SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ouders hebben schoenen herkend'
Ook al is er nog geen direct bewijs, alles wijst erop dat de gevonden resten in Panama afkomstig zijn van de vermiste Kris en Lisanne.
De resten die in de jungle gevonden zijn, worden op dit moment nog onderzocht door experts in Panama. Verslaggever Britta Sanders:"Ik hoor hier van de woordvoerder van de familie dat de ouders de gevonden schoenen herkend zouden hebben als de schoenen van Kris en Lisanne. En dat het dezelfde schoenen zouden zijn die ze gedragen hebben bij hun vertrek vanaf Schiphol."
Ook de politie in Nederland zegt het sterke vermoeden te hebben dat het om de vrouwen gaat. Het DNA-onderzoek dat uitsluitsel moet geven, kan nog een halve week duren.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Zolderkamerspeculaties FOK!:
• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden
• meiden rustten uit op hun verdwalings(?)tocht en zijn door wilde dieren aangevallen en gedood, de rugzak stond ongemoeid verderop
Vragen:
• Waarom gingen Kris en Lisanne om 13:30-14:00 nog de bergen in?
• Hoe was het weer? 36 graden overdag, 22 graden 's nachts in Boquete, hoger op de berg kouder, regen/onweer wordt beweerd, bron?
• Wat staat er op de laatste foto's?
========================================================================
Nieuwslinks:
• http://www.nrc.nl/nieuws/(...)t-meisjes-in-panama/
• http://prensa.com/uhora/l(...)as-holandesas/345622
• http://www.bbc.com/news/world-latin-america-27939119
• http://www.elsevier.nl/Bu(...)en-Kremers-1545546W/
• http://nos.nl/video/66379(...)onden-in-panama.html
• http://www.hartvannederland.nl/tag/vermissing-panama/
• http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)melijke-resten.dhtml
• http://www.panamaamerica.(...)cia-sobre-holandesas
• http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-met-kris-en-lisanne
• http://www.blikopnieuws.n(...)eden-misdrijf-panama
• http://www.tvn-2.com/Noti(...)e-Lisanne-Froon.aspx
===========================================================================
Ouder nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.tvn-2.com/Noticias/Paginas/envivo.aspxJa doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdlijn:
1 april 2014
• 13:00 - Lisanne en Kris zijn gezien in Boquete, vragend naar de El Pianista Trail - bron?
• 15:00 - De meiden zijn voor het laatst gezien op het laagste, vlakste deel van de El Pianista (oranje) - bron?
2 april:
• 9:00? - Lisanne en Kris hadden een afspraak met gids Feliciano Gonzalez om op woensdag 2 april naar een aardbeienboerderij en op zaterdag 5 april naar de Volcán Barú te gaan
• ochtend - alarm geslagen door hostel/familie en Feliciano om verdwenen meiden omdat ze niet op de afspraak verschenen
x april:
• Kris en Lisanne komen onder raadselachtige omstandigheden te overlijden
.
.
.
woensdag 11 juni - 72 dagen
• rugzak van 1 van de dames (wie?) gevonden - vinders - rijstboertjes uit Alto Romero
maandag 16 juni - 77 dagen
• schoen 1 (Lisanne) + bekkenbot (Kris) gevonden bij de uitmonding van de Culubré in de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez
woensdag 18 juni - 79 dagen
• schoen 2 (Kris) gevonden, 1-5 km stroomopwaarts langs de Changuinola - vinder: Team van 6 man, waaronder Feliciano Gonzalez
Betrokkenen (getuigen dan wel verdachten):
• Volgens Panamese media zijn er (nog) géén verdachten ("nadie en investigación")
• gids uit Boquete Feliciano Gonzalez (?):
- Kris en Lisanne hadden met HEM de afspraak de tocht naar de Volcan Baru (NIET; El Pianista!) te gaan lopen - boekingen, feesten en partijen
- Maakte deel uit van eerdere zoekteams en van het team van 6 man dat de schoenen en resten vond (niet de rugzak)
• zoekteam van 5 man naast Feliciano
- vonden de schoenen en menselijke resten
• inheems echtpaar (geen foto) die op de aangegeven plek (NOS-kaartje) de rugzak vonden toen ze rijst (!) wilden planten
Flora, fauna en klimaat:
• Dierentuin
• 36 graden overdag, 22 's nachts in Boquete
• zon op: 6:27, zon onder: 18:40
• Nieuwe Maan was op 30 maart 13:45
Goede informatie:
• John van den Heuvel, kort interview bij RTL Boulevard
• 26 mei 2014 - John van den Heuvel vanuit Panama - meisjes zouden een hele steile helling beklimmen, niet doorgegaan maar teruggekeerd en 'vermoedelijk' een of meerdere verkeerde personen tegengekomen
• (es) Video waar Feliciano Gonzalez en de getuige langs de El Pianista aan het woord komen
- interessant, grootste deel heb ik kunnen vertalen:
Bekijk de video en lees de tekst ernaast, het is niet moeilijk te begrijpen, Spaans.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door El_Matador op 26-06-2014 05:59:05 ]The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef danos het volgende:
Hahaha wedden dat Matador zijn nieuwe OP al klaar had staan.
Hele avond aan gewerkt
Meedenken zegt soms niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daar lol in schoppen of een beetje meedenken met dit verhaal, wat vind je eigenlijk zieliger?
Hele avond aan gewerkt
Hele avond aan gewerkt
Die heb ik ook horen kermen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje in dezelfde categorie als al die indianenverhalen rondom de vermiste boeing. Die had ook ineens iedereen gezien.
Ja, we zijn een paar delen van deze reeks rijker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:23 schreef eight het volgende:
nog bijzonderheden in de afgelopen 24 uur?
Waar zelfs mensen die nog nooit in een vliegtuig hebben gezeten ineens een mening over hebben.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Beetje in dezelfde categorie als al die indianenverhalen rondom de vermiste boeing. Die had ook ineens iedereen gezien.
Goede OP.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:18 schreef motorbloempje het volgende:
Zolderkamerspeculaties FOK!:
• meiden zijn in de rivier de Chiangola (of Culebra) gevallen en verdronken, de rugzak lag nog op de kant
• de meiden zijn met rugzak en al in de rivier beland en de rugzak is ergens gestrand en daar gevonden
• meiden rustten uit op hun verdwalings(?)tocht en zijn door wilde dieren aangevallen en gedood, de rugzak stond ongemoeid verderop
Vooral die laatste.quote:
Dat weet je dus niet. Daarom weten we niets. Men kan ook gewurgd zijn door een hele enge man. Zelfs SBS6 weet het niet. Kijkend naar kans.....quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Prixie het volgende:
N.a.v. dit bericht: '' Vooralsnog lijkt het erop dat er geen misdrijf heeft plaatsgevonden in de bossen bij Boquete. Op de botten zijn namelijk geen sporen van geweld aangetroffen ''
http://nos.nl/op3/artikel(...)panamese-jungle.html
Is het dan ook uit te sluiten dat ze door roofdieren zijn aangevallen? Je zou toch denken dat zo'n aanval tekenen van geweld achterlaat? Valt natuurlijk niet onder misdrijf maar is dit niet te achterhalen of ze zijn aangevallen? Misschien een hele domme vraag
De vraag is hoeveel botten er zijn gevonden? Met alleen een voet en een bekkendeel is er weinig te zeggen, maar bij meer beenderen en allemaal geen geweldssporen wordt geweld minder waarschijnlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:29 schreef Prixie het volgende:
N.a.v. dit bericht: '' Vooralsnog lijkt het erop dat er geen misdrijf heeft plaatsgevonden in de bossen bij Boquete. Op de botten zijn namelijk geen sporen van geweld aangetroffen ''
http://nos.nl/op3/artikel(...)panamese-jungle.html
Is het dan ook uit te sluiten dat ze door roofdieren zijn aangevallen? Je zou toch denken dat zo'n aanval tekenen van geweld achterlaat? Valt natuurlijk niet onder misdrijf maar is dit niet te achterhalen of ze zijn aangevallen? Misschien een hele domme vraag
Wurging sluit je uit?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel botten er zijn gevonden? Met alleen een voet en een bekkendeel is er weinig te zeggen, maar bij meer beenderen en allemaal geen geweldssporen wordt geweld minder waarschijnlijk.
Dat is met AL het nieuws zo. (Bijna) niemand was er volledig bij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:31 schreef Globali het volgende:
[..]
Dat weet je dus niet. Daarom weten we niets. Men kan ook gewurgd zijn door een hele enge man. Zelfs SBS6 weet het niet. Kijkend naar kans.....
Vanaf mijn zolderkamer heb ik niet de luxe iets uit te sluiten.quote:
je schrijft dit bericht onder mijn post -echt belachelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. Organen stelen etc. Je moet altijd eerst kijken naar wat het normaalst lijkt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is met AL het nieuws zo. (Bijna) niemand was er volledig bij.
Het hele idee van dit forum.
quote:
Geile Halcon ken ik niet. Is dat ook zo'n halfwezen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vanaf mijn zolderkamer heb ik niet de luxe iets uit te sluiten.
Nou ja, Reptilians en geile Halcon dan.
Daarom; het originele nieuws afzetten tegen het huidige. En verschillende bronnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:33 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
je schrijft dit bericht onder mijn post -echt belachelijk
Ja, nu komen natuurlijk ook de wildste verhalen los van de mensen die graag ook wat aandacht willen.
Dus? Niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Daarom; het originele nieuws afzetten tegen het huidige. En verschillende bronnen.
Het AD stelt:
• meiden hadden afspraak met Feliciano, woensdagmorgen 2 april om naar een aardbeienboerderij (?) te gaan en ook een tour met hem geboekt voor zaterdag 5 april (Volcán Barú)
Hijzelf stelt:
• filmpje Panamese tv waar hij zelf aan het woord komt, nog even precies terugkijken, vertaling volgt.
Ik vraag het me af of dat klopt. Lees dit maar:quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, deze locatie moesten we hebben, gaat duidelijker in de nieuwe OP.
Dat is dus 25-35 km naar de resten die veeel verder stroomafwaarts zijn gevonden; net ten zuiden van de stuwdam waar de Culubré in de Changuinola stroomt.
Toen kwam de grote bruine beer langs.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef brambus het volgende:
Ik denk dat ze vanaf een bepaald punt zijn achtervolgd en toen zijn ze even gaan zitten en hebben de rugtas neergelegd , toen is er iets gebeurf
Waarom uitgaan van een misdrijf als daar (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:40 schreef brambus het volgende:
Ik denk dat ze vanaf een bepaald punt zijn achtervolgd en toen zijn ze even gaan zitten en hebben de rugtas neergelegd , toen is er iets gebeurf
Omdat dat spannender is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom uitgaan van een misdrijf als daar (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn?
Iedereen ging op enig moment uit van een misdrijf, inclusief de ouders. Die stellingname is nog niet ingetrokken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom uitgaan van een misdrijf als daar (nog) geen concrete aanwijzingen voor zijn?
Ik niet. Dus niet iedereen. Er is en was nog niets bekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:48 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Iedereen ging op enig moment uit van een misdrijf, inclusief de ouders. Die stellingname is nog niet ingetrokken.
Dat overleef je waarschijnlijk niet. Of jij moet meer weten dan ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:50 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Een aanval van katachtige kun je ook wel nagenoeg uitsluiten. Jaguars vallen geen mensen aan, poema's bijna ook nooit. Bovendien zou je een aanval waarschijnlijk overleven en doden ze sowieso geen twee mensen.
http://dier-en-natuur.inf(...)g-van-de-jungle.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Poema#Aanvallen_op_mensen
Omdat ze nogal close gevonden zijn. Zo innig samen dat het problemen gaf bij DNA onderzoek. Geen grote kat of slang iig want dan zou de ander hulp zijn gaan halen. Of pogen tot.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De gevonden resten zijn helemaal niet dicht bij elkaar gevonden zover ik weet (iig de schoenen niet). Heb je dat ingetrokken twitteraccount zitten volgen soms?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat ze nogal close gevonden zijn. Zo innig samen dat het problemen gaf bij DNA onderzoek. Geen grote kat of slang iig want dan zou de ander hulp zijn gaan halen. Of pogen tot.
Huh?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Omdat ze nogal close gevonden zijn. Zo innig samen dat het problemen gaf bij DNA onderzoek. Geen grote kat of slang iig want dan zou de ander hulp zijn gaan halen. Of pogen tot.
Hopelijk is een vreselijk einde hun bespaard gebleven . Afschuwelijk wat deze ouders/ families doormaken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De vraag is hoeveel botten er zijn gevonden? Met alleen een voet en een bekkendeel is er weinig te zeggen, maar bij meer beenderen en allemaal geen geweldssporen wordt geweld minder waarschijnlijk.
Men lag ver uit elkaar.....quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die onzin?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Er wordt door professionals vanuit gegaan dat ze waarschijnlijk zijn verdwaald. Maar op fok weten ze het beter.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ten koste van familie. De uitleg van profs is gewoon het meest waarschijnlijke. Al heb ik die niet gelezen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Er wordt door professionals vanuit gegaan dat ze waarschijnlijk zijn verdwaald. Maar op fok weten ze het beter.
Nee, ik denk omdat mensen dat spannender vinden.
Ik gok dat ingetrokken twitteraccount (zelf niets van gezien, wel anderen over gehoord). Zouden innig in elkaars armen gestorven zijn enzo..quote:
Lees alle 22 delen nog maar even terug, dan zie je misschien in waarom men vraagtekens bij het simpelweg verdwalen stelt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:56 schreef Fierce. het volgende:
[..]
Er wordt door professionals vanuit gegaan dat ze waarschijnlijk zijn verdwaald. Maar op fok weten ze het beter.
Nee, ik denk omdat mensen dat spannender vinden.
Heb je een bron? Ik heb uit de push berichten wat anders begrepen. Kan echt niet alle topics met alle onderling gesteggel teruglezen. Ik heb gelezen dat die meidekes bij elkaar gevonden zijn en die rugzak er relatief ver vandaan.quote:
Ik ga gewoon uit van internationaal nieuws. Men lag niet direct bij elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een bron? Ik heb uit de push berichten wat anders begrepen. Kan echt niet alle topics met alle onderling gesteggel teruglezen. Ik heb gelezen dat die meidekes bij elkaar gevonden zijn en die rugzak er relatief ver vandaan.
Wat is jouw bron?quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:59 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je een bron? Ik heb uit de push berichten wat anders begrepen. Kan echt niet alle topics met alle onderling gesteggel teruglezen. Ik heb gelezen dat die meidekes bij elkaar gevonden zijn en die rugzak er relatief ver vandaan.
En "men" is helaas (iig voor zover we weten) schromelijk overdreven voor wat er gevonden is..quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:00 schreef Globali het volgende:
[..]
Ik ga gewoon uit van internationaal nieuws. Men lag niet direct bij elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |