Klopt, maar qua gemak scoort het wel laag.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:17 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Klantvriendelijkheid staat sowieso wel voorop bij icbc.
En dan verzamel jij alle inloggegevens van al die banken in je database?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:49 schreef hoogsterente het volgende:
Wil je een ovrzicht van al je bankrekeningen en banken in 1 app?
Dat hoop je dan maar.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:31 schreef hoogsterente het volgende:
nee hoor blijft op je eigen mobiel, niemand kan erbij alleen jij!
Het gaat niet om de bank of verzekeraar, maar wie zegt me dat het veilig is dat al die gegevens op je mobiel staan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:37 schreef hoogsterente het volgende:
hahaha echt veilig hoor, we zijn er alleen voor de consument en niet verbonden aan een bank verzekeraar of iet anders!
Hoe werkt dat dan zonder steeds een password, token of andere beveiligingscode in te hoeven typen?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:47 schreef hoogsterente het volgende:
Bij elke saldo wijzigingen krijg je een berichtje in de message panel van je telefoon zodat je even kan checken wat er is gebeurd
En als je mobiel gestolen wordt?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef hoogsterente het volgende:
Ik zelf ben een IT auditor (norea certifcatie) en we hebben juist aan de beveiliging veel aandacht besteed. Alles encrypt op je telefoon. Als een password manager (1 password) maar dan veiliger omdat we geen bestanden opslaan anders dan je eigen mobile device.
Dan kunnen de mensen niets met je data; want encrypted. ALS alles goed geimplementeerd is.quote:
Zij kunnen dan toch wat je zelf ook kan?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:41 schreef µ het volgende:
Dan kunnen de mensen niets met je data; want encrypted. ALS alles goed geimplementeerd is.
Als je jouw app wilt promoten kan je mailen naar pr@fok.nl voor advertentieruimte. Verder lijkt het me goed om dit topic gewoon over de rentes te houden en niet over apps.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:26 schreef hoogsterente het volgende:
Ja klopt, je kunt er niet mee hoor. We kunnen de app ook op afsand helemaal voor je deleten. We kunnen neit bij de data maar wel een commando geven om de app gewoon helemaal weg te gooien in geval van diefstal.
*gaap*quote:Op zaterdag 12 juli 2014 15:46 schreef hoogsterente het volgende:
Let ook op de KNAB flexible spaarrekening. Kost niet en heeft de hoogste rente. Werkt heel gemakkelijk om je aan te melden. Om je kosten op 0 te houden en toch de hoogste rente over je spaar geld te krijgen, kunnen je betaalrekening gewoon bij je bestaande bankhouden!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:45 schreef hoogsterente het volgende:
Ik zelf ben een IT auditor (norea certifcatie)
Het offtopic geneuzel over je app en vriendjes ben ik wel zat, eigenlijk.quote:
Vreemd, ik heb donderdag netjes de mail gehad. Zie ook mijn bericht eroverquote:Op dinsdag 15 juli 2014 08:58 schreef RemcoDelft het volgende:
ING Oranjespaarrekening: van 1,25 naar 1,15%. De enige rekening die me niet even een mailtje stuurt bij een renteverlaging...
Uiteraard houd ik deze alleen aan voor als ING weer een bonusspaarplanactiedinges heeft eind van het jaar.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:58 schreef Blik het volgende:
ING omlaag van 1,25 naar 1,15(over een saldo tot 25k)
Doe je simkaart even in een ander merk telefoon. Daar na het ontvangen van de SMS nog een uur in laten zitten.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 10:16 schreef Loekie1 het volgende:
slordig van Ing.
Ik krijg van Ing steeds opnieuw een sms van dezelfde tancode, dat is vanaf eergisteren aan de gang. Nu al 1x per minuut. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Ik denk dat er iets mis is met de telefoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |