Ik denk meer dat hij meer Methamphetamine gebruikte, in combinatie met Crack en een beetje Coca Cola erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk dat zijn hasj besmet was met paddo's.
Volgens de islamitische kalender is het wel 1 april.quote:
Je snapt der geen reet van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat noemen we propaganda. Ik heb net uitgelegd waarom er geen logica in zit en waarom er geen voordeel voor Iran aanzit. Daarmee mag je het natuurlijk oneens zijn, maar dan is het wel handig als je met argumenten komt.
Zo ver zal ISIS niet gaan lijkt me. Er waren laatst nog op Nieuwsuur berichten dat ook andersgelovigen, waaronder Christenen, prima werden behandeld door ISIS. Nu weet ik niet hoeveel daar weer waar van is, maar goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Het schijnt dat isis een offensief is gestart om een christelijke stadje te veroveren bij Mosul. Peshmergas proberen het af te slaan om te voorkomen dat daar een massamoord gaat plaatsvinden.
Beter blowtje en dan bad tripquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij meer Methamphetamine gebruikte, in combinatie met Crack en een beetje Coca Cola erbij.
[..]
Volgens de islamitische kalender is het wel 1 april.
Gewoon 500 dollar aftikken per gezin ja toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo ver zal ISIS niet gaan lijkt me. Er waren laatst nog op Nieuwsuur berichten dat ook andersgelovigen, waaronder Christenen, prima werden behandeld door ISIS. Nu weet ik niet hoeveel daar weer waar van is, maar goed.
Per jaar, zou best kunnen ja. Inkomensafhankelijk lijkt me, of doen ze het niet volgens de regeltjes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon 500 dollar aftikken per gezin ja toch?
ISIS heeft de watertoevoer afgesloten en ook zijn al veel families weggevlucht vanwege mortierbeschietingen van die twee Assyrische stadjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Het schijnt dat isis een offensief is gestart om een christelijke stadje te veroveren bij Mosul. Peshmergas proberen het af te slaan om te voorkomen dat daar een massamoord gaat plaatsvinden.
Al-arabiya meldt dat dat dus niet klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Nja, in het Midden-Oosten spreken nieuwskanalen elkaar zovaak tegen. Het enige wat we kunnen doen is wachten tot andere nieuwsbronnen met meer duidelijkheid komen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Al-arabiya meldt dat dat dus niet klopt.
Goed nieuws, maar wel het verkeerde topic gezien Al Nusra in Syrië zit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Strijders Jabhat al-Nusra lopen over naar ISIS
Krankzinnig gedoequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goed nieuws, maar wel het verkeerde topic gezien Al Nusra in Syrië zit.
Alle honden verzamelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Strijders Jabhat al-Nusra lopen over naar ISIS
Interessant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef SadPanda het volgende:
'The Syrian and Iranian Air Forces Are Now Bombing Iraq'
https://medium.com/war-is(...)ing-iraq-2f7e1771b95
Saddam Hussein's Faithful Friend, the King of Clubs, Might Be the Key to Saving Iraq
http://www.newrepublic.co(...)al-key-stopping-isis
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef De_Ilias het volgende:
Op dit moment bevind ik me in raqqa, gaat hard aantoe.
twitter:
Waarom wil Peshmergas de christenen in Mosul beschermen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Dat heeft Saddam nooit gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef IPA35 het volgende:
Conclusie van het hele verhaal moet natuurlijk zijn: Waar is Saddam als je hem nodig hebt?
Paar Salafi's de teennagels uittrekken in een kerker en klaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |