Hey, vuige alpha player Yoda.quote:
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.quote:
Use the force Kaneelquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
quote:
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik ga straks The Sound of Music kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik snap het plaatje nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.quote:
Live long and prosperquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
ik vond porselein een goed nummer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.
Dat snap ik. Het één is ook wel een logisch gevolg op het ander.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond porselein een goed nummer.maar goed, haar ex pleegde ook zelfmoord, waar ze nooit overheen gekomen is. Ik kijk er niet erg van op.
Wie is Yasmine?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Niks. Dat is de grap.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
Ze fokken hier met alle fanbasesquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
quote:
Respect als je met een opmerking of plaatje meerdere mensen kan beledigenquote:
Een meisje dat in de buurt is verongelukt. Kennelijk moet heel Enschede en omstreken dat weten. Als we dat al niet wisten, want de sirenes waren tot aan Zwolle te horen als ik mensen moet gelovenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Yasmine?
[..]
Niks. Dat is de grap.
Hoe durven zequote:
Ah zo.quote:
true, maar goed, dat moet nu ineens weer boven water komen. Dat is ook al 5 jaar terugquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het één is ook wel een logisch gevolg op het ander.
Sommige mensen blijven in het verleden hangen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
true, maar goed, dat moet nu ineens weer boven water komen. Dat is ook al 5 jaar terug
helaasquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sommige mensen blijven in het verleden hangen.
Doesn't ring a bellquote:
Me neither. Maar ik woon dan ook niet in Enschede.quote:
Meisje dat is verongelukt. Onder de aanhanger van een trekker gekomen. het was wel een flinke combi, trouwensquote:
Ze was dan ook geen zangeres voor zover ik weet, puur een 12-jarig meisje dat de pech had te knuffelen met een trekker en aanhangers.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Me neither. Maar ik woon dan ook niet in Enschede.
Ohquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Moeraskat het volgende:
toevallig zijn er ook herinnerings artikelen momenteel over de zangeres yasmine die 5 jaar geleden zelfmoord pleegde. Ik dacht dat je het daar over had
jezusquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik lulde maar wat met je mee omdat ik geen flauw idee had waar je het over had
. Sorry!
Ik dacht oprecht dat je een grapje maakte omdat ik eronder zette /Lief dagboekquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jezusdat mag je ook gewoon zeggen hoor
Dat soort debiel gedrag zie je overal. Tragisch ongeluk, maar toch moet er iemand de schuld krijgen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
Is het ook. Helemaal als je de reacties leest waarin de trekkerbestuurder praktisch doodgewenst wordt.
Maar de dader hoeft niet gelijk de doodstraf te krijgenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat soort debiel gedrag zie je overal. Tragisch ongeluk, maar toch moet er iemand de schuld krijgen.
Natuurlijk niet. Maar tegenwoording is naming and blaming gewoon hip, en iemand doodwensen is heel makkelijk vanachter je toetsenbord.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar de dader hoeft niet gelijk de doodstraf te krijgen
Of met 100 man voor het huis van een pedo gaan staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar tegenwoording is naming and blaming gewoon hip, en iemand doodwensen is heel makkelijk vanachter je toetsenbord.
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of met 100 man voor het huis van een pedo gaan staan.
Ik dit geval gaat het om een veroordeelde pedoseksueel. Maar goed, ook die mensen moeten ergens wonen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opOh, en in 99% van de gevallen kun je het woord 'vermeende' voor pedo plaatsen
Als ze hem lynchen wel. Geen pedo meer. Althans zo denken die mensen, die louter denken uit onderbuikgevoelensquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want dat lost het hele probleem natuurlijk opOh, en in 99% van de gevallen kun je het woord 'vermeende' voor pedo plaatsen
Doe ik ook altijd bij haar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Ik lulde maar wat met je mee omdat ik geen flauw idee had waar je het over had
. Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |