quote:Op zaterdag 1 november 2014 04:56 schreef Nemephis het volgende:
Iedereen is het hier heerlijk met elkaar eens, zo te zien. Hebben jullie 'Cosmonauts How Russia Won the Space Race' van de BBC al gezien? Offtopic, want heeft niks met de moonhoax te maken, maar wel interessant.
Te downloaden vanaf een website met een piratenschip in haar logo![]()
Aha zijn eerdere grote punten bleken toch niet houdbaarquote:Op zaterdag 1 november 2014 10:56 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Ik heb in een ander topic nog met mata gediscussieerd, en ook nog even gevraagd hoe het staat met zijn moonhoax, hij is nog steeds bezig, hij zegt nog zo'n 200 wetenschappelijke artikelen door te moeten nemen en dat zijn grootste punt de leeftijd van de gesteenten is, de, volgens hem, statistische onmogelijkheden in de vondsten van nieuwe mineralen.
Ik had hem eerder erop gewezen dat bijv. zijn stralingsargument al debunked was en zodoende vroeg ik dus of hij het stralingsargument nu verworpen had.quote:Op zaterdag 1 november 2014 10:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha zijn eerdere grote punten bleken toch niet houdbaar?
Ok, Ik dacht dat hij letterlijk niet meer in dit topic terecht kon, dat hem de toegang tot dit topic geweigerd was door de mods ofzoquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:09 schreef Monolith het volgende:
Ik neem aan dat dat figuurlijk bedoeld is. Meneer heeft er wel een handje van om verontwaardigd te gaan lopen doen als hij wordt geridiculiseerd om zijn standpunten.
Haha hij zal wel niet meer willen of durven gok ikquote:Op zaterdag 1 november 2014 11:03 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
[..]
Ik had hem eerder erop gewezen dat bijv. zijn stralingsargument al debunked was en zodoende vroeg ik dus of hij het stralingsargument nu verworpen had.
Maar hij houdt vol dat de straling de reden is waarom men niet gegaan is . Hij zegt dat de gesteenten de hardste en meest interessante data zijn.
hij zei ook dat hij dit topic niet meer in kan, waarom niet eigenlijk?
Dat zou wel sneu zijn. Onze fanatiekste complotdenker mag er in het themaforum dan niet meer over meepraten.quote:Op zaterdag 1 november 2014 11:14 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heeft hij een BNW-ban.
Maar of dat hem in alle BNW-topics tegenhoudt, is een tweede.
Yuri Gagarins z'n ruimte avontuur was ook nep denk ik,quote:Op zaterdag 1 november 2014 04:56 schreef Nemephis het volgende:
Iedereen is het hier heerlijk met elkaar eens, zo te zien. Hebben jullie 'Cosmonauts How Russia Won the Space Race' van de BBC al gezien? Offtopic, want heeft niks met de moonhoax te maken, maar wel interessant.
Te downloaden vanaf een website met een piratenschip in haar logo![]()
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yuri Gagarins z'n ruimte avontuur was ook nep denk ik,
Volgens mij is de hele ruimte nepquote:Op zaterdag 1 november 2014 12:50 schreef Tingo het volgende:
[..]
Yuri Gagarins z'n ruimte avontuur was ook nep denk ik,
Uiteraard. Zo hebben we alle zolderkamerfokkers ook wijs gemaakt dat er zoiets is als 'buiten'. Dat lijkt er ook te zijn, maar ja, Windows hè?quote:Op zondag 2 november 2014 19:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Zie je, bewijs dat het door Microsoft gemaakt is!
Comrade Gagarin wist niet precies waar ie was tijdens z'n 'vlucht' want er zijn fouten in z'n commentaar.quote:
Weet jij precies waar je bent als je ergens tijdens een lange vlucht waarbij je constant afgeleid wordt een keer uit het raam naar beneden kijkt?quote:Op zondag 2 november 2014 21:43 schreef Tingo het volgende:
[..]
Comrade Gagarin wist niet precies waar ie was tijdens z'n 'vlucht' want er zijn fouten in z'n commentaar.
Maar ook deze:
(Russians What?) The Yuri Gagarin Hoax
http://cluesforum.info/viewtopic.php?f=23&t=1264
Gagarin heeft ook gezegt dat ie kon velden in Frankrijk zien van 200miles boven.quote:Op zondag 2 november 2014 23:07 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet jij precies waar je bent als je ergens tijdens een lange vlucht waarbij je constant afgeleid wordt een keer uit het raam naar beneden kijkt?
Heb je eigenlijk een bron voor deze claims?quote:Op zondag 2 november 2014 23:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Gagarin heeft ook gezegt dat ie kon velden in Frankrijk zien van 200miles boven.
Maar m'n Uncle Jim heeft me vertelt 40jaar geleden over die 'vliegende over Zuid Amerika' foutje toen ik 'n kind was(en helemaal gek op de spannende avonturen van those magnificent men in their flying machines)[sub][/sub]
Staat er in de link.quote:Op zondag 2 november 2014 23:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk een bron voor deze claims?
Mmh dan kunnen we dit topic wel op slot gooien, met dat meer dan overtuigende bewijs.quote:Op maandag 3 november 2014 00:09 schreef Tingo het volgende:
M'n Uncle Jim had 'n veel beter verstaan van aeronautic engineering als jou.
Twas ook bedoelt als 'n beetje grappig...helaas niet dus.quote:Op maandag 3 november 2014 00:17 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Mmh dan kunnen we dit topic wel op slot gooien, met dat meer dan overtuigende bewijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |