abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141561493
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:24 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Een tijger aanval is niet te vergelijken met een aanval van een poema. Een tijger is bijvoorbeeld al 3x zo zwaar.

Zie de statistieken en vooral de toelichting daarbij van aanvallen in Amerika: http://tchester.org/sgm/lists/lion_attacks.html#stats

Bovendien zijn die Poema's groter dan in Zuid- en Midden-Amerika.
De slangendichtheid in dat gebied is veel groter dan de poema/jagoeardichtheid. En wat te denken van giftige spinnen, insecten en andere gezelligheidsdieren in die duistere wildernis aan de andere kant van de waterscheiding?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141561498
quote:
13s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je hebt jezelf zojuist volledig gediskwalificeerd en zeker als iemand die hier op hoge poten iedereen om zich heen komt afzeiken met "stop met dat domme gespeculeer". Bovendien iemand die "respect" predikt als er grapjes gemaakt worden.

Walgelijk, serieus. Je bent het reageren niet meer waard. :r
Niet echt. Ik leef mij gewoon niet zo raar in als mensen als jij. Ik geloof eerder in een natuurlijke doodsoorzaak dan iets anders.Bepaalde mensen willen liever dat het een drama is.
pi_141561510
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Globali het volgende:

[..]

Als zo'n dier aanvalt ben je de klos. Heel simpel.
Ik heb je nu genoeg info gegeven dat het tegendeel aantoont.

Je bent geen goede discussiepartner.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_141561523
quote:
1s.gif Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Staal het volgende:

[..]

Omdat ze nogal close gevonden zijn. Zo innig samen dat het problemen gaf bij DNA onderzoek.
Maar waar heb je dit dan vandaan?
pi_141561528
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

De slangendichtheid in dat gebied is veel groter dan de poema/jagoeardichtheid. En wat te denken van giftige spinnen, insecten en andere gezelligheidsdieren in die duistere wildernis aan de andere kant van de waterscheiding?
Daarom zei ik ook dat je aanvallen van katachtigen nagenoeg kon uitsluiten. ;)
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_141561530
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Ik heb je nu genoeg info gegeven dat het tegendeel aantoont.

Je bent geen goede discussiepartner.
Als je niets zegt......
pi_141561545
Mensen die hier lopen te zeiken over de speculaties en de aandacht naar de vermissingszaak, godsamme :') Zelfde soort mensen die naar een bakker gaan en klagen dat er brood ligt.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_141561567
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Daarom zei ik ook dat je aanvallen van katachtigen nagenoeg kon uitsluiten. ;)
Niemand gaf aan dat daar de grote kans zat.
pi_141561576
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:28 schreef Globali het volgende:

[..]

Niet echt. Ik leef mij gewoon niet zo raar in als mensen als jij. Ik geloof eerder in een natuurlijke doodsoorzaak dan iets anders.Bepaalde mensen willen liever dat het een drama is.
Verdwalen en dood teruggevonden worden is geen drama? :?
pi_141561585
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

[..]

Enne.. die voet zat toch in de schoen?
Ja. Zoals ik het interpreteer, corrigeer me als het niet zo is:

• monding Culubré-in-Changuinola - plaatje RTL nieuws en TVN2 - Schoen + voet Lisanne + heupbeen Kris
• "enkele kilometers" stroomopwaarts langs de Changuinola - schoen 2 (blauw, van Kris) en andere overblijfselen die nog niet geidentificeerd zijn
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_141561616
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:26 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zout op met je gemekker joh
Daar hebben we de mod met een iq van 30 weer.
pi_141561622
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:23 schreef Fierce. het volgende:
Joh, professionals trekken zelf hoogstwaarschijnlijk de conclusie op basis van feiten.
Nogmaals, wat versta jij onder 'professionals'? Professionals zijn doorgaans mensen die doen wat ze doen voor hun beroep. Een journalist is een professional in het schrijven van verhalen die mensen boeien (wil niet zeggen dat de info klopt). Een wandelgids uit dat gebied is een professional wanneer het gaat om die trails, natuur en verdwalen. Een rechercheur is een professional waar het gaat over onderzoek naar vermissingen en doodsoorzaken.

Over welke 'professionals' heb jij het dan?
pi_141561633
quote:
1s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef ntm het volgende:
Mensen die hier lopen te zeiken over de speculaties en de aandacht naar de vermissingszaak, godsamme :') Zelfde soort mensen die naar een bakker gaan en klagen dat er brood ligt.
Niemand loopt hier te zeiken over speculaties en aandacht, maar Globali heeft een punt. Het is een beetje raar om professionals tegen te spreken door te zeggen dat het een misdrijf is en zelfs te zeggen dat verdwaald raken in de jungle onrealistisch is.

Mag gewoon gezegd worden ook.
pi_141561676
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:29 schreef Globali het volgende:

[..]

Niemand gaf aan dat daar de grote kans zat.
Stel ik ook niet, maar in eerdere OP's stonden er plaatjes van katachtige. De kans dat deze er echter iets mee te maken hebben is nagenoeg verwaarloosbaar.

- ze vallen over het algemeen geen mensen aan (laat staan twee);
- aanvallen zijn vaak niet dodelijk;
- en men heeft geen bijtsporen gevonden.
  donderdag 26 juni 2014 @ 00:32:56 #115
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_141561699
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:25 schreef Globali het volgende:

[..]

Dat zegt al wat.
Echt? En wat zegt dat precies? Iets ongeveers zeker weer? Nieuws volgen, ik moet wel gebeten zijn door een grote boze kat zeker. Lol!

Enfin, begrijp al zo'n beetje dat je jezelf al uit de schijndiscussie gezaagd hebt. Doei he? :)
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 aoűt 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_141561738
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:

[..]

Stel ik ook niet, maar in eerdere OP's stonden er plaatjes van katachtige. De kans dat deze er echter iets mee te maken hebben is nagenoeg verwaarloosbaar.

- ze vallen over het algemeen geen mensen aan (laat staan twee);
- aanvallen zijn vaak niet dodelijk;
- en men heeft geen bijtsporen gevonden.
Dat ben ik met je eens.
pi_141561741
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nogmaals, wat versta jij onder 'professionals'? Professionals zijn doorgaans mensen die doen wat ze doen voor hun beroep. Een journalist is een professional in het schrijven van verhalen die mensen boeien (wil niet zeggen dat de info klopt). Een wandelgids uit dat gebied is een professional wanneer het gaat om die trails, natuur en verdwalen. Een rechercheur is een professional waar het gaat over onderzoek naar vermissingen en doodsoorzaken.

Over welke 'professionals' heb jij het dan?
O oke, dan nemen we de wandelgids als professional die twee maanden geleden beweerde dat het wel een misdrijf moest zijn tegen het AD, met als argument dat ze anders wel waren teruggevonden.
pi_141561760
quote:
10s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef Staal het volgende:

[..]

Echt? En wat zegt dat precies? Iets ongeveers zeker weer? Nieuws volgen, ik moet wel gebeten zijn door een grote boze kat zeker. Lol!

Enfin, begrijp al zo'n beetje dat je jezelf al uit de schijndiscussie gezaagd hebt. Doei he? :)
Het gaat over KANS.
pi_141561768
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Niemand loopt hier te zeiken over speculaties en aandacht, maar Globali heeft een punt. Het is een beetje raar om professionals tegen te spreken door te zeggen dat het een misdrijf is en zelfs te zeggen dat verdwaald raken in de jungle onrealistisch is.

Dichtbij de bron, voor professionals, zie de gids, de politie en andere getuigen:

Vader een van de meiden:
“Op dit moment sluiten we andere mogelijkheden niet uit, een van de mogelijkheden zou kunnen zijn dat iemand ze meegenomen heeft. De reden waarom hier 2 Fiscales Superiores [politie, lijkt me, Mata] zijn is dat we hier te maken hebben met een andere mogelijke oorzaak van hun verdwijning”

De meiden waren niet verdwenen op de trail en er werd een zoektocht georganiseerd en hun kamer werd onderzocht door niet-professionals. Nu zijn veel aanwijzingen verdwenen.

pi_141561776
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:32 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
en men heeft geen bijtsporen gevonden.
In een voet in een schoen en een half bekkenbot. _O-
pi_141561794
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:33 schreef Fierce. het volgende:

[..]

O oke, dan nemen we de wandelgids als professional die twee maanden geleden beweerde dat het wel een misdrijf moest zijn tegen het AD, met als argument dat ze anders wel waren teruggevonden.
Een wandelgids is een wandelgids. Niet meer dan dan. Ik ben in Thailand verdwaalt met zo'n iemand. Dat zegt totaal niets.
pi_141561797
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:31 schreef Fierce. het volgende:

[..]

Genoeg reacties hier gezien van mensen die erover liepen te zeuren hoor, o.a. dat het respectloos was voor de familie. Alsof die even op FOK! zitten te kijken steeds :'). Globali zegt elke keer hetzelfde, snap niet wat hij in dit topic doet. Professionals houden ook nog rekening met een misdrijf, het is te vroeg denk ik om een misdrijf uit te sluiten. Een verdwaling vind ik zelf persoonlijk ook raar (niet onrealistisch), gezien de omstandigheden.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_141561814
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dichtbij de bron, voor professionals, zie de gids, de politie en andere getuigen:

Vader een van de meiden:
“Op dit moment sluiten we andere mogelijkheden niet uit, een van de mogelijkheden zou kunnen zijn dat iemand ze meegenomen heeft. De reden waarom hier 2 Fiscales Superiores [politie, lijkt me, Mata] zijn is dat we hier te maken hebben met een andere mogelijke oorzaak van hun verdwijning”

De meiden waren niet verdwenen op de trail en er werd een zoektocht georganiseerd en hun kamer werd onderzocht door niet-professionals. Nu zijn veel aanwijzingen verdwenen.

Nee.
pi_141561823
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:34 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In een voet in een schoen en een half bekkenbot. _O-
Er zijn meer resten gevonden maar die zijn nog niet geidentificeerd. Hoe meer resten zonder tekenen van geweld, hoe logischer dat er geen pre mortem geweld (mensen dan wel dieren) was.

pi_141561844
quote:
12s.gif Op donderdag 26 juni 2014 00:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Vader een van de meiden:

Dat zijn gewoon simpele figuren uit dat gebied. Met alle respect.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')