Ik ben vreselijk bedreven in mezelf zo gunstig mogelijk voor de spiegel draperenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:05 schreef BlueEyes het volgende:
Ik had juist door het buikentopic het gevoel dat het allemaal wel losloopt met de bmi's van > 30 en daarom snapte ik het niet
Ooh maar de foto's met extra randje of onderkin laat ik ook wel achterwegequote:Op donderdag 26 juni 2014 11:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben vreselijk bedreven in mezelf zo gunstig mogelijk voor de spiegel draperen
quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef krijgerrtje het volgende:
http://www.famme.nl/teddy(...)stop-motion-filmpje/ dit filmpje
En daar kreeg ik dus wel weer tranen van...quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:17 schreef krijgerrtje het volgende:
http://www.famme.nl/teddy(...)stop-motion-filmpje/ dit filmpje
Ik ook, maar wilde het niet zeggen anders kwam ik mogelijk over als een nogal labiel iemandquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En daar kreeg ik dus wel weer tranen van...
Volgens mij stikt het hier van de labiele iemandenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ook, maar wilde het niet zeggen anders kwam ik mogelijk over als een nogal labiel iemand
van de nutrilonreclame krijg ik zelfs een beetje kots in mijn mondquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:27 schreef BlueEyes het volgende:
Ooh ik heb laatst nog eens die nutrilon reclame gekeken.
Droge ogen en snapte nog niet wat er weekmakend aan is![]()
Deze kijk ik ook droog zeg maar.
Ik ben emotioneel gestoord
Ah, oef!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:29 schreef Cygne het volgende:
Neee, stop. Er is niks aan de hand.
Ik ga gewoon nog even mijn kop in 't zand steken.
Sorry voor de verwarring.
Okay, dan haal ik je er nog even uit, en als je er weer in wil, gillen he!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:29 schreef Cygne het volgende:
Neee, stop. Er is niks aan de hand.
Ik ga gewoon nog even mijn kop in 't zand steken.
Sorry voor de verwarring.
Dankje!quote:Op donderdag 26 juni 2014 11:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Okay, dan haal ik je er nog even uit, en als je er weer in wil, gillen he!
jij moet eerst weer een tranenreservoir opbouwenquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:35 schreef DagenNachtdromer het volgende:
sorry meiden, maar ik denk dat ik gisteren alles er al uit gejankt heb. beide gewoon mijn pokerface gehouden.
Cygne niet te lang onder die steen hoor!
dat zou wel fijn zijn... word soms zelfs moe van mezelfquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jij moet eerst weer een tranenreservoir opbouwen
Ik snap er ook geen hol meer van, want wat jij zei dacht ik ook. Misschien heeft de verpleegkundige het verkeerd uitgelegd, of dacht ze niet na over mijn bmi van 50quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:09 schreef mignonne het volgende:
Glucose wordt tegenwoordig vrij standaard bepaald bij intake, hoewel het nog niet overal gebeurd, en de ene praktijk prikt het nuchter, de andere niet-nuchter, tsja. Bij 30 weken schrijft de KNOV voor dat het ijzer nogmaals bepaald moet worden omdat die dan op zijn laagst is in de zwangerschap, de meeste praktijken prikken dan ook gelijk je glucose mee onder het mom van je bent er dan toch. Soms moet je met 27 weken bloed laten prikken voor je bloedgroep en dan doen ze ehet gelijk dan, beetjte jammer anders als je na 2/3 weken weer moet.
Kwak ik begrijp niet zo goed waarom ze het zo doen eigenlijk?? Ik vind het heel dubieus als ik eerlijk ben, hoewel ik wel begrijp dat je er zelf blij mee bent en niet staat te springen om een gtt. In de regio Den Haag moet iedereen vanaf BMI 30 een ogtt doen tussen 24-28 weken, en een prima random glucose zegt niet zoveel over of een gtt goed zou zijn of niet. In regio Delft is het zelfs officieel vanaf BMI 27 (wat ik dan weer een beetje overtrokken vind maar goed) . Anyroads, ik vind het vreemd dat je dan bij jouw bmi geen ogtt zou hoeven te doen terwijl ze er bij de gewone praktijken zo op hameren dat het wel moet? Ik heb heel regelmatig ogtt's ingeplanned op de poli daar dus ik vraag me af of het beleid is veranderd of dat het niet zo goed is uitgelegd aan je.
50 hierquote:Op donderdag 26 juni 2014 10:12 schreef BlueEyes het volgende:
Durf het bijna niet te vragen en vat het asjeblieft niet verkeerd op hoor.
Maar hebben jullie allemaal bij aanvang van de zwangerschap een bmi > 30 ivm al die glucosetesten?
Dat was hier namelijk de 'voorwaarde' voor die test.
Of natuurlijk een afwijking bij eerdere tests of zwangerschapsdiabetes in vorige zwangerschap.
Ooh mosterd weer eens na de post van Mignonne![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:54 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
heb door je naam een heel verkeerd beeld van je, dacht dat je een mollige dame was![]()
sorry
quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een (eind) veertiger was met puber kinderen![]()
nou k heb je even opgezocht maarre ik zou er ook wel zo uit willen zien hoor! echt!quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:30 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..], nou, slank ben ik ook niet hoor!
[..]
Ik ben 28 met een kind van 2
Je gaat even werken en dan krijg je dit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:04 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
ziet er uit als n blauwe plek...
mn bed staat op kratten.... das hoog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:40 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
nou k heb je even opgezocht maarre ik zou er ook wel zo uit willen zien hoor! echt!
Soesa was altijd mijn bijnaam op de basisschool (bijna 20 jaar terugquote:Op donderdag 26 juni 2014 12:40 schreef Take_A_Picture het volgende:
Waarschijnlijk omdat de 'echte' tante soesa zo'n tante van eind 40 lijkt
Maar tante soesa en sassefras werd wel in 'onze' tijd uitgezonden. Vond het reteirritant dat m'n broertje mij altijd sassefras noemde (naam lijkt er enigszins op). En ik vond de serie altijd stom
Ik schatte je ook niet jonger in dan mijzelf, haha! Komt echt door de associatie met Soesa!
Ik heb wel de OGTT gehad. Had een BMI van 28 ofzo, maar mijn vkpraktijk plant m standaard in voor alle cliënten.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ja die Rhesustest / glucose / ijzer, moet ik ook nog even inplannen. En dan nu niet een uur vóór de bloedsuikerprik twee reuzenkrentenbollen en een paar haagse hopjes eten.
Gisteren voelde ik voor het eerst écht een voetje voorbij schuiven. Ik had mijn hand op mijn zij en toevallig kwam er precies toen een scherp voetje langs! Bij S voelde ik die ook vaak in mijn zij.
Dat wilde ik hier nog vragen: zijn er meer hier die steeds random blauwe plekken krijgen? Hoort dit bij zwangerschap? Ik krijg steeds nieuwe op mijn benen en heb steeds geen idee hoe ze er komen. Niet gemerkt dat ik me heb gestoten ofzo. Of is dit een spatader?Ik herken het niet, Spees. Lijkt me wel iets om even aan te kaarten bij je verloskundige. Het ziet er, voor zover mijn kennis reikt over spataderen, niet uit als een spatader. Dat is toch zo'n hele verdikte, blauwe ader die echt op je huid lijkt te liggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe, ja ik gebruik hem gewoon niet. Bij m'n oudste hebben we hem wel gebruikt, maar bij de jongste misschien 3 keer, omdat ik toen het dragen heb ontdekt. En nu staat hij dus alleen maar in de wegquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
waarom verkoop je je kinderwagen als je zwanger bent
Ligt eraan hoor. Wij hebben wel een tweedehands matrasje maar daar heeft de kleine van vrienden op gelegen. Altijd ook een molton gebruikt ook dus matrasje ziet er nog keurig uit.quote:
ja, van vrienden of familie durf ik het wel aan in een wiegje, maar van marktplaats voelt dat toch andersquote:Op donderdag 26 juni 2014 13:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoor. Wij hebben wel een tweedehands matrasje maar daar heeft de kleine van vrienden op gelegen. Altijd ook een molton gebruikt ook dus matrasje ziet er nog keurig uit.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 13:42 schreef DagenNachtdromer het volgende:
wij gaan dit weekend naar mijn ouders. mijn man gaat samen met mijn vader het ledikant en de commode maken!![]()
krijg net post van de kraamzorg met de afspraak voor de intake. spannend! maar ik lees niks over plintjes... moeten die nou wel of niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |