En tong80quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, desnoods doet Stefan het herleven via FOK!TV.
Gezellig. Mag BaajGuardian ook meedoen. En skippy22, Ouder1. Ik voorzie een spectakel!
In 1953, op het dak van een Zeeuwse boerderij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:48 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ouder1 gaat vertellen over haar ervaringen toen zij borstvergrotingen in 1950 had ondergaan?
Ik niet?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen idee, desnoods doet Stefan het herleven via FOK!TV.
Gezellig. Mag BaajGuardian ook meedoen. En skippy22, Ouder1. Ik voorzie een spectakel!
Nodigen we Leandra en Lienekien ook uit voor de gezelligheid en hun bijdrage aan theemutsjes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In 1953, op het dak van een Zeeuwse boerderij.
Jij wil gewoon weer seks in een RLS zienquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nodigen we Leandra en Lienekien ook uit voor de gezelligheid en hun bijdrage aan theemutsjes?
Nee niet weer die erotische boekverhalen van jou over huisvrouwen met uitgezakte hangtieten en blubberkonten alsjeblieftquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon weer seks in een RLS zien
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee niet weer die erotische boekverhalen van jou over huisvrouwen met uitgezakte hangtieten en blubberkonten alsjeblieft
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:56 schreef motorbloempje het volgende:
Ik schop 'm toch alvast even naar RLS. Kijken of de mensen daar heil zien in een FOK! Bus 2015 en een FOK! Docu van het hele traject.
Voor als het te snel gaat, even die stormtrooper indringend aankijken, en je kan weer ff door.quote:
Ja, je wil niet te snel piemel hatsjoeën natuurlijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Voor als het te snel gaat, even die stormtrooper indringend aankijken, en je kan weer ff door.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |