Ja, dat weet ik. Was gewoon een beetje valse hoop bij me opbouwen.quote:Op dinsdag 15 juli 2014 20:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het einde met die twee Ashveni voorspelde meer dat ze nog een vrij prominente rol gaat spelen, bedoelde ik.
Deze aflevering was echt een draak ja.quote:Op maandag 18 augustus 2014 19:12 schreef FL_Freak het volgende:
Ik vond deze ep (ep 9) wel echt slecht. Ik hoop op een goede season finale en dat het laatste seizoen sterk finisht!
Ook dat gezeik met Pope was erg slecht.quote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Ik vond vorige afleveringen zelfs vrij goed! En dan was dit ineens weer een hele grote stap terugquote:Op maandag 18 augustus 2014 23:08 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Deze aflevering was echt een draak ja.
Mijn god wat zijn die zoons van de masons irritant en dom.
Wel jammer want de vorige afleveringen waren best aardig.
Staat hij er op dan?quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:48 schreef Thunder0x het volgende:
Wat de fuk was dat voor een season finale... jezus.
Welke episode?quote:
11 en 12.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
11 en 12.
Overigens:Apart ik kreeg die gisteren niet gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |