quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:46 schreef LadyBlack het volgende:
Oooh wat fijn toch dat dit topic er is! Wij willen binnenkort ook met ons meisje van dan 15 maanden naar Frankrijk.
In de bovengenoemde tips zie ik toch vooral campings met allerlei kindervermaak. Heeft iemand ook tips voor echt een basic camping in het Loiredal? Ik ben een beetje allergisch voor die grote dorpen met animatieteamsen E is nu nog zo klein dat ze zichzelf wel kan vermaken met een badje en gietertje
L'lle d'Offard ben ik ook wel geweest in het verleden. Prima camping en Saumur is inderdaad een super leuke stad.quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:41 schreef LadyBlack het volgende:
Zwembad vind ik ook een must!![]()
Ik heb 2 kanshebbers gevonden![]()
Les Coteaux du Lac
L'Ile d'Offard
Beide aan de Loire, niet te duur en redelijk klein![]()
Animatieteam (of in elk geval vermaak voor 5-12 jaar) is op beide campings aanwezig, maar dat is bijna overal het geval lijkt het wel...
Alleen maar handig, heb je veel ruimte in de koffer om te vullen met nieuwe klerenquote:
Grappig hoe dat verschiltquote:Op donderdag 26 juni 2014 11:37 schreef -Spring het volgende:
Ik hou er wel van juist. We geven L een begrensde ruimte waarin ze mag scharrelen (tot einde van het straatje bijvoorbeeld) en dat gaat goed.
Paar jaar geleden zaten we op een enorme camping in kroatie. Op de kaart werd het aangegeven als een dorp zelfs.De straten hadden ook echt straatnamen. Er waren terrasjes, souvenirwinkeltjes, een kapper. Superleuk! Ik hou van veel mensen om me heen juist. En ook tussen de mensen kan ik me prima terugtrekken en ontspannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |