Dat denk ik ook, volgens mij is ze datquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:50 schreef OverRated het volgende:
Helaas is hij de laatste minuten een beetje weggedoken
Maar ik denk dat dit een FOK!ker is
[ afbeelding ]
Misschien zit Karina daar links van
Geen ideequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar welke fokker zit er naast
Mutoquote:
En langer haar.quote:
die is erquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom is er geen geheim teken afgesproken?
Hij kan z'n ogen niet van Escha's reet afhoudenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een baas. Hij is op oorlogspad.
Dat zou LR best eens kunnen zijn jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
LR, Karina en FOK!ker met snor in 1 foto:
[ afbeelding ]
Lr staat hier niet opquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
die linkboven is er ook eenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef OverRated het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker dat die halve tamme met vieze snor een fokker is, probeerde ook net weer zo desperate in beeld te komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
De fokkers zijn slim geweest, die zitten massaal achter het scherm
kunnen ze t goed zien
dit is waar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zeker dat die halve tamme met vieze snor een fokker is, probeerde ook net weer zo desperate in beeld te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |