Ja, ik was te snel met openen, hij pikte mijn lege TT nietquote:
...Maar van bouwvakkers wordt verwácht dat ze nogal vulgair reageren in datsoort situaties.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig komen bouwvakkers nooit in aanraking met lekkere wijven...
Mijn wereld, wat doe jequote:Op woensdag 25 juni 2014 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik was te snel met openen, hij pikte mijn lege TT niet.
Hier ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:50 schreef Cue_ het volgende:
Zo gezellig geluncht en nu weer werkproblems
Vrij weinig, mag ik hopen voor je, dat ik invloed erop heb zou raar zijnquote:
Ik krijg nooit/zelden MI's.. zelfs niet als ik het probeer voor te stellen van jouquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:56 schreef stbabylon het volgende:
Maar goed, nogmaals voor jullie M.I.
Vanavond naakt rondlopende ikke
Ja, kloptquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrij weinig, mag ik hopen voor je, dat ik invloed erop heb zou raar zijn.
Nou ja zeg!quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik krijg nooit/zelden MI's.. zelfs niet als ik het probeer voor te stellen van jou
Dicht gegroeid ook?quote:Op woensdag 25 juni 2014 13:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan er niets aan doen. Daarvoor is het te lang geleden
Eerst de veiligheidsplan los, vrouwquote:
plan nog wel..quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:17 schreef HeatWave het volgende:
Eerst de veiligheidsplan los, vrouw.
* HeatWave pakt pistool af.
Ik sla overquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, niet vanzelf, met een beetje druk
Nagelschaartje.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Nou ja, niet vanzelf, met een beetje druk
Natuurlijk niet, ik heb dan misschien een kleine FOK!-piemel, maar in het dagelijks gebruik nog steeds een redelijk formaat.quote:
Kunnen kleintjes vast ookquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Lang genoeg om te kunnen mikken op de WC dus.
Ik plas zittendquote:Op woensdag 25 juni 2014 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
Lang genoeg om te kunnen mikken op de WC dus.
Dat mag dus niet, net als witte sokken, sandalen etcquote:
Hij is 'verder' ...quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, net als witte sokken, sandalen etc
Fuck dat, ik maak zelf de plee schoon, ik weet dat staand plassen niet handig is.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat mag dus niet, net als witte sokken, sandalen etc
Ik pis thuis wel vaak zittend, maar hier op mijn werk en ergens anders sta ik wel.quote:Op woensdag 25 juni 2014 14:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Fuck dat, ik maak zelf de plee schoon, ik weet dat staand plassen niet handig is.
Oftewel overal waar je het niet zelf schoon hoef te makenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pis thuis wel vaak zittend, maar hier op mijn werk en ergens anders sta ik wel.
Leek me evidentquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oftewel overal waar je het niet zelf schoon hoef te maken
Op het werk ga ik veelal schijten, maar idd, anders staan. Ook in de kroeg. Bij mensen thuis zitten.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik pis thuis wel vaak zittend, maar hier op mijn werk en ergens anders sta ik wel.
Goed gedaanquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is er in geramd door de lesbo schoonma
Boe.quote:
Gefeliciteerd met jullie liefdesbaby en kleine wondertjequote:
Dank, het is nu al het middelpunt van mijn leven en alles en iedereen moet het wetenquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met jullie liefdesbaby en kleine wondertje
FOTO'Squote:Op woensdag 25 juni 2014 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dank, het is nu al het middelpunt van mijn leven en alles en iedereen moet het weten.
Uiteraard, hier, in OUD, op FB, op whatsapp, linkedin, CV, intranet, extranet. IEDEREEN MOET ZIEN HOE BIJZONDER MIJN KIND IS VERDOMME!!!quote:
En als het een meisje is, noemen jullie haar Bloem. Is het een jongen, dan wordt het Julius.quote:Op woensdag 25 juni 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, hier, in OUD, op FB, op whatsapp, linkedin, CV, intranet, extranet. IEDEREEN MOET ZIEN HOE BIJZONDER MIJN KIND IS VERDOMME!!!
Sterre, vlinder, zoiets iddquote:Op woensdag 25 juni 2014 15:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En als het een meisje is, noemen jullie haar Bloem. Is het een jongen, dan wordt het Julius.
Oh, wel met jong schoppen en daarna wegrennen, BEN JE ER ZO EENTJE?!?!quote:
Fok! schenkt jullie bij de bevalling een bakfietsquote:
Had ie maar 'nee ' moeten zeggen toen ik zei het zonder condoom te willen doen. Eigen schuld dikke bultquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:05 schreef Barbusse het volgende:
Oh, wel met jong schoppen en daarna wegrennen, BEN JE ER ZO EENTJE?!?!
Ik bedoelde in het kader van de bakfietsquote:
Ben je een Antilliaan ofsow?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ie maar 'nee ' moeten zeggen toen ik zei het zonder condoom te willen doen. Eigen schuld dikke bult
Ow.. dan geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik bedoelde in het kader van de bakfiets
quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ow.. dan geen idee waar je het over hebt
Ik wil je er ook helemaal niet bij betrokken hebben, MIJN kindquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Had ie maar 'nee ' moeten zeggen toen ik zei het zonder condoom te willen doen. Eigen schuld dikke bult
Single parent, hoe hip, hoe bourgeoisquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wil je er ook helemaal niet bij betrokken hebben, MIJN kind.
Ik zat eigenlijk aan "Bioshock" te denken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat oudbollig, waarom niet Paars of Schroef?
Nou ja dat draagt een bakfiets moeder dusquote:
Moet je even naar HW doen dan.. want die is de moederquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ja dat draagt een bakfiets moeder dus
Nee, ik blijf de vader natuurlijk, jij snapt er ook echt helemaal niets van he?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je even naar HW doen dan.. want die is de moeder
Ach, die luie Antilliaan wil alleen maar anderen met jong schoppen en uitkering trekkenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, ik blijf de vader natuurlijk, jij snapt er ook echt helemaal niets van he?.
Gelukkig ben ik een single blanke man met meer geld dan nodig voor mezelf, mijn kind zal het aan niets ontbreken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, die luie Antilliaan wil alleen maar anderen met jong schoppen en uitkering trekken
Behalve liefde danquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een single blanke man met meer geld dan nodig voor mezelf, mijn kind zal het aan niets ontbreken.
Wat valt daar over te discussiëren?quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb me mee laten slepen in 'discussies' in dat mongolentopic over die 2 meisjes die dood zijn gevonden in Panama
Na al die jaren trap ik er soms nog gewoon in....
Doe dat dan ook niet johquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb me mee laten slepen in 'discussies' in dat mongolentopic over die 2 meisjes die dood zijn gevonden in Panama
Na al die jaren trap ik er soms nog gewoon in....
Onvoorwaardelijke liefde van mijn Bioshockquote:
Nou ja, heel veel onwaarschijnlijke speculatie. Veel van die josti's die het allemaal 'niet vinden kloppen' en de meest voor de hand liggende dingen weg zetten als bijkans onmogelijk.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Wat valt daar over te discussiëren?
Ik heb daar wel echt wakker van gelegenIk vond het zo erg allemaal!
Infinite paar dagen terug op de kop getikt in de Steam Summer Salequote:Op woensdag 25 juni 2014 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onvoorwaardelijke liefde van mijn Bioshock.
Ik zou beter moeten weten inderdaad. Het begint altijd met een korte post en voor dat je het weet zit je weer halve epistels te schrijven over hoe simpel het is om ergens te verdwalen.quote:
Oh ik ben er vanuit gegaan dat ze verdwaald waren. En bang en zo. Daarom was het ook zo ergquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel onwaarschijnlijke speculatie. Veel van die josti's die het allemaal 'niet vinden kloppen' en de meest voor de hand liggende dingen weg zetten als bijkans onmogelijk.
"Hoe kan je nou verdwalen, je loopt toch gewoon terug en hoppa!", dat soort dingen. Maar wel al mensen bombarderen tot moordenaar zonder enige aanwijzing...
Het is vrij tragisch ja, daardoor erger ik me eigenlijk alleen nog maar meer aan die spectaculaire speculaties....
Ik post daar dan ook altijd alleen maar om andere users te irriteren, daar post me regelmatig een stel kortzichtige klapjosti'squote:Op woensdag 25 juni 2014 16:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou beter moeten weten inderdaad. Het begint altijd met een korte post en voor dat je het weet zit je weer halve epistels te schrijven over hoe simpel het is om ergens te verdwalen.
Het is nog net geen BNW/TRU...quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik post daar dan ook altijd alleen maar om andere users te irriteren, daar post me regelmatig een stel kortzichtige klapjosti's
Als alles klopte wat er gebeurd is, waren ze ook heul niet doodgegaan natuurlijk. Wat dat betreft moet je ze gelijk gevenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou ja, heel veel onwaarschijnlijke speculatie. Veel van die josti's die het allemaal 'niet vinden kloppen' en de meest voor de hand liggende dingen weg zetten als bijkans onmogelijk.
Nou, als ik alle theorieen in dat topic zo lees...quote:
Het waren schatjes om te zien ja.quote:Op woensdag 25 juni 2014 16:44 schreef HeatWave het volgende:
Toch zonde van die mokkels, kon slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |