Lr staat hier niet opquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
LR, Karina en FOK!ker met snor in 1 foto:
[ afbeelding ]
die linkboven is er ook eenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
LR, Karina en FOK!ker met snor in 1 foto:
[ afbeelding ]
Zeker dat die halve tamme met vieze snor een fokker is, probeerde ook net weer zo desperate in beeld te komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
De fokkers zijn slim geweest, die zitten massaal achter het scherm
kunnen ze t goed zien
dit is waar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker dat die halve tamme met vieze snor een fokker is, probeerde ook net weer zo desperate in beeld te komen
die staan gewoon in onze fobo tochquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef S0nic het volgende:
Laten we anders allemaal een foto van onszelf laten zien.
Hij is naar de kapper gegaan om het ons moeilijk te maken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 foto's van LR gezien en op elk van deze foto's ziet hije r anders uit.
Die blonde mot je hebben, gast heeft sinds 2 weken blond haar manquote:
En Mexiquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef essnhills het volgende:
sp3c zit er ook nog ergens toch? En Paxcon en Mortaxx?
Sowieso. Hij lacht steeds naar de camera en zo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker dat die halve tamme met vieze snor een fokker is, probeerde ook net weer zo desperate in beeld te komen
Ik heb twee uur naast hem in de arena gezeten. Toen leek hij er wel opquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:55 schreef GGMM het volgende:
Ik heb 3 foto's van LR gezien en op elk van deze foto's ziet hije r anders uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |