https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Nee, het was iemand met een vulkaan als UI en een vliegtuig die neerstortquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:37 schreef roislecxe het volgende:
Je bedoelt toch niet GTAnoob toevallig?
Ejafjallajokullquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, het was iemand met een vulkaan als UI en een vliegtuig die neerstort
Oja, die... hoe heb ik ooit het verband gelegd tussen crashbangboom en hem...quote:
Geen idee. dat wordt excuses maken als ie het leestquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oja, die... hoe heb ik ooit het verband gelegd tussen crashbangboom en hem...
Koop gewoon alle Supercoins op die er zijn, kost je minder dan een bitcoinquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:41 schreef roislecxe het volgende:
Super. Na BTC de meest saaie coin die er is.
Saai.
Repost.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Koop gewoon alle Supercoins op die er zijn, kost je minder dan een bitcoin![]()
Die werd beetje tegelijk gemined met lotto enzo toch. Die heb ik nog geprobeerd te minen, tot ik erachter kwam dat ik daar niet voor gemaakt ben om dat te snappenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef Nattekat het volgende:
Ken je GRAIN nog? De marketcap is lager dan dfe hoeveelheid Blackcoins die ik bezit
Ik heb nog steeds 10000 Graincoins die ik ooit gemined heb, toen ie eindelijk op een exchange kwam (op een godverdomme LTC markt) vond ik de beloning daarvoor de moeite niet eens waardquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die werd beetje tegelijk gemined met lotto enzo toch. Die heb ik nog geprobeerd te minen, tot ik erachter kwam dat ik daar niet voor gemaakt ben om dat te snappen
En mn 5 jaar oude computer was het er volgens ook niet mee eens als het wél wel gelukt.
gewon holden, gaat vanzelf moon een keerquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds 10000 Graincoins die ik ooit gemined heb, toen ie eindelijk op een exchange kwam (op een godverdomme LTC markt) vond ik de beloning daarvoor de moeite niet eens waard
Nu is 10.000 GRA gelijk aan... ongeveer niks.
0,00069¤ nuquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
gewon holden, gaat vanzelf moon een keer
Jup... onderbrak ook Top Gear vrijdagquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
Nondeju wat is dat WK in lingerie iets stoms zeg. Godsamme... komt ook gewoon midden tussen een programma in
quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben net op CoinedUp ingelogd, hopen op eventuele verdwaalde coins
Hier ook niksquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb ik een tijdje geleden gedaan op Craptsy voor de zekerheid.
Niks
Je hebt nog een kansquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Weer BC vergeten in te zetten vandaag
Ik heb echt veel te weinig gedaan op Craptsyquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Cryptsy Points
Points 0.11360000
wow.
En wat kun je ermee. Niks.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te weinig gedaan op Craptsy
0,03 hier
Blijkbaar wel ja. Heeft me zat gekost, niks opgeleverd voor zover ik weet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:08 schreef Nattekat het volgende:
En jij hebt veel te veel op Craptsy getraded
Ik heb er nooit met meer dan 0,04BTC gehandeld, good ol' timesquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Blijkbaar wel ja. Heeft me zat gekost, niks opgeleverd voor zover ik weet.
Das een bar slechte lijst zeg,quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb er nooit met meer dan 0,04BTC gehandeld, good ol' times
[ afbeelding ]
Ik had ook heel snel genoeg van Cryptsyquote:
Die ging bij mij ook best aardig tot 1 megafaal geloof ik. Jammer dat ik daar de excellijsten niet meer van heb.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had ook heel snel genoeg van Cryptsy
Veruit mijn meeste winst kwam van coinmarket.io. Daar ben ik van 0,04 naar 0,20 gegaan volgens mij
quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:21 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die ging bij mij ook best aardig tot 1 megafaal geloof ik. Jammer dat ik daar de excellijsten niet meer van heb.
Die site was ook vriendelijker en overzichtelijker dan Bittrex en Craptsy
True. Geld was binnen denk. Aaaand its gone.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb daar zo veel winst geboekt. ..
Jammer dat die site verdwenen is
Wij hebben mazzel gehad...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
True. Geld was binnen denk. Aaaand its gone.
Mja het zat eraan te komen. Elke dag een tweet dat het uitstel nodig had, dat ze binnen een paar dagen weer up zouden gaan, blabla.quote:
Toen was het al te laat, withdrawen was niet meer mogelijk toen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mja het zat eraan te komen. Elke dag een tweet dat het uitstel nodig had, dat ze binnen een paar dagen weer up zouden gaan, blabla.
Af en toe wel een uurtje ineens. Toen heb ik ook nog m'n Nobl ofzo eraf gekregen. Niet dat ik er plezier van gehad heb want ik had met die wallet zitten klooien en toen was ie ineens leeg terwijl er eerst 6000 inzaten ofzo. Uiteindelijk ook zo goed als niks waard maar toch.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen was het al te laat, withdrawen was niet meer mogelijk toen.
Ik had godzijdank alles al in mijn offline wallet gegooid toen de problemen begonnen...quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Af en toe wel een uurtje ineens. Toen heb ik ook nog m'n Nobl ofzo eraf gekregen. Niet dat ik er plezier van gehad heb want ik had met die wallet zitten klooien en toen was ie ineens leeg terwijl er eerst 6000 inzaten ofzo. Uiteindelijk ook zo goed als niks waard maar toch.
Ik had toen niet eens een wallet voor dat kleine beetje. Zette toen 0.009 btc over naar mintpal, samen met een zootje Karmacoin die ook 0.001 waard waren bij elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik had godzijdank alles al in mijn offline wallet gegooid toen de problemen begonnen...
Puur omdat ik het even zat was dat traden.
Kan er niet tegen dat jij meer succes hebt gehad dan ik op Mintpalquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had toen niet eens een wallet voor dat kleine beetje. Zette toen 0.009 btc over naar mintpal, samen met een zootje Karmacoin die ook 0.001 waard waren bij elkaar
Pas op Mintpal begon het succes eigenlijk echt.
Die strategie werkt nu niet echt meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan er niet tegen dat jij meer succes hebt gehad dan ik op Mintpal
Ik begon daar met 0,25
Toen ik weer begon te traden begon het al af te sterven iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Die strategie werkt nu niet echt meer![]()
Om de dag 80% pakken op dezelfde coin![]()
Of de hoogste buyorder en laagste sellorder tegelijkertijd hebben staan met een verschil van rond de 50% en die werden keer op keer aangetikt. dat was hard werken in excel
raar hoe makkelijk dat ging. En je wist ook gewoon: Sun ligt rond de 1500 normaal. Staat ie eronder --> kopen. Binnen een dag issie weer richting de 3k. Zelfde verhaal bij Dope rond de 300, Marks rond de 3k enz enz...
Na een tijdje kende je al die vaste cijfers wel uit je hoofd, en vind je een coin die eronder staat, gelijk kopen. Bijna 100% kans op succes.
Nu werkt het niet meer zo.
Toen had ik me ook dieper moeten verdiepen in andere coins, dan had het nog veel sneller gekund. Kijk dit danquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik weer begon te traden begon het al af te sterven idd
Ach, als BC eenmaal 9x is gegaan gooi ik 2btc naar mijn wallet, laat ik 1btc uitbetalen tegen een koers van 600 en koop ik mijn doel
80% van de coins die ik ooit bezat is doodquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Toen had ik me ook dieper moeten verdiepen in andere coins, dan had het nog veel sneller gekund. Kijk dit dan
[ afbeelding ]
Op Sun heb ik echt het meeste verdiend. Elke dag wel een dikke groene lijn.
En nu is ie dood. R.i.p. Sun.
Denk dat Sun, Tak, Dope, Hiro, Grs, Kdc, Oly, en Pot eigenlijk de enige waren die ik bijna iedere dag weer kocht en iedere dag weer verkocht (afhankelijk van de hoogte waarop het stond offc)quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
80% van de coins die ik ooit bezat is dood
Sterker nog, enkel BC, XC en DRK zijn nog over
Muah...quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:10 schreef roislecxe het volgende:
Vandaag groene dinsdag?
[ afbeelding ]
Ik was even uitgelogd net om te kijken welke in coins ik in vroeger tijden handelde.quote:
Niet in BC?quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:25 schreef roislecxe het volgende:
CRY gekocht op 73. Doe maar een moontje vannacht.
Ik zat al in CRY met 0.07 van een paar dagen terug. Gekocht op 88, nu 0.13 erbij op 73. Kan nu met winst rond de 80 verkopen. Denk dat dat wel redelijk goed zit.quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet in BC?
Die gaat echt knallen binnen nu en morgenochtend
Hoop t voor jequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:37 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk stiekem dat ie tussen paars en groen komt
Nah, reeële mogelijkheid. Beetje jammer dat het gaat gebeuren als ik niet bereikbaar benquote:
Koffiequote:Op donderdag 26 juni 2014 00:43 schreef Nattekat het volgende:
Daarover gesproken; het is al kwart voor 1 en ik ben nog klaar wakker![]()
Misschien voortaan maar van de koffie afblijven
Of vanmiddag ofzo...quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Haten op koffie
Hadden we het hier gisteren ook niet over?
Ik ben officieel kwijt waar BC naartoe werkttwitter:BlackCoinTunes twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:47:37#blackhalo, #nighttrader and now #PoSversion2... #blackcoin keeps on giving. What are you waiting for? Buy and HODL!!!! reageer retweet
Naar de grondquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben officieel kwijt waar BC naartoe werkttwitter:BlackCoinTunes twitterde op donderdag 26-06-2014 om 00:47:37#blackhalo, #nighttrader and now #PoSversion2... #blackcoin keeps on giving. What are you waiting for? Buy and HODL!!!! reageer retweet
Nog 9 minutenquote:Op donderdag 26 juni 2014 00:50 schreef Nattekat het volgende:
Maar ehh... ik ga even een poging doen om een beetje in slaapmodus te komen voor 1 uur
Trustequote:Op donderdag 26 juni 2014 01:01 schreef Nattekat het volgende:
Goed, ik ga pitten
Of in ieder geval een poging doen tot
Moet ook gebeuren. Geen spectaculaire uitslagen geloof ik? Heb nauwelijks iets gezien vandaag.quote:Op donderdag 26 juni 2014 01:03 schreef Joosie200 het volgende:
Was weer even zoals vanouds WK-avondje aan het doen
twitter:thisis_doge twitterde op woensdag 25-06-2014 om 23:11:10Wow So hygiene Very sope Much clean http://t.co/EAalbhjhj9 reageer retweet
Fixedquote:Op donderdag 26 juni 2014 01:07 schreef roislecxe het volgende:
CRYPT ga omhoog! En Super, jij ook! RZR al helemaal! Maar MIN kan dan niet achterblijven hé
Volgende rondequote:Op donderdag 26 juni 2014 01:09 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Dat is nog eens een goede TT, ipv BC alleen het feestje te gunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |