Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contactenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
[..]
Pesten is inderdaad triest.
Maar als ik jou, Tijn, hier zo zie praten merk ik er niks aan dat je minder goed bent in sociale contacten.
Omg, nu heb ik echt geen excuusquote:
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klopt, ik kan mij tot een zeker hoogte ook prima reden. Maar ik heb vrijwel geen vrienden of dat soort contacten
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
"Ja, maar"quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef complicate het volgende:
[..]
Omg, nu heb ik echt geen excuus
Maar het is een TT speciaal voor Aeque en Tijn.![]()
Ik zal voortaan van jouw lapo's afblijven.
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Maar via dat topic van 25+ ken je toch al wat mensen? of zijn jullie geen "vrienden"?
Dat dus.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Ok.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Sommige zijn vrienden geworden van elkaar, anderen meer kennissen. Het ligt eraan of het zich wil en kan verder ontwikkelen.
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, maar geen vrienden. Kennissen meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Ja, maar"
Je kan het maar op één manier goedmaken: een etentje...
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als je genoeg dingen gemeen hebt én tijd investeert, dan kan het wel een vriendschap worden.
Heb je ondertussen een klein beetje "inzicht" gekregen in hoe je het zal aanpakken oid?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef aeque het volgende:
Klopt inderdaad. Kan natuurlijk altijd eens kijken hoe ik in de markt lig...
Wat zijn jouw hobbies, Tijn?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
Het kan voorkomen dat je in het begin meer tijd steekt in een vriendschap dan de ander omdat de ander nog niet inziet dat het een vriendschap kan worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en daar gaat het dus mis. Of eigenlijk een van de dingen die mis gaat.
En anders?quote:
slopen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:55 schreef Crazy-M het volgende:
Grrr mn pc en telefoon beschermen mij van het slopen
niks werkt
nieuwe rom opzettenquote:
Er is trouwens geen staking dit weekend.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik ga al naar Graspop dit weekend dus dat word wat lastig om dan ook nog naar de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |