Ik denk dat je je verkijkt op de afstand tot de muur erachter. Het dak helpt om het in perspectief te plaatsen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen met de voorkant? Aan de zijkant 0,0 schade? Sowieso.. wie geeft er zoveel gas om die bocht te maken als er een gebouw voor je staat? Geloof het niet.
Schaduw van de auto wordt geblokkeerd door het gebouw. En daarbuiten is het een permanente 4x4. Als je daarmee in een drift komt ga je rondjes draaien, als het je al lukt.quote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verkijkt op de afstand tot de muur erachter. Het dak helpt om het in perspectief te plaatsen.
Echt ziek dat filmpjequote:Op dinsdag 15 juli 2014 21:54 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Mag ik hierbij een uitleg van wat er grappig is
Deze foto zal ook helpen om het in perspectief te plaatsenquote:Op woensdag 16 juli 2014 00:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verkijkt op de afstand tot de muur erachter. Het dak helpt om het in perspectief te plaatsen.
Als je hard moet remmen heb je pech inderdaadquote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef forzavit het volgende:
Zo'n Tesla heeft toch ook alleen een gaspedaal? Remmen dmv gas los laten..
Heeft gewoon een rempedaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef forzavit het volgende:
Tesla heeft helemaal geen gaspedaal.quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef forzavit het volgende:
quote:Op woensdag 16 juli 2014 10:12 schreef forzavit het volgende:
Droogquote:
Ik schreef zulke verhalen in de brugklas. Ergo,quote:Op woensdag 16 juli 2014 20:41 schreef rulerofdeath het volgende:
http://home.planet.nl/~klave016/nicoslagter/NSvv.html
een vrolijk verhaaltje. ik weet niet of deze ooit eerder langs is gekomen.
Zou grappig zijn als het klopte.quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:14 schreef Onnoman het volgende:
Waarom de 2e wereldoorlog voorbij was:
[ afbeelding ]
iddquote:
Hij is geboren op 10 maart 1940..quote:Op donderdag 17 juli 2014 10:14 schreef Onnoman het volgende:
Waarom de 2e wereldoorlog voorbij was:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |