Dayum girl, you a HBB.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Queen of womanlets: 1.55
Nouja, valt wel mee.
Ben jij dat? Goede benenquote:Op vrijdag 27 juni 2014 18:02 schreef G.R.S. het volgende:
[ afbeelding ]
Queen of womanlets: 1.55
Nouja, valt wel mee.
Haar dijen zijn sexi as fukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Neeheee![]()
http://instagram.com/womanlet
ik had gewoon deze op HBOquote:Op vrijdag 27 juni 2014 19:30 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Damn, studeer je hogere wiskunde ofzo dat je dit kunt uitrekenen?
Thighs of peace, met zulke dijen is alles wat meer is dan een string als onderkleding wel een beetje een probleemquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Neeheee![]()
you'r banging girlquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thighs of peace, met zulke dijen is alles wat meer is dan een string als onderkleding wel een beetje een probleem![]()
Heb eindelijk 1 goedzittende jegging gevonden, traantje gelaten bij de kassa
Pics or those perfect fit jeggings didn't happen.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Thighs of peace, met zulke dijen is alles wat meer is dan een string als onderkleding wel een beetje een probleem![]()
Heb eindelijk 1 goedzittende jegging gevonden, traantje gelaten bij de kassa
~80 kg 12% op 1.78. Wil er niet uitzien als een opgeblazen ballon die wat te compenseren heeftquote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:05 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je nagaan als je als manlet 5 jaar traint en 80 kg lean bent op 1.70
uffff
Oh hahha, ze speelt ook echt een goblin in WoWquote:Op zaterdag 28 juni 2014 08:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
[..]
Neeheee![]()
Gewoon trots zijn op je lichaam, waarom ben je zo onzeker om wat anderen van je denken? Laat ze maar haten. Haten = mirren.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
~80 kg 12% op 1.78. Wil er niet uitzien als een opgeblazen ballon die wat te compenseren heeft
Mooi gezet vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die draken en bloemen niet meer kan zien aangezien tegenwoordig elke soeplul ze draagt. Weinig bijzonder.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:06 schreef Questular het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor alle tatoo liefhebbers hier, check mn nieuwe sickening kuiten incl versiering.
Vers gezet en nog niet helemaal af uiteraard.
Nice tat brahquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:06 schreef Questular het volgende:
[ link | afbeelding ]
voor alle tatoo liefhebbers hier, check mn nieuwe sickening kuiten incl versiering.
no offence takenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:24 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Mooi gezet vind ik. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik die draken en bloemen niet meer kan zien aangezien tegenwoordig elke soeplul ze draagt. Weinig bijzonder.
No offence naar jou, je doet wat je mooi vindt.
Ik ben niet onzeker over mn eigen lichaam, ben juist trots en blij met hoe ik erbij sta. Ik hoef niet groter te worden zodat ik eruit kom te zien alsof ik m'n eigen reet niet kan afvegen. Dat ziet er gewoon niet uit imho. Dat heeft niks met onzekerheid te maken. Als ik me druk had gemaakt om wat anderen van me denken was ik wel een instagramaccount begonnen vol met geshopte pics.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:17 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon trots zijn op je lichaam, waarom ben je zo onzeker om wat anderen van je denken? Laat ze maar haten. Haten = mirren.
Hoezo zou je eruit zien als een opgeblazen kikker als je op 1.78 80 > kg zou wegen? Ik ben met 70 kg op 1.70 nog steeds klein?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mn eigen lichaam, ben juist trots en blij met hoe ik erbij sta. Ik hoef niet groter te worden zodat ik eruit kom te zien alsof ik m'n eigen reet niet kan afvegen. Dat ziet er gewoon niet uit imho. Dat heeft niks met onzekerheid te maken. Als ik me druk had gemaakt om wat anderen van me denken was ik wel een instagramaccount begonnen vol met geshopte pics.
Omdat je dan zo'n gedrongen propje wordt en als je dan flinke lats hebt het lijkt alsof je continu 2 zware koffers aan het sjouwen bentquote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Hoezo zou je eruit zien als een opgeblazen kikker als je op 1.78 80 > kg zou wegen? Ik ben met 70 kg op 1.70 nog steeds klein?
Ze lift.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh hahha, ze speelt ook echt een goblin in WoW
Nice man, heb je verder nog tats?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:06 schreef Questular het volgende:
[ link | afbeelding ]
Prima stats brah. Met 85kg, 12% 178 cm ben ik tevreden (einde van het jaar). Nog ff door trennen dus.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:00 schreef fathank het volgende:
[..]
~80 kg 12% op 1.78. Wil er niet uitzien als een opgeblazen ballon die wat te compenseren heeft
Nee, hooguit dat ik denk wanneer gaan die armen eens groeienquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ken je die feels dat je jezelf ecto voelt en denkt "fuck it ik ga wel aan de juice".
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ken je die feels dat je jezelf ecto voelt en denkt "fuck it ik ga wel aan de juice".
quote:
Mjah dat ook wel eens. Maar soms voel ik me echt klein, kut is dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, hooguit dat ik denk wanneer gaan die armen eens groeien
jaquote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Heel soms nog. Eerder vaker, maar toen ik aan de Ben & Jerry ging maakte ik de gains van mijn leven.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ken je die feels dat je jezelf ecto voelt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter maak je een tutorial hoe je van body dysmorphia af kan komen.
Hier heb je er alvast eentje: alleen vrienden zijn en hangen met graatmagere gasten/manlets.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]als ik wist hoe dat doet zou ik het schrijven.
Beachboy alert.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben niet onzeker over mn eigen lichaam, ben juist trots en blij met hoe ik erbij sta. Ik hoef niet groter te worden zodat ik eruit kom te zien alsof ik m'n eigen reet niet kan afvegen. Dat ziet er gewoon niet uit imho. Dat heeft niks met onzekerheid te maken. Als ik me druk had gemaakt om wat anderen van me denken was ik wel een instagramaccount begonnen vol met geshopte pics.
Dat werkt maar deels, want dan zie je op tv, internet of op straat ineens weer een zieke buffel.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Hier heb je er alvast eentje: alleen vrienden zijn en hangen met graatmagere gasten/manlets.
Ik herinner me vaag iets over volledige inductie, lineair en integer programmeren, imaginaire getallen, Chebychef en nog wat andere meukquote:Op zaterdag 28 juni 2014 10:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik had gewoon deze op HBO
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vierdegraadsvergelijking
ik herriner mij gelukkig niets, heeft plaats gemaakt voor belangrijke dingenquote:Op zaterdag 28 juni 2014 17:23 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik herinner me vaag iets over volledige inductie, lineair en integer programmeren, imaginaire getallen, Chebychef en nog wat andere meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |