Nee hoor, die kan prima tijdens bierquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er nog altijd de iphone discussie is.. dan is er te weinig bier!
Ik heb te weinig drank op ervoorquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, die kan prima tijdens bier.
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.quote:
Beter!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook hoor, gisteren rustig aan gedaan, vanavond ook weer met mate op de borrel.
Morgen Dj'en(play drukken op mijn macbook), zaterdag naar Werchter, zondagavond weer voetbal in de kroeg.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Beter!
ik vanavond niets, morgen wel een beetje, maa rmet mate.. zondag los
Gratis bier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Welk bier vinden jullie goed?
De wijn versiequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt
Welk bier vinden jullie goed?
Goed puntquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ze mij gratis Oranjeboom kregen, leef ik wel verder met dorst
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dat zie ik echt nooit meer ergens gelukkig.
Vandaar dat ze daar altijd zo depressief zijnquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Daarom werk ik ook nooit thuis.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:05 schreef Cue_ het volgende:
Blegh.. echt geen zin om te werken.. en thuis zitten helpt er ook niet bij
Gekke Denenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Denemarken kun je het nu nog steeds krijgen.
Nouja opzich hoef ik niet veel te doen, dat scheelt. Maar voel me niet super denderend ofzo.. dusjaquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Thuis werkenquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Daarom werk ik ook nooit thuis.
Ik moet tot een uur of 4 werken.
Vannacht.
Zoals slapend.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden.
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuisquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis werkenDaar kun je je breaks tenminste nuttig besteden. Doe nooit zoveel in het huishouden als op mijn thuiswerkdag. En nog steeds maak ik dan meer uren dan normaal
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in badquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk, alleen zijn de breaks hier leuker dan thuis.
Mwah, vozend in het fietsenrek is ook best leukquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks is leuker dan je lunchpauze doorbrengen in bad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |