Hey, vuige alpha player Yoda.quote:
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.quote:
Use the force Kaneelquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou graag een gepaste grap maken nu, maar ik het nooit Star Wars gekeken.
quote:
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik ga straks The Sound of Music kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eckte bazen preferen dan ook 2001: A Space Odyssey.
Ik snap het plaatje nietquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.quote:
Live long and prosperquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Die heb ik wel gezien, ja. Lang geleden.
ik vond porselein een goed nummer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een opzettelijke vermenging van populaire pop-culture.
Dat snap ik. Het één is ook wel een logisch gevolg op het ander.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vond porselein een goed nummer.maar goed, haar ex pleegde ook zelfmoord, waar ze nooit overheen gekomen is. Ik kijk er niet erg van op.
Wie is Yasmine?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:13 schreef Samzz het volgende:
Mijn tijdlijn van Facebook staat vol met Suarez plaatjes en R.I.P. Yasmine artikelen. Echt fantastisch.
/Lief dagboek.
Niks. Dat is de grap.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
Ze fokken hier met alle fanbasesquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar wat hebben Xavier en Gandalf met Harry Potter te maken?
quote:
Respect als je met een opmerking of plaatje meerdere mensen kan beledigenquote:
Een meisje dat in de buurt is verongelukt. Kennelijk moet heel Enschede en omstreken dat weten. Als we dat al niet wisten, want de sirenes waren tot aan Zwolle te horen als ik mensen moet gelovenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Yasmine?
[..]
Niks. Dat is de grap.
Hoe durven zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |