Oh, val ik dan toch weer niet onder kut volk?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
precies, gewoon een lekker neukertje, dit dat
en die in de dm dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat ik m'n tetten niet wilde laten zien
Ben jij een stratenmaker dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]je bent gewoon een fokking kut student
bam
Dat sowieso.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef essnhills het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat ik m'n tetten niet wilde laten zien
Nee, ik mag jou nog wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, val ik dan toch weer niet onder kut volk?
Je uitlokkingspost werkt nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoveel valt er toch niet te zien bij jou
Ssssst, dat was geheim.quote:
Gelukkig maar, ik moet nog eten namelijkquote:
Oh gelukkigquote:
ik ben een uitkeringstrekkerquote:
Ik wist het welquote:
neequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar naast het zoeken naar FOK!kertjes in het publiek vind ik de show eigenlijk maar een beetje saai.
Wordt het straks nog leuker?
DUUHHquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
Maar naast het zoeken naar FOK!kertjes in het publiek vind ik de show eigenlijk maar een beetje saai.
Ohquote:
Nee, Sierd komt nog aandachtshoeren en nog 2 kut items komen..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef essnhills het volgende:
Sierd maakt het wel leukquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, Sierd komt nog aandachtshoeren en nog 2 kut items komen..
Is toch ook vervelend voor mensen die niks met voetbal hebben?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef wdn het volgende:
LOL
Antwerpse politie gaat toeterende automobilisten beboeten morgen
en terecht, identiteitloos volk.. Beetje de Turken nadoen, verzin zelfs eens een keer iets nieuws.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef wdn het volgende:
LOL
Antwerpse politie gaat toeterende automobilisten beboeten morgen
Gezellig daar?quote:
Neequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef essnhills het volgende:
Maar eigenlijk is er dus niet echt een reden om de volgende keer weer te kijken?
Share die info met mij danquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Uiteraard niet, dat is toch niet leulk.
Tof shirt heb je wel aan grgrgr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |