Loop maar weer wegquote:Op maandag 21 juli 2014 11:30 schreef Pek het volgende:
Oef, best wel een vaag topic....ben snel weer weg uit BRW, doei!![]()
Story of my lifequote:
Die is mooiquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Pek het volgende:
Maar dit blijft wel de beste: http://wechoosethemoon.org/
Oeh vet dank je welquote:Op maandag 21 juli 2014 11:39 schreef Pek het volgende:
Maar dit blijft wel de beste: http://wechoosethemoon.org/
Pek is hier wel vaker geweest hoor, maar dat wil hij niet wetenquote:Op maandag 21 juli 2014 12:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh vet dank je wel![]()
En je hoeft niet weg te gaan hoor, een frisse nieuwe wind door topic kan geen kwaad.
Als je hier post krijg je niet gelijk een alu hoedje.quote:Op maandag 21 juli 2014 12:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Pek is hier wel vaker geweest hoor, maar dat wil hij niet weten
Ik heb inmiddels al zoveel aluminiumhoedjes ontvangen door hier te posten dat zelfs mijn kat er nu eentje heeftquote:Op maandag 21 juli 2014 13:01 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je hier post krijg je niet gelijk een alu hoedje.
Daarvoor moet je eerst een test voor doen
Kijk, jij denkt aan je dierenquote:Op maandag 21 juli 2014 15:04 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al zoveel aluminiumhoedjes ontvangen door hier te posten dat zelfs mijn kat er nu eentje heeft
Helaas is El Mattenkloppers expertise momenteel harder nodig om de zaak van de dode Hollandse meiden in de Panamese jungle tot een goed, onweerlegbaar einde te brengen. Daar is hij al vier maanden dag en nacht mee bezig. Op FOK! En dat terwijl hij het nu juist zo druk zou hebben met zijn betaalde baan. De toewijding! Ik verwacht wel een lintje voor deze allesweter, allesoplosser en allesdebunker.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:00 schreef nikao het volgende:
Nog geen hoax commentaar op de arrival van Rosetta bij de komeet? (ja, op meer dan 400 miljoen km afstand na een reis van 10 jaar... )
en MH17quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas is El Mattenkloppers expertise momenteel harder nodig om de zaak van de dode Hollandse meiden in de Panamese jungle tot een goed, onweerlegbaar einde te brengen. Daar is hij al vier maanden dag en nacht mee bezig. Op FOK! En dat terwijl hij het nu juist zo druk zou hebben met zijn betaalde baan. De toewijding! Ik verwacht wel een lintje voor deze allesweter, allesoplosser en allesdebunker.
Dat is-ie ook al aan het ontrafelen? Wat een wereldwonderbaarlijke man is het toch ook!quote:
En gedoe in het midden oosten, geef hem een zetel in de VN veiligheidsraad.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is-ie ook al aan het ontrafelen? Wat een wereldwonderbaarlijke man is het toch ook!
Opdat het straks op alle fronten stil mag blijven.
Een linkje zou al een begin zijn.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Helaas is El Mattenkloppers expertise momenteel harder nodig om de zaak van de dode Hollandse meiden in de Panamese jungle tot een goed, onweerlegbaar einde te brengen. Daar is hij al vier maanden dag en nacht mee bezig. Op FOK! En dat terwijl hij het nu juist zo druk zou hebben met zijn betaalde baan. De toewijding! Ik verwacht wel een lintje voor deze allesweter, allesoplosser en allesdebunker.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een linkje zou al een begin zijn.
quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een linkje zou al een begin zijn.
er zou misschien water aanwezig kunnen zijn op die comeet zou dat misschien die crack midden in veroorzaakt hebben?quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier zo lang naar kijken...
Een komeet bestaat voor een groot deel uit waterijsquote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef theguyver het volgende:
[..]
er zou misschien water aanwezig kunnen zijn op die comeet zou dat misschien die crack midden in veroorzaakt hebben?
hopelijk geen boorexperts er bij die dat ding zonodig moeten opblazen
Volgens mij is de algemene veronderstelling op dit moment dat het 2 brokken zijn die versmoten zijn ergens in het verleden.quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:53 schreef theguyver het volgende:
er zou misschien water aanwezig kunnen zijn op die comeet zou dat misschien die crack midden in veroorzaakt hebben?
oh ja.. stom van me,quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Een komeet bestaat voor een groot deel uit waterijs
En ik heb je nog niet eens gezien in dit topic:quote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kan hier zo lang naar kijken...
Userkaap. Lav!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik heb je nog niet eens gezien in dit topic:
W&T / Missie Rosetta: een reis naar de oorsprong van het leven
Fixed!quote:Op woensdag 6 augustus 2014 17:29 schreef Molurus het volgende:
[..]
En ik heb je nog niet eens gezien in dit topic:
W&T / Missie Rosetta: een reis naar de oorsprong van het leven
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Moon_is_made_of_green_cheesequote:Op woensdag 6 augustus 2014 16:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is-ie ook al aan het ontrafelen? Wat een wereldwonderbaarlijke man is het toch ook!
Opdat het straks op alle fronten stil mag blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er staat nog een vraag voor u open!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |