Heb eerder het idee dat jij je nogal op zit te windenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg. Het zit wel erg diep hè, of niet?
Jij vliegt uiteraard met je prive-jet overal naartoe.....?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:16 schreef Voorschrift het volgende:
Mensen die een ticket boeken bij Ryanair verdienen ook niet beter dan dagenlang vast te zitten, niet te kunnen pissen en een over de datum pakje drinken te krijgen. Als je het IQ van een walnoot hebt en dat graag wilt demonstreren door plaats te nemen in een vliegtuig van die maatschappij dan ben je sowieso geen service waard.
Uhuh. Dat klopt. En daar heb ik het dan ook niet over. Ik vind dergelijke uitlatingen gewoon heel sneu en dan vraag ik me af wat voor types dat zijn. Maar aan dit heb je ook niets natuurlijk, dus je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heb eerder het idee dat jij je nogal op zit te winden
Een toilet zou wel aardig zijn...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:53 schreef penny-wise het volgende:
En sowieso, wat voor service heb je nodig als je maar 2,5 uur in een vliegtuig zit...?
Klopt, dergelijke maatschappijen als Ryanair zouden gewoon failiet moeten gaan maar idioten als jou houden ze overeind. Wel constant klagen over die paupermaatschappijen maar er wel lekker massaal blijven boeken. Dan heb je het IQ van een walnoot.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:52 schreef richolio het volgende:
[..]
Wat ben jij een sukkel zeg. Het zit wel erg diep hè, of niet?
Nog nooit gebruik van hoeven maken. Ik eet/drink sowieso niet veel voor een vlucht.quote:
True.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:31 schreef penny-wise het volgende:
En als je idd met kinderen gaat of je hebt een zwakke blaas, dan is ie wel handig.
Die hoor je ook wel als je voorin zit en zij achterin.....quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:37 schreef APK het volgende:
[..]
True.
Ik heb trouwens nog wel een tip voor Ryanair.
Zitplaatst met gegarandeerd geen krijsende kutkinderen, daar betaal ik graag extra voor
Idioten als jij*quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klopt, dergelijke maatschappijen als Ryanair zouden gewoon failiet moeten gaan maar idioten als jou houden ze overeind. Wel constant klagen over die paupermaatschappijen maar er wel lekker massaal blijven boeken. Dan heb je het IQ van een walnoot.
Ik begrijp de uitspraken van die CEO wel.
Dan moeten ze passagiers met kinderen maar extra laten betalen, dan kiezen ze een andere maatschappij.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:38 schreef penny-wise het volgende:
Die hoor je ook wel als je voorin zit en zij achterin.....
Nou poeh poeh.quote:
En wat te denken van die mensen met een "maatje meer"....?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:42 schreef APK het volgende:
[..]
Dan moeten ze passagiers met kinderen maar extra laten betalen, dan kiezen ze een andere maatschappij.
Gegarandeerde money maker
Kan je zo gaan doen, maar het is toch echt waar.quote:
Als O'Leary slim is komt hij binnenkort met zo'n ding waar je de handbagage in moet proppen om te kijken of het mee mag in de cabine, maar dan voor vette mensenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:45 schreef penny-wise het volgende:
En wat te denken van die mensen met een "maatje meer"....?
Zou me niks verbazen, maar niet alleen bij Ryanair. Er is trouwens al een maatschappij die dat doet. Ergens op zo'n eilandengroep...quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:48 schreef APK het volgende:
[..]
Als O'Leary slim is komt hij binnenkort met zo'n ding waar je de handbagage in moet proppen om te kijken of het mee mag in de cabine, maar dan voor vette mensen![]()
Scheelt ook weer brandstofkosten
Neehoor, je hebt me. Omdat ik jou i.p.v. jij zei is jouw hele argumentatie ineens valide.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 18:47 schreef richolio het volgende:
[..]
Kan je zo gaan doen, maar het is toch echt waar.Hoe oud ben je zeg..
Het is dan ook best ironisch.
Okeequote:Op zaterdag 28 juni 2014 19:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, je hebt me. Omdat ik jou i.p.v. jij zei is jouw hele argumentatie ineens valide.
Toch wel, je pist gewoon in dat pakje. Je kunt ook om een beker vragen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:25 schreef Karina het volgende:
Handig ook een pakje drinken geven als je daarna niet kunt pissen
Dan vind ik 80 Euro nog best veel. Ik heb jaren geleden met easyJet voor 50 Euro een retourtje naar Londen gevlogen. En die hadden prima stoelen plus dat je ook naar de wc kon.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 20:16 schreef Wolken het volgende:
Voor 80 euro retour naar Frankrijk. Dan heb ik er wel voor over om 2 uurtjes mijn plas op te houden en het idee te hebben dat de stoelen met duc tape vastgeplakt zitten. En het eeuwige gesleur met loten van een dubieuze loterij, stadsplattegronden en bustickets aan te horen.
Ryanair
Je kan nog steeds goedkoper vliegen maar dan moet je wat eerder boeken en ik besluit vaak op het laatste moment mijn ouders op te gaan zoeken en dan betaal je iets meer.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dan vind ik 80 Euro nog best veel. Ik heb jaren geleden met easyJet voor 50 Euro een retourtje naar Londen gevlogen. En die hadden prima stoelen plus dat je ook naar de wc kon.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |