SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Willekeurige afgeronde haakkunsten uit de vorige OP:
Trui (maar die maakt zoveel af...dus 1 van de vele)
Phluphy:
Muck:
Tyler-Girl:
Susie:
NijntjesUK:
Sarabi:
defrog1973:
Sorry, kan niet kiezen...
Hook on![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Koningin op 26-06-2014 10:29:12 ]
Zeker, het is zelfs een gratis patroon.quote:
daar staat toch dat het gebreid wordt als ik het goed lees.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Zeker, het is zelfs een gratis patroon.![]()
http://www.garnstudio.com/lang/us/pattern.php?id=3434&lang=us
een trui als ui, dat klinkt mooi.quote:Op donderdag 26 juni 2014 10:33 schreef trovey het volgende:
Trui heeft zelfs een trui als UI, ik een happy cat.
Ja dat lees ik ook.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:24 schreef trui het volgende:
[..]
daar staat toch dat het gebreid wordt als ik het goed lees.
Waarom moet ik hierbij aan de freggles denken en grinniken?quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:24 schreef trui het volgende:
[..]
een trui als ui, dat klinkt mooi.
maar je kunt er beter geen beelden bij zoeken.
[ afbeelding ]
Ik had het dan ook als voorbeeld van een cirkelvest gegeven, niet als directe tip.quote:Op donderdag 26 juni 2014 12:24 schreef trui het volgende:
[..]
daar staat toch dat het gebreid wordt als ik het goed lees.
Omdat ik zelf nog niet wist dat het breien was.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:57 schreef trui het volgende:
waarom antwoord je hier dan dat het zeker te haken is?
Bedankt voor de tip! Zit nog te wachten op mijn bestelling en zal dan eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 20:32 schreef trui het volgende:
leuk Tyler-Girl, ik ben benieuwd naar het resultaat!
en Sarabi, Drops Paris is wel vrij zwaar, misschien wel handig om dan een beetje een open steek te kiezen?
Als hij slim is welquote:
Een appelhouder! Met een lief blaadje eraan.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef BakkieDoen het volgende:
Hoi dames,
Ik kom even uit mijn lange meeleesstand![]()
Moet voor 3 juffrouwen, waar mijn kinders volgende week vrijdag afscheid van moeten nemen, iets maken....iets wat snel klaar is dus![]()
Hebben jullie nog leuke suggesties of zal ik er weer een paar gelukspoppetjes van maken.
Oja, 1 van de 3 is zwanger.
Kom maar op![]()
Wow mooi geworden!quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef kirsten. het volgende:
Ik mag hem toch wel even delen heBen er erg blij mee! En inderdaad Trui, hij lijkt zo best wel op de Old rose wrap, (niet intentionally hoe dan ook haha), viel me nu eigenlijk pas op toen ik de foto bekeek.
[ afbeelding ]
Het patroon komt volgende week, nu eerst even m'n handen rust geven (want hij was zaterdag af, zondag foto's en maandag was de blogpost gescheduled)
Wauw, die is mooi, Kirstenquote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef kirsten. het volgende:
Ik mag hem toch wel even delen heBen er erg blij mee! En inderdaad Trui, hij lijkt zo best wel op de Old rose wrap, (niet intentionally hoe dan ook haha), viel me nu eigenlijk pas op toen ik de foto bekeek.
[ afbeelding ]
Het patroon komt volgende week, nu eerst even m'n handen rust geven (want hij was zaterdag af, zondag foto's en maandag was de blogpost gescheduled)
Zo'n opkikker pot of een koekiemonster pot met koekjes erin? Een bladwijzer, twee hartjes op elkaar met potpourri ertussen, een keycord, een hoesje voor om een beker, een portemonneetje als sleutelhanger (patroon van Echtstudio), een pen met een gehaakt beestje erop, een omhaakte steen...... eeeh, zit er wat bij?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef BakkieDoen het volgende:
Hoi dames,
Moet voor 3 juffrouwen, waar mijn kinders volgende week vrijdag afscheid van moeten nemen, iets maken....iets wat snel klaar is dus![]()
Hebben jullie nog leuke suggesties of zal ik er weer een paar gelukspoppetjes van maken.
Kom maar op![]()
Die opkikker pot is leuk, ja...maar waar heb ik dat ding ook weer gezienquote:Op dinsdag 1 juli 2014 20:18 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Zo'n opkikker pot of een koekiemonster pot met koekjes erin? Een bladwijzer, twee hartjes op elkaar met potpourri ertussen, een keycord, een hoesje voor om een beker, een portemonneetje als sleutelhanger (patroon van Echtstudio), een pen met een gehaakt beestje erop, een omhaakte steen...... eeeh, zit er wat bij?
Kennis was er blij meequote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:47 schreef kirsten. het volgende:
[..]
Een appelhouder! Met een lief blaadje eraan.
Tyler, wat een lief kangaroetje. Ter ere van onze gesneuvelde tegenstander?En Trovey, herkenbaar probleem haha! Vriendlief hier had binnen 3 dagen de pinpas van onze gezamelijke rekening kwijtgemaakt...
![]()
Opkikker: http://bizzybeeklaske.blo(...)r-potje-patroon.htmlquote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:11 schreef BakkieDoen het volgende:
[..]
Die opkikker pot is leuk, ja...maar waar heb ik dat ding ook weer gezienDie bladwijzer vind ik ook wel wat, daar heb ik geloof ik nog een boekje van ook, even zoeken dus. Zo'n gehaakt beestje voor op een potlood zoek ik ook nog, voor het kinderfeestje van zoon, leuk om mee naar huis te geven. Waar kan ik daar iets over vinden. Ben het allemaal tegengekomen ergens, maar weet echt niet meer waar. ( was het hier?)
ik vind de sleepy sarah poppetjes wel erg schattig voor iemand die zwanger is.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:06 schreef BakkieDoen het volgende:
Hoi dames,
Kom maar op![]()
Kirsten, ik vind 'm prachtig! En toch echt wel heel anders dan de old rose wrap hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 17:46 schreef kirsten. het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, moest even weg.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 21:31 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Opkikker: http://bizzybeeklaske.blo(...)r-potje-patroon.html
Koekiemonster: http://www.troetelsenzo.b(...)iemonster-potje.html
Ik kan die potloden zo snel niet vinden, wel de verrassingseieren: http://besenseless.blogsp(...)mi.html#.U7MMT9oaySM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |