ze misschien niet eens in dat gehele verdere natuurgebied zijn geweest waar ze gevonden zijn. Maar dat pad in Boquete gelopen hebben, die laatste getuige zei toch ook dat ze moe waren en vroeger een taxi of bus het beste was. Ik blijf een soort lift-kom-maar-mee-gevoel hebben. Ze toen zijn vermoord en erna pas daar gegooid.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:18 schreef Ryan3 het volgende: Maar waarom zouden twee van die meiden dan doorlopen? Ze waren al moe van 30 minuten dat andere pad opgaan.
Dat is dan vast niet het doel geweest. Men zat er al langer en weet dan hoe snel nacht valt.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef Kaugummi het volgende:
[..]
Maargoed..
Ik denk eerder dat ze een soort inhamming bedoelde op de foto
Maar ik had gelezen dat die trail naar ''The lost waterfalls'' 4 uur lopen is
Als je verdwaald bent zal je toch wel moeten..quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dit is waarom ik soms denk ze misschien niet eens in dat gehele verdere natuurgebied zijn geweest waar ze gevonden zijn. Maar dat pad in Boquete gelopen hebben, die laatste getuige zei toch ook dat ze moe waren en vroeger een taxi of bus het beste was. Ik blijf een soort lift-kom-maar-mee-gevoel hebben. Ze toen zijn vermoord en erna pas daar gegooid.
Als je moe bent ga je niet nog eens verder uren lopen.
Men ging lopen. Dat is volgens mij bekend. De kans dat je dan een Panamese seriemoordenaar tegenkomt is vrij klein lijkt mij.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Dit is waarom ik soms denk ze misschien niet eens in dat gehele verdere natuurgebied zijn geweest waar ze gevonden zijn. Maar dat pad in Boquete gelopen hebben, die laatste getuige zei toch ook dat ze moe waren en vroeger een taxi of bus het beste was. Ik blijf een soort lift-kom-maar-mee-gevoel hebben. Ze toen zijn vermoord en erna pas daar gegooid.
Je gaat zeker de bush dan niet in... dat doe je überhaupt niet tenzij je aan het geocashen bent oid...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:22 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je even wil gaan wandelen. In zo'n dorp zitten is ook niet alles.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je gaat zeker de bush dan niet in... dat doe je überhaupt niet tenzij je aan het geocashen bent oid...
Vrij groot lijkt me. Gewoon in de auto gelokt. Ik ken mannen door en door inmiddels, je hoeft maar met hakken aan te lopen, zelfs in winterkleding in dat soort Spaans-achtige exotische landen en ze lokken je al. Ik gok op een man van zo´n circa 40 jaar, die compleet doorgeslagen is, gewurgd en weg gegooid met dwaalsporen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:25 schreef Globali het volgende: Men ging lopen. Dat is volgens mij bekend. De kans dat je dan een Panamese seriemoordenaar tegenkomt is vrij klein lijkt mij.
Nee, tuurijk is dat niet gek, even de boel verkennen, alleen als het pad ondoordringbaar wordt keer je wel om, lijkt me...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:26 schreef Globali het volgende:
[..]
Het is niet gek dat je even wil gaan wandelen. In zo'n dorp zitten is ook niet alles.
Jezus...quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:27 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Vrij groot lijkt me. Gewoon in de auto gelokt. Ik ken mannen door en door inmiddels, je hoeft maar met hakken aan te lopen, zelfs in winterkleding in dat soort Spaans-achtige exotische landen en ze lokken je al. Ik gok op een man van zo´n circa 40 jaar, die compleet doorgeslagen is, gewurgd en in weg gegooid.
In de auto gelokt op een trail? Volgens mij staat het land niet zo bekend ook. Het kan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:27 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Vrij groot lijkt me. Gewoon in de auto gelokt. Ik ken mannen door en door inmiddels, je hoeft maar met hakken aan te lopen, zelfs in winterkleding in dat soort Spaans-achtige exotische landen en ze lokken je al. Ik gok op een man van zo´n circa 40 jaar, die compleet doorgeslagen is, gewurgd en in een gat gegooid.
over welke route heb je het ?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:23 schreef senesta het volgende:
Hadden ze de route al eens eerder helemaal gelopen eigenlijk?
Zo simpel werkt dat niet.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:29 schreef Kaugummi het volgende:
Als er nou eens ''echte'' Paragnosten/Mediums zijn dus geen Derek Ogilvie & Char etc stront![]()
Dan konden ze de meiden zelf vragen en is het mysterie gelijk opgelost![]()
De getuige heeft toch gezegd hij ze als laatste zag staan bij een bushokje. Ze waren juist dat pad afgegaan om een taxi of bus ergens anders naartoe te nemen, dat hebben ze nog expliciet aan die man gevraagd wat het beste was. En of dat nou vervoer naar een ander pad was of naar huis was, dat even in het midden gelaten. Misschien een man gewoon zei ´Ik breng jullie wel´ wat voor hen geld zou besparen, ze niet meer hoefde te wachten op een bus of taxi in die warmte, en ze de verkeerde beslissing hebben gemaakt door mee te gaan.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:28 schreef Globali het volgende: In de auto gelokt op een trail? Volgens mij staat het land niet zo bekend ook. Het kan.
Dat verhaal ken ik niet. Maar zou zo'n iemand hun dan helemaal de jungle in slepen?quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
De getuige heeft toch gezegd hij ze als laatste zag staan bij een bushokje. Ze waren juist dat pad afgegaan om een taxi of bus ergens anders naartoe te nemen, dat hebben ze nog expliciet aan die man gevraagd wat het beste was. En of dat nou vervoer naar een ander pad was of naar huis was, dat even in het midden gelaten. Misschien een man gewoon zei ´Ik breng jullie wel´ wat voor hen geld zou besparen, ze niet meer hoefde te wachten op een bus of taxi in die warmte, en ze de verkeerde beslissing hebben gemaakt door mee te gaan.
Dan moet hij ze nog wel even 8 uur door de jungle hebben gesleept.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:31 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
De getuige heeft toch gezegd hij ze als laatste zag staan bij een bushokje. Ze waren juist dat pad afgegaan om een taxi of bus ergens anders naartoe te nemen, dat hebben ze nog expliciet aan die man gevraagd wat het beste was. En of dat nou vervoer naar een ander pad was of naar huis was, dat even in het midden gelaten. Misschien een man gewoon zei ´Ik breng jullie wel´ wat voor hen geld zou besparen, ze niet meer hoefde te wachten op een bus of taxi in die warmte, en ze de verkeerde beslissing hebben gemaakt door mee te gaan.
Er was wel ooit een vrouw die werkte voor de FBI (helderziend) die men echt heeft geprobeerd te vermoorden. Blijkbaar zat zij er te dicht bij. Ik geloof er verder niet in.quote:
Het is in elk geval niet de fout van Panama. Dit kan je overal overkomen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De families van Kris Kremers en Lisanne Froon willen dat er in Panama verder wordt gezocht, om uit te zoeken HOE de twee jonge vrouwen om het leven zijn gekomen. Gisteravond werd bekend dat de botresten, die vorige week werden gevonden, van Kris Kremers zijn. Dat haar vriendin Lisanne dood is, was zondag al duidelijk.
Ik vrees dat de zoektocht niet lang meer zal duren. Want wie gaat dat betalen? Voor Panama is de zaak toch rond: meisjes zijn helaas verdwaald en hebben het daarna helaas niet overleefd in de jungle. Moet je ook beter niet gaan wandelen zonder gids. Reputatieschade voor Panama is minimaal. Misschien komen er zelfs wat ramptoeristen op af.
Maar dat is juist mijn punt. Als ik op de Veluwe verdwaal (of gewoon de weg niet weet) en ik blijf stug ongeveer dezelfde kant oplopen (beetje richtingsgevoel) dan loop ik óf tegen een verharde weg aan óf tegen bebouwing. In zo'n gebied zou je dan bijvoorbeeld een rivier kunnen gaan volgen tot je weer een trail tegenkomt. Als dat verdwalen opgaat voor bepaalde stukken dan kan je die bepaalde stukken dus ook weer uitlopen al doe je er een dag over (wat niet waarschijnlijk lijkt).quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:52 schreef Globali het volgende:
[..]
Blijkbaar dus anders dan jij ziet op filmpjes. Dat geeft zij duidelijk aan. 500 meter van het pad kun je de weg kwijtraken. Niet overal. Wel op bepaalde punten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |