Ik denk meer dat hij meer Methamphetamine gebruikte, in combinatie met Crack en een beetje Coca Cola erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Denk dat zijn hasj besmet was met paddo's.
Volgens de islamitische kalender is het wel 1 april.quote:
Je snapt der geen reet van.quote:Op woensdag 25 juni 2014 17:37 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat noemen we propaganda. Ik heb net uitgelegd waarom er geen logica in zit en waarom er geen voordeel voor Iran aanzit. Daarmee mag je het natuurlijk oneens zijn, maar dan is het wel handig als je met argumenten komt.
Zo ver zal ISIS niet gaan lijkt me. Er waren laatst nog op Nieuwsuur berichten dat ook andersgelovigen, waaronder Christenen, prima werden behandeld door ISIS. Nu weet ik niet hoeveel daar weer waar van is, maar goed.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Het schijnt dat isis een offensief is gestart om een christelijke stadje te veroveren bij Mosul. Peshmergas proberen het af te slaan om te voorkomen dat daar een massamoord gaat plaatsvinden.
Beter blowtje en dan bad tripquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:03 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik denk meer dat hij meer Methamphetamine gebruikte, in combinatie met Crack en een beetje Coca Cola erbij.
[..]
Volgens de islamitische kalender is het wel 1 april.
Gewoon 500 dollar aftikken per gezin ja toch?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zo ver zal ISIS niet gaan lijkt me. Er waren laatst nog op Nieuwsuur berichten dat ook andersgelovigen, waaronder Christenen, prima werden behandeld door ISIS. Nu weet ik niet hoeveel daar weer waar van is, maar goed.
Per jaar, zou best kunnen ja. Inkomensafhankelijk lijkt me, of doen ze het niet volgens de regeltjes?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:14 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Gewoon 500 dollar aftikken per gezin ja toch?
ISIS heeft de watertoevoer afgesloten en ook zijn al veel families weggevlucht vanwege mortierbeschietingen van die twee Assyrische stadjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Het schijnt dat isis een offensief is gestart om een christelijke stadje te veroveren bij Mosul. Peshmergas proberen het af te slaan om te voorkomen dat daar een massamoord gaat plaatsvinden.
Al-arabiya meldt dat dat dus niet klopt.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Nja, in het Midden-Oosten spreken nieuwskanalen elkaar zovaak tegen. Het enige wat we kunnen doen is wachten tot andere nieuwsbronnen met meer duidelijkheid komen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:18 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Al-arabiya meldt dat dat dus niet klopt.
Goed nieuws, maar wel het verkeerde topic gezien Al Nusra in Syrië zit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Strijders Jabhat al-Nusra lopen over naar ISIS
Krankzinnig gedoequote:Op woensdag 25 juni 2014 21:08 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goed nieuws, maar wel het verkeerde topic gezien Al Nusra in Syrië zit.
Alle honden verzamelen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:04 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Strijders Jabhat al-Nusra lopen over naar ISIS
Interessant.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:37 schreef SadPanda het volgende:
'The Syrian and Iranian Air Forces Are Now Bombing Iraq'
https://medium.com/war-is(...)ing-iraq-2f7e1771b95
Saddam Hussein's Faithful Friend, the King of Clubs, Might Be the Key to Saving Iraq
http://www.newrepublic.co(...)al-key-stopping-isis
quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:14 schreef De_Ilias het volgende:
Op dit moment bevind ik me in raqqa, gaat hard aantoe.
twitter:
Waarom wil Peshmergas de christenen in Mosul beschermen?quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:09 schreef Djibril het volgende:
Dat heeft Saddam nooit gedaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef IPA35 het volgende:
Conclusie van het hele verhaal moet natuurlijk zijn: Waar is Saddam als je hem nodig hebt?
Paar Salafi's de teennagels uittrekken in een kerker en klaar...
Vast welquote:
Dat blijkt dus niet te kloppen waarschijnlijk. Peshmerga is er alleen voor de bescherming van Koerden. Niet voor Arabische of Assyrische christenen in een Iraakse stad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wil Peshmergas de christenen in Mosul beschermen?
Bestaat het uit veel Koerden of?
Lijkt mij ook.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:57 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat blijkt dus niet te kloppen waarschijnlijk. Peshmerga is er alleen voor de bescherming van Koerden. Niet voor Arabische of Assyrische christenen in een Iraakse stad.
Zal nog meer verzet oproepen en zeker geen definitieve oplossing zijn, de ontevredenheid blijft.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:42 schreef IPA35 het volgende:
Ik kan persoonlijk niet wachten totdat de IRGC Irak binnentrekt en die Salafi's "afmaakt als de kakkerlakken die het zijn".
Net of de partijen het ooit eens kunnen worden over een onderverdeling. Een dag nadat je een grens trekt worden er bomaanslagen gepleegd om delen van het andere stuk te annexeren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zal nog meer verzet oproepen en zeker geen definitieve oplossing zijn, de ontevredenheid blijft.
De enige lange termijn oplossing nu is Irak verdelen in 3 delen. Om dat te doen zou het Iraakse leger en/of anderen de andere rebellen kunnen helpen tegen ISIS en het dan aan hun overlaten.
Dat is waar, maar het zou gewoon met etnische/religieuze lijnen moeten worden verdeeld. Bomaanslagen blijf je altijd houden, tenminste de eerste paar jaar.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:02 schreef Nintex het volgende:
[..]
Net of de partijen het ooit eens kunnen worden over een onderverdeling. Een dag nadat je een grens trekt worden er bomaanslagen gepleegd om delen van het andere stuk te annexeren.
Van wie? Het is beter dat zij die symathiseren met ISIS op de voorgrond treden, dan kunnen zij gedood worden.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:58 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Zal nog meer verzet oproepen en zeker geen definitieve oplossing zijn, de ontevredenheid blijft.
De enige lange termijn oplossing nu is Irak verdelen in 3 delen. Om dat te doen zou het Iraakse leger en/of anderen de andere rebellen kunnen helpen tegen ISIS en het dan aan hun overlaten.
Irak bij elkaar houden met een regering die voor alle bevolkingsgroepen opkomt lijkt mij de beste optie en de Koerden een 'eigen' staat of een autonoom gebied. Een stukje opgeknipt Irak is militair gezien een vrij zwak en een gemakkelijk doelwit. Alleen de Koerden hebben een 'staat' opgebouwd die op eigen benen kan staan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:04 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat is waar, maar het zou gewoon met etnische/religieuze lijnen moeten worden verdeeld. Bomaanslagen blijf je altijd houden, tenminste de eerste paar jaar.
Irak bij elkaar houden is nog veel erger.
Van de soennitische Iraakse bevolking. Dat ze tegen de de Iraakse regering zijn betekent niet dat ze voor ISIS en hun ideologie zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:07 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Van wie? Het is beter dat zij die symathiseren met ISIS op de voorgrond treden, dan kunnen zij gedood worden.
Dat is ook de beste optie maar niet realistisch.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Nintex het volgende:
Irak bij elkaar houden met een regering die voor alle bevolkingsgroepen opkomt lijkt mij de beste optie
Een Irak dat steeds kampt met interne oorlogen nog veel meer.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Nintex het volgende:
Een stukje opgeknipt Irak is militair gezien een vrij zwak en een gemakkelijk doelwit.
Dat zouden andere landen niet accepteren en dat kan het Syrische leger helemaal niet want die zijn druk met de oorlog in eigen land. In de tijd dat de rebellen vrijwel verslagen zijn in Syrië is het soennitische Irak al opgebouwd.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:11 schreef Nintex het volgende:
Een risico is dat als ISIS van Assad verliest Assad een brok Irak als 'winst' meepakt.
Geloof je meteen alles wat er gezegd wordt?quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Waarom wil Peshmergas de christenen in Mosul beschermen?
Bestaat het uit veel Koerden of?
http://www.aina.org/news/20140623174038.htmquote:Stockholm (AINA) -- Several hundred Assyrians held a demonstration in Sodertalje, south of the Stockholm, on Sunday, June 22 to protest the Kurdish occupation of the Nineveh Plain. The protesters held signs saying "No to Kurdish occupation of the Nineveh Plain."
The Assyrian heartland east of Mosul has come under Kurdish control following the fall of large areas of Iraq to ISIS (AINA 2014-06-14).
"The fact is that Kurdish leaders have done their utmost to block all attempts to form local defense forces on the Nineveh plain since 2003," said Afram Yakoub, chairman of the Assyrian Federation of Sweden, "and we are now witnessing how the Kurdish leadership is using the current turmoil to establish a de facto occupation. During the last few days Kurds have raised the Kurdish flag on government buildings in the Nineveh Plain and they tried to replace the head of the city of Alqosh with a person which is a member of the Kurdish KDP party (AINA 2014-06-16)."
Mr Mats Pertoft, Swedish MP from the Green party Miljöpartiet, echoed the concerns of the Assyrian community in Sweden, saying "No group in Iraq should use the current situation as a pretext to oppress another group, Kurdish leaders should not make this an excuse to deny Assyrians their rights."
Laat me je onderdrukken.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:40 schreef De_Ilias het volgende:
Gaat lekker zo hoor, JN is binnen een half jaar / jaar verleden tijd en zal opgaan in ISIS, waarom? ISIS is op dit moment erg succesvol en niemand wil in ISIS gebied een vijand van ISIS zijn. Jammer dat het gaarijieten zijn die de hall of fame krijgen, ik vond JN toch een stukje meer "moderate" maar dat blijkt dus niet helemaal waar te zijn. Hoe dan ook, ik heb liever ISIS aan de macht in die zandbak, ja liever hun dan sjieten die sunnieten systematisch onderdrukken en vermoorden (ook al wordt dat ontkent).
Dankje welquote:
Wat triest om daar tegen te demonstreren. Ze hebben nog geluk dat de Koerden daar zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Peunage het volgende:
Assyrians in Sweden Protest Against Kurdish Occupation of Assyrian Villages
[..]
http://www.aina.org/news/20140623174038.htm
Exact. ISIS heeft het water afgesloten, beschiet ze met mortieren en is al onderweg. Enige wat tussen ISIS en de Assyrische stadjes instaat zijn Koerdische strijders.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat triest om daar tegen te demonstreren. Ze hebben nog geluk dat de Koerden daar zijn.
Hebben heel Söderthalje gekoloniseerdquote:
Dude...... jij bent een isis promoter. Lul niet.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:42 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Dankje wel![]()
Ik kreeg een BAN voor een aantal dagen, ze vonden mij een ISIS promoter? WTF!!!? Als er iemand is die ideologisch ISIS haat dan ben ik dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |