Dat kan niet, slimmerd.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:35 schreef Baklava95 het volgende:
omdat ik tegelijkertijd voor Koerdistan en voor Khilafah ben.
Uiteraard, anti-Nederlanders, anti-dit, anti zus, anti- zo...quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:36 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ja maar dan zijn ze ook anti-Turken, anti-Berbers, anti-Afghanen etc, want al die culturen bevatten on-islamitsche elementen.
Ze zijn alles behalve anti-ISIS.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:43 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uiteraard, anti-Nederlanders, anti-dit, anti zus, anti- zo...
ISIS is anti.
Klopt, ze strijden voor de Sharia op eigen interpretatie.quote:
Nee ze zijn juist seculier.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:45 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Steunen je ouders (en familie) ook het politieke Islam?
Hij noemt me schizophreen.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhmm.. rustig?
Hij geeft gewoon zijn mening. Een mening met valide argumentatie, nu jij nog ..
Vanwaar jouw islamistische trekjes?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze zijn juist seculier.
De helft van mijn familie steunt de Koerdische beweging in Turkije (zijn pro-Koerdisch) en de andere helft is juist pro-Turkije en anti-separatistisch.
Dat woord bestaat niet, je hoeft je er dus per definitie niets van aan te trekken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:48 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hij noemt me schizophreen.
Dat hoeft toch niet.
Ik kan tenminste voor mezelf denken.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:49 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Vanwaar jouw islamistische trekjes?
En waar val jij onder?quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:46 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Nee ze zijn juist seculier.
De helft van mijn familie steunt de Koerdische beweging in Turkije (zijn pro-Koerdisch) en de andere helft is juist pro-Turkije en anti-separatistisch.
Je denkt niet na, het is een beetje als een hond die je kunstjes leert.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik kan tenminste voor mezelf denken.
Ik mag toch zelf bepalen wat mijn politieke voorkeur is?
Het moet toch ergens vandaan komen je politieke voorkeur. Zo te zien niet je directe omgeving..quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:50 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik kan tenminste voor mezelf denken.
Ik mag toch zelf bepalen wat mijn politieke voorkeur is?
Dat is niet zo moeilijk hoor. Voor een kalifaat zijn is stoer.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:53 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Het moet toch ergens vandaan komen je politieke voorkeur. Zo te zien niet je directe omgeving..
Ik ben me ervan bewust hoe het is om daar onder te leven.quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk hoor. Voor een kalifaat zijn is stoer.
Hij heeft geen flauw idee hoe het daadwerkelijk is om daar onder te leven. Maar het is gewoon vet enzo.
Nee, dat ben je niet,quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:57 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Ik ben me ervan bewust hoe het is om daar onder te leven.
quote:Op donderdag 26 juni 2014 19:58 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, gewoon een beetje aanpassen aan de Islamtische leefregels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |