Hey, vuige alpha player Yoda.quote:
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.quote:
Use the force Kaneelquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
quote:
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik ga straks The Sound of Music kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik snap het plaatje nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.quote:
Live long and prosperquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
ik vond porselein een goed nummer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.
Dat snap ik. Het één is ook wel een logisch gevolg op het ander.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond porselein een goed nummer.maar goed, haar ex pleegde ook zelfmoord, waar ze nooit overheen gekomen is. Ik kijk er niet erg van op.
Wie is Yasmine?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Niks. Dat is de grap.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
Ze fokken hier met alle fanbasesquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
quote:
Respect als je met een opmerking of plaatje meerdere mensen kan beledigenquote:
Een meisje dat in de buurt is verongelukt. Kennelijk moet heel Enschede en omstreken dat weten. Als we dat al niet wisten, want de sirenes waren tot aan Zwolle te horen als ik mensen moet gelovenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Yasmine?
[..]
Niks. Dat is de grap.
Hoe durven zequote:
Ah zo.quote:
true, maar goed, dat moet nu ineens weer boven water komen. Dat is ook al 5 jaar terugquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het één is ook wel een logisch gevolg op het ander.
Sommige mensen blijven in het verleden hangen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true, maar goed, dat moet nu ineens weer boven water komen. Dat is ook al 5 jaar terug
helaasquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven in het verleden hangen.
Doesn't ring a bellquote:
Me neither. Maar ik woon dan ook niet in Enschede.quote:
Meisje dat is verongelukt. Onder de aanhanger van een trekker gekomen. het was wel een flinke combi, trouwensquote:
Ze was dan ook geen zangeres voor zover ik weet, puur een 12-jarig meisje dat de pech had te knuffelen met een trekker en aanhangers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Me neither. Maar ik woon dan ook niet in Enschede.
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
toevallig zijn er ook herinnerings artikelen momenteel over de zangeres yasmine die 5 jaar geleden zelfmoord pleegde. Ik dacht dat je het daar over had
jezusquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik lulde maar wat met je mee omdat ik geen flauw idee had waar je het over had
. Sorry!
Ik dacht oprecht dat je een grapje maakte omdat ik eronder zette /Lief dagboekquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jezusdat mag je ook gewoon zeggen hoor
Dat soort debiel gedrag zie je overal. Tragisch ongeluk, maar toch moet er iemand de schuld krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
Is het ook. Helemaal als je de reacties leest waarin de trekkerbestuurder praktisch doodgewenst wordt.
Maar de dader hoeft niet gelijk de doodstraf te krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort debiel gedrag zie je overal. Tragisch ongeluk, maar toch moet er iemand de schuld krijgen.
Natuurlijk niet. Maar tegenwoording is naming and blaming gewoon hip, en iemand doodwensen is heel makkelijk vanachter je toetsenbord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar de dader hoeft niet gelijk de doodstraf te krijgen
Of met 100 man voor het huis van een pedo gaan staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar tegenwoording is naming and blaming gewoon hip, en iemand doodwensen is heel makkelijk vanachter je toetsenbord.
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of met 100 man voor het huis van een pedo gaan staan.
Ik dit geval gaat het om een veroordeelde pedoseksueel. Maar goed, ook die mensen moeten ergens wonen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opOh, en in 99% van de gevallen kun je het woord 'vermeende' voor pedo plaatsen
Als ze hem lynchen wel. Geen pedo meer. Althans zo denken die mensen, die louter denken uit onderbuikgevoelensquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opOh, en in 99% van de gevallen kun je het woord 'vermeende' voor pedo plaatsen
Doe ik ook altijd bij haar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik lulde maar wat met je mee omdat ik geen flauw idee had waar je het over had
. Sorry!
ze maakte een grapjequote:
ze wil mij graag haten, maar dat is onmogelijk natuurlijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Nou ja, dat vermoedde ik.
kan ik 1drankje ruilen voor een ijsje?quote:
Dat kanquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kan ik 1drankje ruilen voor een ijsje?
Wie wil jou nu hatenquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze wil mij graag haten, maar dat is onmogelijk natuurlijk![]()
![]()
Fasquote:
een solero?quote:
Zo gul deze jongenquote:
Ze hebben tegenwoordig ook Solero Mojito, best lekker.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo gul deze jongen![]()
Iets zonder chocolade, dus dan blijft solero over
die ken ik nog nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig ook Solero Mojito, best lekker.
Wat is er mis met gewoon een raketje?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zo gul deze jongen![]()
Iets zonder chocolade, dus dan blijft solero over
Dat klinkt wel goed, inderdaad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
heb ik thuis toch ook?quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon een raketje?
En een magnum champagne. Maar die vind ik niet zo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet opquote:Op woensdag 25 juni 2014 17:49 schreef Tally het volgende:
[..]
En een magnum champagne. Maar die vind ik niet zo.
Hard geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Chocola.Kom al klaar als ik eraan denk.
Hulp nodig?quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
Faxie, ben jij dit?quote:
o dit deed ik fout.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:11 schreef Fascination het volgende:
zo doorzichtig..quote:
Even kloonscan aanvragen. brb.quote:
Hey, Fascination, kutje kroel. Zal ik in je nek likken terwijl ik je meloen voer?quote:
Ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 18:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Hey, Fascination, kutje kroel. Zal ik in je nek likken terwijl ik je meloen voer?
klauwen uit mn navulquote:Op woensdag 25 juni 2014 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja.Ik zal je wat framboosjes voeren terwijl ik je rug masseer.
En m'n vinger in je navel stop.
Ben benieuwd of 'ie nog gaat ploppen.quote:
Gisteren ook al toch? Ik heb er totaal geen last van gelukkig.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
/Lief dagboek.
Je slaat de andere film toch maar over?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga straks The Sound of Music kijken. A do's a deer, a female deer!
Nog steeds, dusquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:32 schreef yats het volgende:
[..]
Gisteren ook al toch? Ik heb er totaal geen last van gelukkig.
[..]
Je slaat de andere film toch maar over?
Jaja, dat laatste geloof ik nu natuurlijk niet meerquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog steeds, dus.
En ja, die heb ik helemaal niet. Was een grapje.
Oh nee, mijn reputatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 19:41 schreef yats het volgende:
[..]
Jaja, dat laatste geloof ik nu natuurlijk niet meer
Sorryquote:
Zou wel echt een username zijn die jij uitkiest.quote:
Niet johquote:Op woensdag 25 juni 2014 19:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Zou wel echt een username zijn die jij uitkiest.
Jij hebt geen humor?quote:
Whehehehehequote:
quote:
Ik moest ook lachen toen ik 'm gisteren zagquote:
Lief beestjequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik 'm gisteren zag. De kop van die hond is voornamelijk schuld, though
.
Dat jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik 'm gisteren zag. De kop van die hond is voornamelijk schuld, though
.
Waar?quote:
Hier een knap mooi exemplaar van de homo sapiensquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier een knap mooi exemplaar van de homo sapiens
Ga naar de darkroom en zet een infraroodbril opquote:
Wat een vreemde conclusie om te trekken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij wilt Heppie en Tijn samen zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:32 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat een vreemde conclusie om te trekken.Het was een gok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Je weet wel beter denk ik.quote:
Is dit nou een fantasie van jou of van mij?quote:
Jij liever dan ikquote:
Van jou.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Is dit nou een fantasie van jou of van mij?
Doe je dan ook niet aan zelfbevlekking?quote:
Ja, dat bevloeit de akkers niet natuurlijk.quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Doe je dan ook niet aan zelfbevlekking?
Jep.quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:36 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat bevloeit de akkers niet natuurlijk.
Niet verkeerdquote:
He bah. Sorry fas, twee vrouwen ok, maar ik hoef geen zoenende kerels te zien.quote:
Doesn't get my water flowing either. Al vind ik het niet bah.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
He bah. Sorry fas, twee vrouwen ok, maar ik hoef geen zoenende kerels te zien.
Er zijn ook zo vaak gifjes en plaatjes van vrouwen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Sure faxiequote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er ging hier iets overeind staan, en het was niet m'n pener
Logisch, dat is geilquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook zo vaak gifjes en plaatjes van vrouwen.Hoor je ook niemand over.
Er gebeurt ook haast niets.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Er zijn ook zo vaak gifjes en plaatjes van vrouwen.Hoor je ook niemand over.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:38 schreef yats het volgende:
[..]
Nee. Ook dat nog. Stelletje aanstellers hier. Dat het je niet opwindt, oké. Maar vrouwen winden mij ook niet op en daar staan soms topics vol mee. Ga ik ook niet meteen huilie doen.quote:
quote:
Nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fas, word je ook opgewonden van dit soort gifjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vaak heb je die film inmiddels al niet gezien?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:01 schreef Samzz het volgende:
Ik was vergeten dat The Sound of Music een vrij lange film is... Wel een toffe film.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:03 schreef artelligence het volgende:
Hey! Wat zijn dit voor gifjes? Die mannen hebben een ziekte!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt de derde keer in mijn hele leven, hoezo?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je die film inmiddels al niet gezien?
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Faxie het volgende:
[..]Kapoet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Het klonk alsof het je favoriete film wasquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dit wordt de derde keer in mijn hele leven, hoezo?
Ik heb 300 favoriete filmsquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klonk alsof het je favoriete film was
Hier wel.quote:
Damn dat zijn best veel films, dan kan je bijna iedere dag van het jaar 1 film kijkenquote:
Nee.quote:
Als ik wil kan ik gewoon iedere dag van het jaar een film kijken. Maar, niet al mijn favoriete films wil ik heel vaak zien. Sound of Music is daar wel één van. Eens in de zoveel tijd komt die voorbij. Net als Sissi. Terwijl ik Reservoir Dogs best iedere week kan kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn dat zijn best veel films, dan kan je bijna iedere dag van het jaar 1 film kijken
quote:
Wie is die vrouw in jouw UI? Ik herken haar, maar ik kan niet bedenken waarvan...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dat is bij ons wel anders he? he he he he
Laura Prepon.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in jouw UI? Ik herken haar, maar ik kan niet bedenken waarvan...
En alle nieuwe films die uit komenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik wil kan ik gewoon iedere dag van het jaar een film kijken. Maar, niet al mijn favoriete films wil ik heel vaak zien. Sound of Music is daar wel één van. Eens in de zoveel tijd komt die voorbij. Net als Sissi. Terwijl ik Reservoir Dogs best iedere week kan kijken.
laura preponquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie is die vrouw in jouw UI? Ik herken haar, maar ik kan niet bedenken waarvan...
Nu zal ik het nooit weten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar ik vond 'm wel toepasselijk
[..]
Kats, inderdaad! Al weet ik niet waar die scene van is, ik ken haar alleen uit That 70's Show.quote:
Orange Is The New Black.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kats, inderdaad! Al weet ik niet waar die scene van is, ik ken haar alleen uit That 70's Show.
Weer zo'n nieuwe hypequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kats, inderdaad! Al weet ik niet waar die scene van is, ik ken haar alleen uit That 70's Show.
Jij zou vast gewillig bukken voor haarquote:
He he he he.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]dat is bij ons wel anders he? he he he he
Daar hoor ik meer mensen over, ja. Misschien maar eens op de lijst zetten.quote:
Hij buigt voor alles met een vagina.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij zou vast gewillig bukken voor haar
Niet johquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar hoor ik meer mensen over, ja. Misschien maar eens op de lijst zetten.
[..]
Hij buigt voor alles met een vagina.
Homoquote:
Het kan zijn dat ik vroeger een biologieles gemist heb, maar hoort het niet andersom te zijn?quote:
Er zijn meerdere manier van buigenquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik vroeger een biologieles gemist heb, maar hoort het niet andersom te zijn?
Alles met een vagina moet buigen voor mijquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef yats het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik vroeger een biologieles gemist heb, maar hoort het niet andersom te zijn?
*Snort...quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles met een vagina moet buigen voor mij
Mijn fantasiewereldquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Snort...
In welke wereld zie jij dat gebeuren?
quote:
Ik ben pas halverwege de kamasutra, nu heb je het einde verklapt. Was dat jouw wraak wegens het verpesten van jouw reputatie?quote:
Karma's a bitch.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben pas halverwege de kamasutra, nu heb je het einde verklapt. Was dat jouw wraak wegens het verpesten van jouw reputatie?
Dan staat jou dus ook weer wat te wachtenquote:
Ik moest giechelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Alles met een vagina moet buigen voor mij
Niet echt, an eye for an eye, toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:22 schreef yats het volgende:
[..]
Dan staat jou dus ook weer wat te wachten
Ik maakte een raar knorgeluidje. Iets dat het midden houdt tussen een lach en een snurk of zo.quote:
Dat doe ik alleen als ik iets heel grappig vind. Fax krijgt dat meestal niet voor elkaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maakte een raar knorgeluidje. Iets dat het midden houdt tussen een lach en een snurk of zo.
Tss ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik iets heel grappig vind. Fax krijgt dat meestal niet voor elkaar.
quote:
Fas zei van de week dit:quote:
Wat denk jij?quote:Ik en je anus hebben een ontluikende romance, we moeten elkaar zien.
IRL wel. Maar meestal ben ik dan aangeschoten. Dan lach ik om alles.quote:
Maar...Maar...Jij begon toch?quote:
Tja Fas en anussen..... zegt vrij weinig verderquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
[..]
Fas zei van de week dit:
[..]
Wat denk jij?
Grappig zijn is dan ook niet makkelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als ik iets heel grappig vind. Fax krijgt dat meestal niet voor elkaar.
Ow, het was de drankquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
IRL wel. Maar meestal ben ik dan aangeschoten. Dan lach ik om alles.
Ik denk dat ik taalpurist Fas eens op de vingers kan tikken. Het is 'je anus en ik'quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:25 schreef Moeraskat het volgende:
Fas zei van de week dit:
[..]
Wat denk jij?
Voor alfa's als jij en ik komt dat makkelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grappig zijn is dan ook niet makkelijk
Het was sarcastisch. Eigenlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is net als ademen voor me.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Grappig zijn is dan ook niet makkelijk
Altijd de drank de schuld geven.quote:
Maar niet onmogelijkquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor alfa's als jij en ik komt dat makkelijk.
Mensen als Faxie, die hebben het wat lastiger.
Ik kan niet sarcastisch knorren.quote:
Moeilijk ademen is kutquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is net als ademen voor me.
[..]
Altijd de drank de schuld geven.
Iedere vrouw kan dat. Al is het ook niet echt een knor, een combi van een knor en snuif. Zoietsquote:
zag ik ook, maar ik reageerde er niet opquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk dat ik taalpurist Fas eens op de vingers kan tikken. Het is 'je anus en ik'
Misschien eens proberen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedere vrouw kan dat. Al is het ook niet echt een knor, een combi van een knor en snuif. Zoiets.
Nee hoor, jij begon gisteren zelf over die film. Ik heb hem overigens ook niet in de kast staan.quote:
Dat ik erover begin betekent niet dat jij een vrijbrief krijgtquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:35 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, jij begon gisteren zelf over die film. Ik heb hem overigens ook niet in de kast staan.
Het is ook meer een "fatsoen" iets denk ikquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Fascination het volgende:
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1593/ik_en_jan_jan_en_ik/
Bestaat geen regel voor dus.
Niet? Jammer, zo'n vrijbrief lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat ik erover begin betekent niet dat jij een vrijbrief krijgt.
Ja en dat heb ik natuurlijk totaal niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Het is ook meer een "fatsoen" iets denk ik
jij welquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja en dat heb ik natuurlijk totaal niet.
Dat ben jij toch?quote:
Dan weet ik het ook nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja Fas en anussen..... zegt vrij weinig verder
Mij ook wel. Licence to kill of zo.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef yats het volgende:
[..]
Niet? Jammer, zo'n vrijbrief lijkt me wel wat.
Wat mij betreft welquote:
quote:
Of Faxiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moet Zoetermeer met mijn sollicitatiequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef yats het volgende:
[..]Stuur een sollicitatiebrief naar Zoetermeer?
Oui oui! Al is Dalton niet mijn favoriete Bondquote:
Connery?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oui oui! Al is Dalton niet mijn favoriete Bond.
quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Of FaxieDat kan ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit de AIVDquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet Zoetermeer met mijn sollicitatie?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Connery en Moore waren de beste..quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oui oui! Al is Dalton niet mijn favoriete Bond.
Daar zitten ze ook, maar dat is niet het hoofdkwartierquote:
Kan ook gewoon hier hoor, ze lezen immers meequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:00 schreef yats het volgende:
[..]
Daar zitten ze ook, maar dat is niet het hoofdkwartier
Ook. En Roger Moore. Maar ik heb ook altijd nog een zwak voor Pierce Brosnanquote:
De AIVDquote:
Kloptquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Connery en Moore waren de beste..
Net als de NSA en andere diensten toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan ook gewoon hier hoor, ze lezen immers mee
Hmm.. Nee, ik heb dan toch eerder Moore voor me als eerste, daarna Connery..quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. En Roger Moore. Maar ik heb ook altijd nog een zwak voor Pierce Brosnan.
[..]
De AIVD.
[..]
Klopt. Al blijf ik een zwak houden voor Brosnan. Als ik aan Bond denk, zie ik hem als eerste.
Ja ik ook die 3.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook. En Roger Moore. Maar ik heb ook altijd nog een zwak voor Pierce Brosnan.
[..]
De AIVD.
[..]
Klopt. Al blijf ik een zwak houden voor Brosnan. Als ik aan Bond denk, zie ik hem als eerste.
Dat was een tissuemomentje jaquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ging een beetje dood van binnen toen ze de DB5 aan flarden schoten in Skyfall.
Ik denk dat het komt omdat mijn eerste Bond-film Goldeneye was. Daarna ben ik pas alle andere films gaan bekijken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm.. Nee, ik heb dan toch eerder Moore voor me als eerste, daarna Connery..
Ah kijk, daar heb je het alquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het komt omdat mijn eerste Bond-film Goldeneye was. Daarna ben ik pas alle andere films gaan bekijken.
Zeker niet slecht nee. Slecht was George Lazenbyquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ook die 3.
Al vond ik Dalton ook niet slecht.
Genoeg elementen die de films leuk maken en leuk blijven houdenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik blijf het apart vinden dat mensen nog steeds naar James Bond films kijken.
jij bent apartquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ook. Gek volk, dat James Bond-volk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hai Tijnquote:
Spoiler: er komen draken in voorquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens kijken of Age of the Dragons wat is..
Als dat iets is als de film Dungeons and Dragons. Dan zeg ik nee.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga eens kijken of Age of the Dragons wat is..
Nee, net zoals Moby Dick maar dan met drakenquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als dat iets is als de film Dungeons and Dragons. Dan zeg ik nee.
Ik bedoel meer qua kwaliteit van het verhaal en zulksquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, net zoals Moby Dick maar dan met draken
Oh dat is matigquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua kwaliteit van het verhaal en zulks.
Wel meer filmsquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Dacht ik al. Dungeons and Dragons was echt een waste of money. Eragon trouwens ook, nooit een vervolg op gekomen.
En eragon had zo goed kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
Dacht ik al. Dungeons and Dragons was echt een waste of money. Eragon trouwens ook, nooit een vervolg op gekomen.
Maleficent vond ik ook tegenvallen. Maar dat is ook door het verhaal, dat klopt gewoon niet met mijn jeugdherinneringen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wel meer filmsecht te veel matige films die gemaakt worden. Of wat ook erg storend is CGI, ik heb laatst Malificent gekeken en daar was echt zo veel CGI dat het storend werd
Klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En eragon had zo goed kunnen zijn.
Boeken hebben potentie genoeg
Dat zal dan sowieso een serie zijn die ik ga kijken. De boeken zijn echt goed, vind ik.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze er ooit een serie van gaan maken.
Iets voor HBO of ABC
Ik vond die twist juist wel tof.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maleficent vond ik ook tegenvallen. Maar dat is ook door het verhaal, dat klopt gewoon niet met mijn jeugdherinneringen.
The Last Airbender van M. Night Shyamalan was ook echt rampzalig. Terwijl de tekenfilmserie zo ontzettend leuk is
.
De autist in mij was zwaar teleurgesteld dat ze niet zelf in een draak veranderde en gedood werd door prins Phillipequote:
Ja vind ik ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zal dan sowieso een serie zijn die ik ga kijken. De boeken zijn echt goed, vind ik.
Dat was juist de slechterik in de film de Phillipequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
De autist in mij was zwaar teleurgesteld dat ze niet zelf in een draak veranderde en gedood werd door prins Phillipe.
Nee, Koning Stephan, de vader van Aurora is de bad guyquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat was juist de slechterik in de film de Phillipe
Oh ja wachtquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, Koning Stephan, de vader van Aurora is de bad guy.
Trustequote:Op woensdag 25 juni 2014 22:47 schreef Samzz het volgende:
Ja.
Tijd om te gaan slapen. Morgen weer werken.
Films kijken voor het verhaalquote:Op woensdag 25 juni 2014 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedoel meer qua kwaliteit van het verhaal en zulks.
Ik heb ook geen idee waar Game of Thrones over gaat.quote:
Klein kan ook fijn zijnquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee waar Game of Thrones over gaat.
Maar Carice van Houten heeft karige tietjes
quote:
Spreek af en NEUK HAAR!!quote:Op donderdag 26 juni 2014 00:18 schreef yats het volgende:
[..]![]()
Maar even serieus. Ik kwam net op tinder mijn crush van een tijdje terug tegen. Logischerwijs geliked, is het een match...WTF?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |